• Anonym (Lovli­e)
    Wed 15 May 2019 15:33
    6500 visningar
    64 svar
    -3
    64
    6500

    Stor kuk får snygga tjejer?

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?

  • Svar på tråden Stor kuk får snygga tjejer?
  • Anonym (Beata­)
    Wed 15 May 2019 18:32
    #11

    Bättre att ligga med en snopp gjord av lera..så slipper man få syfilis eller gonorré..

  • Anonym (Jag säger då det..h­järnce­ller växer inte på träd!)
    Wed 15 May 2019 19:56
    #12
    Anonym (Hmm..) skrev 2019-05-15 17:26:05 följande:
    Låter knappast troligt att killar med stora kukar har svårt att få ligga.
    Intelligent fråga...NOT! Tänk en oattraktiv snubbe som går omkring med en stor dase mellan benen och socialt inkompetent..hur fan tror du tjejerna ska få reda på att han har en stor kuk menar du? Och hur ska han sälja in sin gåva om han inte har något annat att erbjuda?
  • Anonym (inbli­ck i min kukhis­torik)
    Wed 15 May 2019 20:04
    #13

    jag skulle nog klassa mig som snygg. skulle säga att av mina senaste 5 ligg så hade en av dessa gigantisk kuk, en över medel, två medel, en mini..

    den gigantiska personlighet : introvert.

    den över medel kuk : extrovert.

    de med normal kuk :introverta.

    den med minikuk : extrovert!

    slutsats: blygheten ligger inte i snorren storlek. alla möjliga kukstorlekar får ligga. slut.

  • Wed 15 May 2019 20:36
    #14

    Har legat med över 200 tjejer och jag har en kuk som på pricken är 15 cm lång och 13 tjock = normal.

    Av dessa 200 har hälften ansetts som 7/10 eller mer. Så nej, helt fel teori.

  • Anonym (40 stycke­n?)
    Wed 15 May 2019 20:43
    #15

    Om det stämmer så har du ovanligt haft många sexpartner även om du skulle varit en kille.

  • Anonym (40 stycke­n?)
    Wed 15 May 2019 20:44
    #16

    Stämmer det verkligen det som ni skriver?

    200 sexpartner känns inte rimligt.

  • Anonym (FYI)
    Wed 15 May 2019 20:45
    #17
    Astons skrev 2019-05-15 20:36:57 följande:

    Har legat med över 200 tjejer och jag har en kuk som på pricken är 15 cm lång och 13 tjock = normal.

    Av dessa 200 har hälften ansetts som 7/10 eller mer. Så nej, helt fel teori.


    Din är faktiskt rätt stor, längre än snittet och betydligt grövre.
  • Anonym (40 stycke­n?)
    Wed 15 May 2019 20:48
    #18

    Jag tror det kan stämma att killar med större kukar drar sig till så kallade snygga tjejer generellt.

    Av flera anledningar.

    De kanske går mer på utseendet, de förväntar sig att du går efter såna penisar.

    De är inte rädd att bli nekad sex pågrund av sin penis.

  • Anonym (40 stycke­n?)
    Wed 15 May 2019 20:53
    #19
    riboflavin skrev 2019-05-15 16:01:31 följande:

    Intressant teori. Kan mycket väl stämma enligt min erfarenhet, de killar som aktivt raggat upp mig (här förutsätter jag friskt att jag är en snygging ;) ) har varit dem med lite större paket (större ego & högre självförtroende därav?)

    De killar jag själv "valt ut" har motsvarat någon slags normalfördelning lite bättre. De killar jag har fått kämpa lite med att "få" är också de som varit minst välutrustade (ödmjuka och lite tillbakadragna).


    Kanske för de förväntar sig att du inte vill ha dom efter sexet utan måste erbjuda något annat och då gå långsamt framåt.
  • Wed 15 May 2019 21:05
    #20
    Anonym (40 stycken?) skrev 2019-05-15 20:44:14 följande:

    Stämmer det verkligen det som ni skriver?

    200 sexpartner känns inte rimligt.


    Ja det stämmer och jag skriver det inte för att skryta, mer för att dela min erfarenhet.

    Fördelen är att jag inte känner att jag har gått miste om den biten i livet; har testat det mesta.

    Nackdelen är att jag i mitt nuvarande förhållande inte tycker att sex känns särskilt spännande. Jag tycker förstås att det är skönt och älskar det, men själva spänningen finns inte där.
Svar på tråden Stor kuk får snygga tjejer?