• Anonym (Annan­e)
    Wed 15 May 2019 14:54
    6372 visningar
    73 svar
    73
    6372

    Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?

    Sexuellt? Vad drömmer du om och vill uppleva eller testa?

    Du som är vuxen och hunnit leva lite..

  • Svar på tråden Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?
  • Thu 16 May 2019 00:00
    #31
    +1

    Jag kan fantisera om ett fotbollslag. Jag lägger upp mig på en bekväm madrass mitt i omklädningsrummet och de kommer ur duschen, en efter en.....

  • Thu 16 May 2019 00:12
    #32
    Anonym (Mmm) skrev 2019-05-15 21:46:32 följande:

    Är snart 40.

    Fantiserar om att en kille jag gillar ska komma hem svetttig och trött efter en hel dag med med kroppsarbete (typ varit i skogen och huggt ved). Men ändå enrgi kvar för att bli galet kåt när han ser mig i hallen och direkt vilja ha mig. Han drar upp min klänning och tar mig hårt bakifrån. Inget förspel. Håller ett stadigt tag om min höft. Kanske nån dask på stjärten också. Sen vill jag bli beordrad ner på knä för att suga av honom. Vill bli munknullad sista biten. Självklart med sprutet i munnen.


    Låter underbart. Brukar knulla min sambo stående bakifrån. Hon vet exakt när hon ska gå ner och suga sista biten.

    Hon bestämmer vart hon vill ta satsen. I bland över brösten, vissa gånger vill hon att jag siktar och skjuter över ansiktet, merparten av gånger tar hon det i munnen. I bland ner i halsen. Det går även att spruta i henne med.

    Favoriten är avsugning/spruta i henne stående bakifrån. Känna hennes fittmuskler krama åt kuken och känna spruten henne.
  • Thu 16 May 2019 00:15
    #33
    Anonym (Jossan) skrev 2019-05-15 22:02:48 följande:

    Att urinera på en man, gärna i ansiktet om snuskisen ber om det.


    Har du alltid gillat urinsex om jag får skriva det?

    Något jag själv skulle tända på.
  • Anonym (Jossa­n)
    Thu 16 May 2019 00:45
    #34
    +1
    Lione81 skrev 2019-05-16 00:15:15 följande:

    Har du alltid gillat urinsex om jag får skriva det?

    Något jag själv skulle tända på.


    Har aldrig provat. Gillar dock tanken på att vara jättekissnödig och så huka sig över en mans ansikte och tömma blåsan.
  • Anonym (Eva Lotta)
    Thu 16 May 2019 00:45
    #35
    Anonym (Mmm) skrev 2019-05-15 21:46:32 följande:

    Är snart 40.

    Fantiserar om att en kille jag gillar ska komma hem svetttig och trött efter en hel dag med med kroppsarbete (typ varit i skogen och huggt ved). Men ändå enrgi kvar för att bli galet kåt när han ser mig i hallen och direkt vilja ha mig. Han drar upp min klänning och tar mig hårt bakifrån. Inget förspel. Håller ett stadigt tag om min höft. Kanske nån dask på stjärten också. Sen vill jag bli beordrad ner på knä för att suga av honom. Vill bli munknullad sista biten. Självklart med sprutet i munnen.


    Mmm. En arbetarkille arbets kläder svettig och kåt jävlar det är enormt tändande åxå.

    Ett Råknull och en sats i munnen. suga kuken först innan sexet och slicka i sig försatsen. gärna när han har skitiga arbetsbyxor på sig bara ta fram kuken och suga sen bli råpumpad bakifrån mot diskbänken. Det eller en hockey eller fotbollsspelare,kille med breda höfter och putrumpa och lår som är biffiga. Bredaxlad och gärna tjurnacke och skäggstubb och snaggat hår och gärna med snus inne åxå. Extra sexigt
  • Anonym (Eva Lotta)
    Thu 16 May 2019 01:00
    #36
    Pussan skrev 2019-05-16 00:00:04 följande:

    Jag kan fantisera om ett fotbollslag. Jag lägger upp mig på en bekväm madrass mitt i omklädningsrummet och de kommer ur duschen, en efter en.....


    Det vore hett åxå. En våt dröm. Tänk att som drygt 45 årig kvinna som jag är se att det kommer killar ur duschen efter en match och är knullkåta. Att bara ha en kort kjol på sig troslös.

    Kul åxå att bli pådunkad av killar i olika åldrar. Nån 50 åring och nån kåt 23 åring varför inte.
  • Thu 16 May 2019 02:08
    #37
    Anonym (Mmm) skrev 2019-05-15 21:46:32 följande:

    Är snart 40.

    Fantiserar om att en kille jag gillar ska komma hem svetttig och trött efter en hel dag med med kroppsarbete (typ varit i skogen och huggt ved). Men ändå enrgi kvar för att bli galet kåt när han ser mig i hallen och direkt vilja ha mig. Han drar upp min klänning och tar mig hårt bakifrån. Inget förspel. Håller ett stadigt tag om min höft. Kanske nån dask på stjärten också. Sen vill jag bli beordrad ner på knä för att suga av honom. Vill bli munknullad sista biten. Självklart med sprutet i munnen.


    Sexigt med en kvinna som tänder på sådant.

    Min fantasi är fortfarande om mitt ex.

    När hon kom hem från ridturen med någon av hennes travhästar och tog in dom i stallet och jobbade lite en stund sen när hon kom in i tighta ridbyxor och man såg hennes tydliga kvinnliga former och doftade lite stall. Att få råhångla direkt då och sätta på henne hårt och ge henne en sats i ansiktet på slutet. hon va expert på att suga rätt och runkade skönare än om ja själv gör det t.om. Och hon bangade aldrig för att ta emot mig heller om jag kom in från garaget i arbets kläder efter att ha mekat med något fordon. bara rakt på och ville ha kuk direkt

    . Gjorde inget om man var svett heller.

    Det är lite annat nu.

    Jag har en fantastisk fru och bra sex men inte lika dirty men man kan inte få allt på jorden.
  • Thu 16 May 2019 02:14
    #38
    Anonym (Jossan) skrev 2019-05-15 22:02:48 följande:

    Att urinera på en man, gärna i ansiktet om snuskisen ber om det.


    min kompis förra flickvän tände på att sitta på huk över ansiktet på han och pissa ur en hel blåsa och sen bli slickad ren. Hon måste haft fetishen. Han gillade det efter ett tag men dom kunde ju bara göra sånt ute i skogen på sommaren eller ibland inne i den större duschen. Det blir ju lite blött.
  • Thu 16 May 2019 02:19
    #39
    Anonym (Eva Lotta) skrev 2019-05-15 19:26:55 följande:

    Denna fantasin förstår jag till hundra procent. En hockeykille har ju en go kropp ofta och värt fantasin. Jag hade ihop det med en kille som spela fotboll en gång. Alltså bara att se han stå lite bredbent framför mig med dom grova låren i tighta boxerkallingar och känna på den hårda fylliga välpumpade rumpan samtidigt som man känner en stenhård kuk växer till sig som man tar fram och drar bak förhuden på och slickar Ollonet och sen blir hårt pådunkad i doggystyle. Hett.

    Det ä kanske inte för sent för att få dig ett hårt knull av denna hingst ännu.


    Håller med både dig och w47 där. Det är sånt man gillar att höra om man tänder på den kalibern..sådana kvinnor som tycker så gillar jag.
  • Anonym (Nicla­s)
    Thu 16 May 2019 07:08
    #42
    Anonym (Ove) skrev 2019-05-15 16:07:42 följande:

    Att använda en kvinna som redskap att tillfredsställa sig själv med anses ju av merparten av kvinnorna i dagens samhälle vara egoistiskt, kvinnofientliga och mansäckligt. Hur förklarar du denna fantasin utifrån det.


    Vad är det där för jävla påhopp??!! Ge faan att trycka ner kvinnor och låt dem fantisera om vad de vill!
Svar på tråden Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?