• Anonym (Annan­e)
    Wed 15 May 2019 14:54
    6383 visningar
    73 svar
    73
    6383

    Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?

    Sexuellt? Vad drömmer du om och vill uppleva eller testa?

    Du som är vuxen och hunnit leva lite..

  • Svar på tråden Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?
  • Anonym (K.)
    Thu 16 May 2019 21:37
    #69
    Luckylad skrev 2019-05-16 21:26:23 följande:

    Väntar på pm :)


    Du är för härlig...

    Ska ge 15 åringen en åktur först...
  • Anonym (GB)
    Thu 16 May 2019 22:25
    #70
    Tom Araya skrev 2019-05-16 21:34:31 följande:
    Statistiskt bevisat alltså, att sådana män är av ett alldeles särskilt slag, som bara kan ha sex på ett sätt...Drömmer

    Har du genom din närvaro på ett sådant GB bevisat något om vilken typ av kvinnor som söker sig till sådant?
    I mitt fall ordnades det av min ex. Han bjöd in en massa udda snubbar att ha sex med mig. Jag var full och hög. Psykiskt trasig. De kallade mig fula saker, var hårdhänta och hade sex med mig. Han med. Han gick igång på att andra var med mig mer än han gick igång på mig. Men jag gillar ändå tanken på att flera män eller killar vill ha mig och de får det men inte på det sättet. Jag gillar att känna mig sexig och åtrådd men jag vill att männen ser upp till mig för detta och inte ser ner på mig. Så jag vill helt enkelt inte ha killar som söker sig till sådant. Inga gangbangtyper.
  • 1PCE
    Thu 16 May 2019 22:29
    #71
    Anonym (GB) skrev 2019-05-16 22:25:15 följande:

    I mitt fall ordnades det av min ex. Han bjöd in en massa udda snubbar att ha sex med mig. Jag var full och hög. Psykiskt trasig. De kallade mig fula saker, var hårdhänta och hade sex med mig. Han med. Han gick igång på att andra var med mig mer än han gick igång på mig. Men jag gillar ändå tanken på att flera män eller killar vill ha mig och de får det men inte på det sättet. Jag gillar att känna mig sexig och åtrådd men jag vill att männen ser upp till mig för detta och inte ser ner på mig. Så jag vill helt enkelt inte ha killar som söker sig till sådant. Inga gangbangtyper.


    Gillar fantasin av att du tar emot så som du beskriver. Hade gärna varit med ;)
  • Thu 16 May 2019 22:31
    #72
    Anonym (GB) skrev 2019-05-16 22:25:15 följande:
    I mitt fall ordnades det av min ex. Han bjöd in en massa udda snubbar att ha sex med mig. Jag var full och hög. Psykiskt trasig. De kallade mig fula saker, var hårdhänta och hade sex med mig. Han med. Han gick igång på att andra var med mig mer än han gick igång på mig. Men jag gillar ändå tanken på att flera män eller killar vill ha mig och de får det men inte på det sättet. Jag gillar att känna mig sexig och åtrådd men jag vill att männen ser upp till mig för detta och inte ser ner på mig. Så jag vill helt enkelt inte ha killar som söker sig till sådant. Inga gangbangtyper.
    Det låter ju inte som ett vanligt ordnat GB eller som ett GB på en swingersklubb.

    Faktum är att det låter mer likt det GB du beskrivit att du vill ha, bortsett då från att du inte hade kontroll.

    I vilket fall som helst säger det ingenting om swingersfolk generellt.
  • Anonym (HönsH­järnan­)
    Fri 17 May 2019 09:21
    #73
    Anonym (GB) skrev 2019-05-16 22:25:15 följande:
    I mitt fall ordnades det av min ex. Han bjöd in en massa udda snubbar att ha sex med mig. Jag var full och hög. Psykiskt trasig. De kallade mig fula saker, var hårdhänta och hade sex med mig. Han med. Han gick igång på att andra var med mig mer än han gick igång på mig. Men jag gillar ändå tanken på att flera män eller killar vill ha mig och de får det men inte på det sättet. Jag gillar att känna mig sexig och åtrådd men jag vill att männen ser upp till mig för detta och inte ser ner på mig. Så jag vill helt enkelt inte ha killar som söker sig till sådant. Inga gangbangtyper.
    Du var både full och HÖG!
    Ditt ex ordnade det hela..

    Att du som knarkare, låter dig knullas av knarkare, har ingenting med swingers eller normala personers gruppsex eller gangbangs att göra... 
  • Fri 17 May 2019 23:41
    #74
    Anonym (Eva Lotta) skrev 2019-05-16 00:45:49 följande:
    Mmm. En arbetarkille arbets kläder svettig och kåt jävlar det är enormt tändande åxå.

    Ett Råknull och en sats i munnen. suga kuken först innan sexet och slicka i sig försatsen. gärna när han har skitiga arbetsbyxor på sig bara ta fram kuken och suga sen bli råpumpad bakifrån mot diskbänken. Det eller en hockey eller fotbollsspelare,kille med breda höfter och putrumpa och lår som är biffiga. Bredaxlad och gärna tjurnacke och skäggstubb och snaggat hår och gärna med snus inne åxå. Extra sexigt
    Härliga tankar! blir rätt våt av de bilder jag ser nu... Gillar riktigt maskulina män, skägg, muskler, tatueringar...kåta som fan!
  • Anonym (Kvinn­a, 30)
    Sat 18 May 2019 16:14
    #75

    Fantiserar om att en eller flera dominerar över mig. Helst vara bunden så jag inte kan stoppa nån.

  • Anonym (Eva Lotta)
    Sun 19 May 2019 02:35
    #76
    Pussan skrev 2019-05-17 23:41:49 följande:

    Härliga tankar! blir rätt våt av de bilder jag ser nu... Gillar riktigt maskulina män, skägg, muskler, tatueringar...kåta som fan!


    OOO yes, härligt ja visst blir man våt när man tänker på det.

    Absolut tatueringar är hett, grova i kroppen biffiga, kanske kör dom motocross eller añnan motorcykel av nått slag.

    Och att dom är kåta och så där extremt erfarna och kan direkt dom träffar ny tjej bara råknulla på en gång utan någon nervositet att det är ny kvinna som dom måste lära känna först. Inga toffel män som måste gå sakta fram utan tuffa råbarkade killar där man inte ens hinner klä av sig nästan innan man har en stor stenhård kuk djupt i fittan som bara pumpar på.

    Dom får gärna stå och hälla i sig en starköl åxå samtidigt som dom juckar på.

    Manligt med bärshinkande hunkar.

    Jag tar gärna en öl och en cigg efter efter ett härligt sexparty.
  • Sun 19 May 2019 04:43
    #77
    Anonym (Eva Lotta) skrev 2019-05-19 02:35:22 följande:
    OOO yes, härligt ja visst blir man våt när man tänker på det.

    Absolut tatueringar är hett, grova i kroppen biffiga, kanske kör dom motocross eller añnan motorcykel av nått slag.

    Och att dom är kåta och så där extremt erfarna och kan direkt dom träffar ny tjej bara råknulla på en gång utan någon nervositet att det är ny kvinna som dom måste lära känna först. Inga toffel män som måste gå sakta fram utan tuffa råbarkade killar där man inte ens hinner klä av sig nästan innan man har en stor stenhård kuk djupt i fittan som bara pumpar på.

    Dom får gärna stå och hälla i sig en starköl åxå samtidigt som dom juckar på.

    Manligt med bärshinkande hunkar.

    Jag tar gärna en öl och en cigg efter efter ett härligt sexparty.
    Jag gillar dina tankar, men de är ändå lite motsägelsefulla...

    Beskrivningen stämmer nog väl in på en del landsortsrednecks som inte nödvändigtvis har särskilt mycket erfarenhet...

    Om han inte anser sig behöva lägga tid på att lära känna tjejen, hur ska han då veta att det är Eva-Lotta med beskrivna fantasier han är på väg att sätta på och inte "mjuksex-romantiska" Helena som skulle känna sig våldtagen av nämnda behandling?

    Men visst, fantasier är härligt och i fantasin behöver man inte låtsas om sådana små trivialiteter.
  • Sun 19 May 2019 22:33
    #78

    En piercad kuk drömmer jag om ibland, det har jag aldrig haft i mig. Någon som kan berätta hur det känns?

  • Anonym (Eva Lotta)
    Mon 20 May 2019 01:21
    #79
    Tom Araya skrev 2019-05-19 04:43:40 följande:
    Jag gillar dina tankar, men de är ändå lite motsägelsefulla...

    Beskrivningen stämmer nog väl in på en del landsortsrednecks som inte nödvändigtvis har särskilt mycket erfarenhet...

    Om han inte anser sig behöva lägga tid på att lära känna tjejen, hur ska han då veta att det är Eva-Lotta med beskrivna fantasier han är på väg att sätta på och inte "mjuksex-romantiska" Helena som skulle känna sig våldtagen av nämnda behandling?

    Men visst, fantasier är härligt och i fantasin behöver man inte låtsas om sådana små trivialiteter.
    Jag förstår hur du menar och håller med dig i frågeställningen hur ska han veta vad jag önskar om han ej känner mig, ja precis det kan han ju inte veta vad tusan jag vill ha.Det är ju vad man fantiserar om att det ska vara så. Att rörmokaren som kommer hem för att laga pannan bara knullar på mig efteråt hårt.
    Sånt händer ju mikroskopiskt sällan för någon.
    Men om jag exempelvis sexdejtar på nätet eller sexchattar då beskriver man ju vad man vill ha och då kan det ju i princip smälla direkt stenhårt direkt killen kommer innanför dörren men då är ju själva syftet planerat och klart,då vet vi bägge vad det handlar om.
    Eller om man dejtar mer seriöst på nätet och pratar mycket innan även om sex,då lägger man ju spelplanen.
    Sådana sexstunder har jag upplevt. Och även såklart med sådana man haft långa förhållanden med fast då har man ju i åratal planterat in fantasierna.
  • Mon 20 May 2019 01:25
    #80
    Anonym (K.) skrev 2019-05-16 20:53:32 följande:

    Hmmm....Synd att vi är anonyma...haha


    Är du en trevlig kvinna som gillar yngre män, Så skriv mer än gärna ett pm :)
  • Mon 20 May 2019 05:02
    #81
    Anonym (Eva Lotta) skrev 2019-05-20 01:21:40 följande:
    Jag förstår hur du menar och håller med dig i frågeställningen hur ska han veta vad jag önskar om han ej känner mig, ja precis det kan han ju inte veta vad tusan jag vill ha.Det är ju vad man fantiserar om att det ska vara så. Att rörmokaren som kommer hem för att laga pannan bara knullar på mig efteråt hårt.
    Sånt händer ju mikroskopiskt sällan för någon.
    Men om jag exempelvis sexdejtar på nätet eller sexchattar då beskriver man ju vad man vill ha och då kan det ju i princip smälla direkt stenhårt direkt killen kommer innanför dörren men då är ju själva syftet planerat och klart,då vet vi bägge vad det handlar om.
    Eller om man dejtar mer seriöst på nätet och pratar mycket innan även om sex,då lägger man ju spelplanen.
    Sådana sexstunder har jag upplevt. Och även såklart med sådana man haft långa förhållanden med fast då har man ju i åratal planterat in fantasierna.
    Jag håller med dig i detta.

    Även i ett förhållande kan man underhålla och föda fantasier.

    När kom du hem till din kille/man senast, iklädd endast en kappa, stayups och högklackade skor och låtsas att du är mäklaren han ringt efter...? DrömmerFlört
Svar på tråden Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?