• Anonym (Hjälp­)
    Wed 15 May 2019 19:38
    2500 visningar
    109 svar
    109
    2500

    Vad gör man när ens kille har en liten?

    Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.

  • Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?
  • Anonym (Swing for fun)
    Thu 16 May 2019 07:58
    #41
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-16 07:48:48 följande:

    Smeka mig själv kan jag göra men inte vid sex, för mig är det onani. Han gillar inte smeka därnere då han tycker jag är för våt typ, han tycker det är ohygieniskt.


    Hela kroppen är en erogen zon. Ni kanske skulle testa lite Tantra eller att gå en massagekurs för att vara riktigt på gång när det är dags. Vissa ställningar känns också mer än andra. En personlig favorit är http://sexpositions.club/positions/115.html
  • Anonym (25cm)
    Thu 16 May 2019 08:09
    #42
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-16 07:48:48 följande:

    Smeka mig själv kan jag göra men inte vid sex, för mig är det onani. Han gillar inte smeka därnere då han tycker jag är för våt typ, han tycker det är ohygieniskt.


    Asså ärligt talat.. Köp en sexdocka till honom.. Han verkar ha ganska stora problem!

    Är han din första? Du kan väl själv inte tycka att han är normal?
  • Anonym (25cm)
    Thu 16 May 2019 08:10
    #43
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-16 07:48:48 följande:

    Smeka mig själv kan jag göra men inte vid sex, för mig är det onani. Han gillar inte smeka därnere då han tycker jag är för våt typ, han tycker det är ohygieniskt.


    Ärligt du trollar va...
  • Thu 16 May 2019 08:31
    #44
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-16 07:48:48 följande:

    Smeka mig själv kan jag göra men inte vid sex, för mig är det onani. Han gillar inte smeka därnere då han tycker jag är för våt typ, han tycker det är ohygieniskt.


    Som sagt..... Det finna ett sätt att få dig att njuta och komma vid sex. Det är att samtidigt stimulera andra delar av kroppen(särskilt klitoris). Det har inget med hur din kille är utrustad att göra.

    Utmaningen för dig är att acceptera att du hjälper till vid sex alt få din kille att ta ansvar för din lust och ge dig rätt stimulans. Finns inga andra genvägar eller quickfix.

    Logga ut från FL, lek med dig själv och börja våga acceptera tanken på själv se till att sex blir skönt.
  • Thu 16 May 2019 09:14
    #45
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-16 07:48:48 följande:
    Smeka mig själv kan jag göra men inte vid sex, för mig är det onani. Han gillar inte smeka därnere då han tycker jag är för våt typ, han tycker det är ohygieniskt.
    Detta känns igen från en annan tråd...

    Jag tycker du kan sexstrejka, uppenbarligen är ju detta med sex ändå inget för honom.
  • Anonym (25cm)
    Thu 16 May 2019 09:17
    #46
    Tom Araya skrev 2019-05-16 09:14:18 följande:

    Detta känns igen från en annan tråd...

    Jag tycker du kan sexstrejka, uppenbarligen är ju detta med sex ändå inget för honom.


    Och då skulke sexstrejka hjälpa.. Kanske mer konstruktivt att prata med sin partner och våga säga vad man vill f å ut av sitt sexliv med denne!
  • Anonym (H)
    Thu 16 May 2019 09:20
    #47

    Vad är viktigast för dig?

    Att njuta av sex ibland eller att välja honom?

    Är du beredd att leva ditt liv med honom om innebörden är att du aldrig kommer att njuta fullt ut av sexet?

    En välhängd älskare kan kanske hjälpa dig men det håller inte för evigt.

  • Thu 16 May 2019 09:51
    #48
    +1
    Anonym (25cm) skrev 2019-05-16 09:17:36 följande:
    Och då skulke sexstrejka hjälpa.. Kanske mer konstruktivt att prata med sin partner och våga säga vad man vill f å ut av sitt sexliv med denne!
    Då är det ju jättebra att göra det i samband med sexstrejk, för antagligen finns inget som skulle få honom att lyssna och ta till sig bättre än det.

    Men i grunden är det ändå så att om han tycker att kön är äckliga, så ska han inte ha sex.
  • Anonym (25cm)
    Thu 16 May 2019 09:54
    #49
    Tom Araya skrev 2019-05-16 09:51:10 följande:

    Då är det ju jättebra att göra det i samband med sexstrejk, för antagligen finns inget som skulle få honom att lyssna och ta till sig bättre än det.

    Men i grunden är det ändå så att om han tycker att kön är äckliga, så ska han inte ha sex.


    Mmm ja kanske.. Vem vet han kanske är homosexuell, han kanske helt enkelt inte gillar fitta!
  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 10:08
    #50
    Tom Araya skrev 2019-05-16 09:51:10 följande:

    Då är det ju jättebra att göra det i samband med sexstrejk, för antagligen finns inget som skulle få honom att lyssna och ta till sig bättre än det.

    Men i grunden är det ändå så att om han tycker att kön är äckliga, så ska han inte ha sex.


    Herrregud vad folk läser in och hittar på. Han tycker inte kön är äckliga. Han tycker jag blir för våt och det blir väldigt kladdigt. Jag tycker själv att jag blir för våt och tycker det är jobbigt. Jag vill inte söla ner hela hans säng direkt haha.
Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?