• Anonym (Hjälp­)
    Wed 15 May 2019 19:38
    2498 visningar
    109 svar
    109
    2498

    Vad gör man när ens kille har en liten?

    Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.

  • Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?
  • Anonym (Lilly­)
    Thu 16 May 2019 15:37
    #71
    Anonym (Olle) skrev 2019-05-16 14:45:58 följande:
    Vilket hjärndött svar. Ger du samma svar till killar som anser att deras tjejs fitta är för slapp?
    Naturligtvis inte. Det handlar ju ändå om att dom är för små i kalsongerna. Jag ger deras tjej rådet istället.
  • Anonym (***)
    Thu 16 May 2019 15:59
    #72
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:25:12 följande:

    Långt inlägg, ska försöka svara på det. Ja med vanligt sex menar jag ju samlag, för det är ju vanligt sex hehe. Ja de flesta kvinnor kanske inte kommer så men jag vill komma vid sex!

    Min partner tycker inte om oralsex eller att ta på mig därnere. Jag vill inte tvinga honom direkt.


    Nähä. Vilken kul kille. Men din fitta ska han få tömma i? Tycker DU om det då? Ställ inte upp för honom då om du får ut noll av sexet. Om du vill komma vid samlag (sex är liksom allt man gör, inte bara penetration) så får du ta på dig själv samtidigt. Varför skulle de vara nåt konstigt? Det är väl minst lika konstigt att stoppa kuken i fittan isf.

    Och om du vill ha ett tillfredställande sexliv, snälla sluta fejka!
  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 16:05
    #73
    Anonym (***) skrev 2019-05-16 15:59:14 följande:

    Nähä. Vilken kul kille. Men din fitta ska han få tömma i? Tycker DU om det då? Ställ inte upp för honom då om du får ut noll av sexet. Om du vill komma vid samlag (sex är liksom allt man gör, inte bara penetration) så får du ta på dig själv samtidigt. Varför skulle de vara nåt konstigt? Det är väl minst lika konstigt att stoppa kuken i fittan isf.

    Och om du vill ha ett tillfredställande sexliv, snälla sluta fejka!


    Han tömmer inte i mig då ingen av oss har skydd. Jag tycker om sexet pga närheten såklart. Men trodde liksom att sex skulle vara skönt.
  • Anonym (***)
    Thu 16 May 2019 16:22
    #74
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-16 16:05:29 följande:

    Han tömmer inte i mig då ingen av oss har skydd. Jag tycker om sexet pga närheten såklart. Men trodde liksom att sex skulle vara skönt.


    Okej, men då behöver han inte stoppa in den ens. Varför ha sex om det inte är skönt?? Då kan man kramas istället.... Jag skulle aldrig acceptera att ha det som du. Och jag tycker sex är underbart, men det handlar om att ge och ta, jag skulle inte heller känna nåt, även om han var 20 cm (möjligtvis smärta då) om det bara var att stoppa in den utan att han rörde vid mig först, fick igång mig först. Det är så ego.

    Man får ju anstränga sig lite om man vill njuta också, ställ krav, gör det du tycker är skönt! Då kommer du även njuta av penetration, jag lovar.

    Du har, förstår jag, aldrig varit med om sex som är njutbart för dig. Det är tragiskt :/
  • Anonym (Bra ändå)
    Thu 16 May 2019 18:28
    #75

    Nu har vi kvinnor fördelen att kunna få orgasm på flera sätt än genom penetrerande sex. Be honom använda fingrar och tunga istället. Jag har nedsatt känsel i underlivet i perioder av ännu oklar anledning så "känner" inte mycket vid penetrerande sex. Min kille är dock mån om att även jag ska få komma så han tar andra vägar när det vanliga inte fungerar

    Man behöver kommunicera och prata om hur man vill ha det. Man behöver också kunna säga till om det inte känns bra. Jag trodde att min kille skulle bli sårad när jag sa att jag inte känner honom i mig, det han gjorde var att fråga om jag vill prova något annat istället. Han blev inte alls sårad. Nu låg problemet inte hos honom men är ändå glad att jag vågade berätta

  • Thu 16 May 2019 20:53
    #76
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-16 12:12:54 följande:
    Jag vill inte heller att han slickar, eller smeker då jag också tycker jag blir för våt, vill inte att han kladdar därnere då. Sexleksaker tycker vi båda är avtändande.
    ...och du påstår att ni inte är hämmade...

    Det är ju precis vad ni är och det är vad som utgör erat problem för ömsesidig njutning...eller främst för att du ska få njutning (han verkar ju njuta).

    Hämningarna bromsar er att finna lösningar till att ge dig mer njutning av sex.
    Släpp dem så löser ni omgående 80% av problemet.
  • Thu 16 May 2019 22:00
    #77

    Har ni prövat att köra onalt ?

  • Thu 16 May 2019 22:06
    #78
    Hårfagre skrev 2019-05-16 22:00:49 följande:

    Har ni prövat att köra onalt ?


    Du menar inte aralt? Drömmer
  • Thu 16 May 2019 22:46
    #79

    Hur liten är den? Hur lång är den och hur tjock?

  • Anonym (Katar­ina)
    Thu 16 May 2019 22:58
    #80
    Anonym (Glidare) skrev 2019-05-16 12:26:43 följande:

    Just ja, man frågar inte om en kvinnas ålder. Ganska oväsentligt kanske. Det var mer det du skrev som fick mig nyfiken, ville fråga mer, men det blir nog för rakt på och ogillas säkert, blev liksom attraherad.. :)


    Blev du lite nyfiken på mig
Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?