• Wed 8 May 2019 22:22
    1209 visningar
    4 svar
    4
    1209

    Gammal Loka Crush

    Insåg idag att jag råkat köpa en Loka Crush som hade utgångsdatum 19:e mars, alltså nästan två månader sedan. Tror ni det är lugnt att dricka eller kommer jag bli matförgiftad? Skrikandes

  • Svar på tråden Gammal Loka Crush
  • Wed 8 May 2019 22:31
    #1

    Fredag?

  • Anonym (Sara)
    Wed 8 May 2019 22:40
    #2

    Nej! För allt i världen, drick den inte! Du kommer i bästa fall bara bli magsjuk om du dricker den. Jag känner en som blev inlagd på sjukhuset i sex veckor efter hon förtärt en gammal Loka Crush. Första veckan låg hon i respirator men hon överlevde, som tur var. Men tyvärr måste hon sitta i rullstol resten av livet då hon blev förlamad frän midjan och nedåt.

  • Wed 8 May 2019 22:46
    #3
    Anonym (Sara) skrev 2019-05-08 22:40:24 följande:

    Nej! För allt i världen, drick den inte! Du kommer i bästa fall bara bli magsjuk om du dricker den. Jag känner en som blev inlagd på sjukhuset i sex veckor efter hon förtärt en gammal Loka Crush. Första veckan låg hon i respirator men hon överlevde, som tur var. Men tyvärr måste hon sitta i rullstol resten av livet då hon blev förlamad frän midjan och nedåt.


    Haha tragiskt! Skrikandes Men anledningen till att jag frågade var för att Crush innehåller ju någon slags fruktjuice och alltså inte enbart kolsyrat vatten. Tänkte att det kanske kan härskna. Två månader är ändå ganska länge även om den är oöppnad så vitt jag kan se.
  • Anonym (Mikae­la)
    Fri 10 May 2019 00:49
    #4
    Anonym (Sara) skrev 2019-05-08 22:40:24 följande:

    Nej! För allt i världen, drick den inte! Du kommer i bästa fall bara bli magsjuk om du dricker den. Jag känner en som blev inlagd på sjukhuset i sex veckor efter hon förtärt en gammal Loka Crush. Första veckan låg hon i respirator men hon överlevde, som tur var. Men tyvärr måste hon sitta i rullstol resten av livet då hon blev förlamad frän midjan och nedåt.


    hahaha. Ja tänk att bli så förstörd för resten av livet och inte ens få njuta av den långa härliga ljudliga rapen som en färsk sådan ger med all kolsyran kvar.
Svar på tråden Gammal Loka Crush