• Anonym (Lovli­e)
    Wed 15 May 2019 15:33
    6454 visningar
    64 svar
    -3
    64
    6454

    Stor kuk får snygga tjejer?

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?

  • Svar på tråden Stor kuk får snygga tjejer?
  • Anonym (Greve­n)
    Wed 15 May 2019 15:42
    #1
    +3

    Hur mycket är klockan?

  • Anonym (Går inte att dra några statis­tiska slutsa­tser av En indivi­d (dig))
    Wed 15 May 2019 15:44
    #2

    Går inte att dra några säkra statistiska slutsatser utav En individ (dig)!

    Och det finns säkert killar där ute med små kukar som är värsta playertyperna som är ute och raggar upp tjejer och får ligga hur mycket som helst.

    Men antagligen skapar en stor kuk ett stort självförtroende hos vissa individer JA!

  • Anonym (Rejäl­a doning­ar)
    Wed 15 May 2019 15:47
    #3
    +1

    Jag har en snabel mellan benen men är väldigt introvert och blyg, blir ytterst sällan ligga för min del. Tror snarare att det handlar om självförtroende och socialakunskaper snarare än storleken på kuken när det handlar om att få ligga.

  • Anonym (Deted­u)
    Wed 15 May 2019 15:48
    #4
    +1

    Det står väl skrivet i pannan på dig att allt du är ute efter är ett könsorgan modell större?

  • Anonym (H)
    Wed 15 May 2019 15:55
    #5

    Vad menar du med större kukar? Hur stora har de varit?

    Hur liten är den minsta du haft?

    Kan möjligen stämma om det är så att sk välhängda killar i allmänhet har bättre självförtroende vad gället tjejer och sex än vad mer klent utrustade har och därför faller du för dem. Men det är inget likhetstecken mellan kukstorlek och självförtroende, jag har en ganska stor kuk, betydligt över medel, men har aldrig legat för att jag är så blyg och osäker inför tjejer.

  • Wed 15 May 2019 16:01
    #6

    Intressant teori. Kan mycket väl stämma enligt min erfarenhet, de killar som aktivt raggat upp mig (här förutsätter jag friskt att jag är en snygging ;) ) har varit dem med lite större paket (större ego & högre självförtroende därav?)

    De killar jag själv "valt ut" har motsvarat någon slags normalfördelning lite bättre. De killar jag har fått kämpa lite med att "få" är också de som varit minst välutrustade (ödmjuka och lite tillbakadragna).


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Lovli­e) Trådstartaren
    Wed 15 May 2019 16:31
    #7
    Anonym (Detedu) skrev 2019-05-15 15:48:35 följande:

    Det står väl skrivet i pannan på dig att allt du är ute efter är ett könsorgan modell större?


    Absolut inte! Jag har aldrig haft ett sådant behov!
  • Wed 15 May 2019 16:34
    #8
    Anonym (Lovlie) skrev 2019-05-15 16:31:59 följande:
    Absolut inte! Jag har aldrig haft ett sådant behov!
    Hur vet du det när du inte har något annat att jämföra med?

    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Hmm..­)
    Wed 15 May 2019 17:26
    #9
    Anonym (H) skrev 2019-05-15 15:55:43 följande:

    Vad menar du med större kukar? Hur stora har de varit?

    Hur liten är den minsta du haft?

    Kan möjligen stämma om det är så att sk välhängda killar i allmänhet har bättre självförtroende vad gället tjejer och sex än vad mer klent utrustade har och därför faller du för dem. Men det är inget likhetstecken mellan kukstorlek och självförtroende, jag har en ganska stor kuk, betydligt över medel, men har aldrig legat för att jag är så blyg och osäker inför tjejer.


    Låter knappast troligt att killar med stora kukar har svårt att få ligga.
  • Wed 15 May 2019 18:20
    #10
    Anonym (Hmm..) skrev 2019-05-15 17:26:05 följande:

    Låter knappast troligt att killar med stora kukar har svårt att få ligga.


    Hade det varit obligatoriskt att ha en liten skylt med sin kukstorlek på bröstet jämt hade säkert någon sizequeen snappat upp (H). Men eftersom man ofta inte vet sånt innan man hamnar i säng med någon så är ju parternas personlighet och villighet att interagera ganska så viktig.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Stor kuk får snygga tjejer?