• Anonym (Hjälp­)
    Wed 15 May 2019 19:38
    2495 visningar
    109 svar
    109
    2495

    Vad gör man när ens kille har en liten?

    Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.

  • Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?
  • Nyfike­n och glad
    Wed 15 May 2019 21:45
    #31
    +1

    Om tråden är på riktigt så handlar det inte om killen och storleken på hans snopp utan om dig ts.

    Du är blyg, hämmad och vågar inte vara ärlig om ert sex, hur du känner och vad du vill.

    Då finns inget mer att göra.

    Antingen öppnar du dig för honom och är rak eller också får du acceptera det sexliv du har.

    Troligen skulle det inte göra nån skillnad om han var mer välutrustad eftersom det behövs mer stimulans än in-ut förde allra flesta.

    Om du, helt ärligt, får två alternativ.

    Vilket väljer du?

    1. Acceptera som det är nu, resten av livet

    2. Ändra dig, öppna dig, jobba med dina hämningar

    Vilket väljer du?

  • Anonym (Emma)
    Wed 15 May 2019 22:03
    #32
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:25:12 följande:

    Långt inlägg, ska försöka svara på det. Ja med vanligt sex menar jag ju samlag, för det är ju vanligt sex hehe. Ja de flesta kvinnor kanske inte kommer så men jag vill komma vid sex!

    Min partner tycker inte om oralsex eller att ta på mig därnere. Jag vill inte tvinga honom direkt.


    Allvarligt? En man som varken vill ge dig oralsex eller ta på dig?! Hur skall ni någonsin kunna få ett bra sexliv?! Även om man kommer vid samlag (vilket de flesta kvinnor inte gör som påpekas i denna tråd) måste man ju få ett oändligt tråkigt sexliv om samlag in-ut är det enda man någonsin gör? Och inte ta på dig, vad har ni för förspel då?
  • Anonym (25cm)
    Wed 15 May 2019 22:08
    #33
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 19:38:44 följande:

    Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.


    Hur gammal är du?)=)
  • Wed 15 May 2019 22:13
    #34
    -1 +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:55:31 följande:
    Ne hämmade är vi inte. Han tycker helt enkelt inte om oralsex, han vill bara ha vanligt sex
    Oralsex är vanlig sex.
  • Wed 15 May 2019 23:07
    #35
    +1

    Hur lång är kisse-Torsten ?

  • Anonym (XL)
    Thu 16 May 2019 05:30
    #36
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 19:38:44 följande:

    Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.


    Är den under 14cm får du knulla andra utan att anses vara otrogen. Det står i 2:a paragrafen sexuallagen.

    Hitta en kille med 18-20cm kuk istället så kommer du känna skillnad.
  • Anonym (Yun)
    Thu 16 May 2019 06:49
    #37

    De flesta kommer inte av enbart penetration Utforska oralsex tillsammans.

  • Anonym (25cm)
    Thu 16 May 2019 07:05
    #38
    Anonym (Yun) skrev 2019-05-16 06:49:24 följande:

    De flesta kommer inte av enbart penetration Utforska oralsex tillsammans.


    Asså ska du tala om för henne vad hon kommer av och inte kommer av.. Skärp dig!

    Men du har rätt de borde verkligen utforska oralsex eller sex generellt.. Det verkar vara väldigt skambelaggt för både henne och hennes partner!
  • Anonym (Swing for fun)
    Thu 16 May 2019 07:12
    #39
    Anonym (Yun) skrev 2019-05-16 06:49:24 följande:

    De flesta kommer inte av enbart penetration Utforska oralsex tillsammans.


    Alla tycker inte att oralsex är meningen med livet.

    Vi är olika och tycker om olika saker. Personligen så suger jag gärna men att bli skickad är inget jag går igång på. Är själv en size Queen så jag förstår absolut TS och hennes funderingar.
  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 07:48
    #40
    riboflavin skrev 2019-05-15 21:12:45 följande:

    Men dåså, bara att slänga in leksaker, stimulerande oljor, pill på klittan, analsex och allt annat i leken.

    Men att inte vilja smeka sig själv, inte vilja smeka sin partner eller ta illa upp om ens partner smeker sig själv låter ärligt talat ganska hämmat. Att alla inte uppskattar att ge eller få oralsex har jag dock full respekt för.


    Smeka mig själv kan jag göra men inte vid sex, för mig är det onani. Han gillar inte smeka därnere då han tycker jag är för våt typ, han tycker det är ohygieniskt.
Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?