• Anonym (Stina­)
    Sat 20 Apr 2019 10:29
    311 visningar
    29 svar
    29
    311

    Han somnar

    Händer oftare och oftare att min man sommar när jag försöker få i gång honom

    Jag kan ligga känna på kuken helt plötsligt så sover han

    Vi lägger oss i bra tid ändå händer detta

    Blir lika frustrerad varke gång

    Känner mig så oattraktiv

    Vad tusan ska man göra ????

  • Svar på tråden Han somnar
  • Sat 20 Apr 2019 10:37
    #1

    Hej! Har du pratat med honom om det? Kanske det skulle funka om du börjar egga honom långt innan ni går till sängs?

  • Sat 20 Apr 2019 10:41
    #2

    Om han snarkar när han sover kan han vara mycket trött och slockna bara sådär.

  • Anonym (Stina­) Trådstartaren
    Sat 20 Apr 2019 10:57
    #3
    Cnowle skrev 2019-04-20 10:41:03 följande:

    Om han snarkar när han sover kan han vara mycket trött och slockna bara sådär.


    Ja han snarkar
  • Sat 20 Apr 2019 10:59
    #4

    Kan det vara narkolepsi?

  • Xzx
    Sat 20 Apr 2019 11:03
    #5

    Knulla när han inte är trött? :P


     


    För övrigt kan jag relatera lite gran. När min kk bara håller i min kuk (alltså inte runkar den eller så, bara håller) så är det väldigt avslappnade för mig. Väldigt skön känsla.

  • Sat 20 Apr 2019 11:24
    #6
    +1

    Du måste ta mera ansvar för hemmet. Städa, fixa disken, laga mat, fixa tvätten, byt till sommardäck-  avlasta! Man blir trött av att sköta allt sånt och då vill man bara sova. Ta med barnen ut så han får egentid.


    Allt i ett förhållande handlar inte om sex. Prata med din man, han behöver säkert egentid, umgås med vänner, kanske få ta en weekend resa och gå på fotboll. massera hans fötter, hämta en öl när han kollar TV. Ge honom en spontan avsugning medans han intar sin öl. Förvänta dig inte något. Det är så avtändande att man förväntas ställa upp. Det tar verkligen bort den lilla sexlusten som finns kvar.


     


    Detta svar får 96,2% av männen här inne när de inte får pippa...


    Jag tycker du ska diskutera med mannen. Kanske han är mer sugen på morgonen. Sen är det väldigt avslappnade som någon sa att tjejen håller i kuken när man ska sova. 

  • Sat 20 Apr 2019 11:31
    #7
    Bagar Bengtsson skrev 2019-04-20 11:24:15 följande:

    Du måste ta mera ansvar för hemmet. Städa, fixa disken, laga mat, fixa tvätten, byt till sommardäck-  avlasta! Man blir trött av att sköta allt sånt och då vill man bara sova. Ta med barnen ut så han får egentid.

    Allt i ett förhållande handlar inte om sex. Prata med din man, han behöver säkert egentid, umgås med vänner, kanske få ta en weekend resa och gå på fotboll. massera hans fötter, hämta en öl när han kollar TV. Ge honom en spontan avsugning medans han intar sin öl. Förvänta dig inte något. Det är så avtändande att man förväntas ställa upp. Det tar verkligen bort den lilla sexlusten som finns kvar.

     

    Detta svar får 96,2% av männen här inne när de inte får pippa...

    Jag tycker du ska diskutera med mannen. Kanske han är mer sugen på morgonen. Sen är det väldigt avslappnade som någon sa att tjejen håller i kuken när man ska sova. 


    Alltså det är ett så befogat svar. Det är liksom väl känt att männen förväntar sig att kvinnan sköter allt i hemmet och uppfostrar barnen. Män är lata och har alltid varit. Sen förväntar de sig att kvinnan ska vara sugen på sex. Sugen på sex med en grinig lat man som ligger på soffan. Blä, mansgrisar är det.
  • Xzx
    Sat 20 Apr 2019 12:26
    #8
    cleoeme skrev 2019-04-20 11:31:34 följande:
    Alltså det är ett så befogat svar. Det är liksom väl känt att männen förväntar sig att kvinnan sköter allt i hemmet och uppfostrar barnen. Män är lata och har alltid varit. Sen förväntar de sig att kvinnan ska vara sugen på sex. Sugen på sex med en grinig lat man som ligger på soffan. Blä, mansgrisar är det.
    Gifter man sig med en sådan man så startade nog ens problem långt tidigare...
  • Sat 20 Apr 2019 13:52
    #9
    Xzx skrev 2019-04-20 12:26:29 följande:

    Gifter man sig med en sådan man så startade nog ens problem långt tidigare...


    Det är ju inte kvinnans fel att männen är grisar.
  • Anonym (Wtf)
    Sat 20 Apr 2019 13:57
    #10
    cleoeme skrev 2019-04-20 13:52:32 följande:

    Det är ju inte kvinnans fel att männen är grisar.


    Men om kvinnan väljer att gifta sig med grisen får hon väl banne mig skylla sig själv, eller hur? Ingen tvingade henne att gifta sig med honom.
Svar på tråden Han somnar