• Anonym (Korka­d)
    Mon 20 May 2019 20:25
    13832 visningar
    777 svar
    -3
    777
    13832

    Olyckligt, korkat, kär i en gift man.

    Jag har haft en relation med en gift man i ett år. Det hjälpte kanske mig efter en separation och jag visste från början om premisserna. Vi blev kära i varandra men han var tydlig med att han inte skulle lämna sin sambo och deras dotter för mig. Ändå fortsatte vi ses... Nu höll vi på att bli påkomna och han väljer då att avsluta med mig- såklart! Som sagt, jag visste om villkoren men det gör ont i mig. Det har gått en månad men jag kan inte sluta tänka på honom! Han saknar mig men väljer "sina tjejer". Är det meningen att det ska bli vi så kommer det bli vi säger han... Jag tror mig älska honom men funderar på om jag älskar och saknar grejen, att det här blir som en förlust för mig. Världens bästa sex var det i alla fall!

    Någon som gått igenom något liknande som vill bolla tankar?

  • Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.
  • Anonym (Anna)
    Mon 20 May 2019 21:56
    #11
    Anonym (Korkad) skrev 2019-05-20 21:18:36 följande:
    Nej!
    Och ändå vill du ha en man som bedrar sin fru...
  • Anonym (Yup)
    Mon 20 May 2019 22:03
    #12
    Anonym (Korkad) skrev 2019-05-20 21:18:08 följande:

    Har också en sån dag, vill lägga mig platt ner och bara lipa!!! Men inte fan hjälper det... Ses ni fortfarande?


    Ja. Vi ses 1-3 ggr/månad, pratar telefon nån gång i veckan och hörs lite via Messenger.
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Mon 20 May 2019 22:21
    #13
    -1
    Anonym (Anna) skrev 2019-05-20 21:56:45 följande:

    Och ändå vill du ha en man som bedrar sin fru...


    Precis! Du grejar ju att läsa innantill!!!
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Mon 20 May 2019 22:23
    #14
    Anonym (Yup) skrev 2019-05-20 22:03:56 följande:

    Ja. Vi ses 1-3 ggr/månad, pratar telefon nån gång i veckan och hörs lite via Messenger.


    Har ni alltid setts och hörts lika ofta/sällan? Vad pratar ni om? Är det känslor från hans håll också, fast han inte vill lämna? Skulle du kunna tänka dig att lämna din man?
  • Anonym (Anna)
    Mon 20 May 2019 22:58
    #15
    Anonym (Korkad) skrev 2019-05-20 22:21:01 följande:
    Precis! Du grejar ju att läsa innantill!!!
    Men jag fattar inte din logik. Att du är attraherad av en lögnare och bedragare...
  • Anonym (Lever med den fd gifte mannen­)
    Tue 21 May 2019 00:21
    #16

    Jag har varit i samma situation som flera beskriver här. Vi var båda gifta med barn. Valde till slut båda att lämna våra äktenskap för varandra. Det har varit långt ifrån en dans på rosor men jag är lycklig nästan varje dag över att få vara med en man jag älskar så mycket, trots allt det innebar i form av skam och förluster. Mådde extremt dåligt under många år över mina val och alla konsekvenser. Trodde aldrig att just jag skulle hamna i en sådan situation och göra de val jag gjorde. Trodde det bara var andra otrogna idioter som höll på med sådant.

    Ligger nu dock bredvid världens mest underbara bebis - vår dotter- och känner mig enormt tacksam och lycklig över en andra chans. Skulle aldrig gissat att detta skulle bli mitt liv om någon frågat mig för 6-7 år sedan.

  • Anonym (Yup)
    Tue 21 May 2019 06:10
    #17
    Anonym (Korkad) skrev 2019-05-20 22:23:36 följande:

    Har ni alltid setts och hörts lika ofta/sällan? Vad pratar ni om? Är det känslor från hans håll också, fast han inte vill lämna? Skulle du kunna tänka dig att lämna din man?


    Det var betydligt mer första halvåret. Sen höll vi på att bli påkomna och då drog han öronen åt sig och ville tagga ner. Sen har det gått upp och ner i hur mkt vi hörs och ses. Vi pratar om allt mellan himmel och jord men har väl några favoritämnen då vi delar ett gemensamt starkt intresse. Det är känslor från hans håll också men han trycker undan dom rätt mycket eftersom han mår för dåligt av att känna dom för mycket. Just pga att han inte tänker lämna sin fru. Jag kan tänka mig att lämna min man om min andre skulle bli 100% säker på att lämna sin fru. Annars stannar jag.
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Tue 21 May 2019 06:45
    #18
    Anonym (Anna) skrev 2019-05-20 22:58:40 följande:

    Men jag fattar inte din logik. Att du är attraherad av en lögnare och bedragare...


    Jag förstår det, jag fattar det inte heller men så fantastisk är han!
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Tue 21 May 2019 06:48
    #19
    -1
    Anonym (Lever med den fd gifte mannen) skrev 2019-05-21 00:21:23 följande:

    Jag har varit i samma situation som flera beskriver här. Vi var båda gifta med barn. Valde till slut båda att lämna våra äktenskap för varandra. Det har varit långt ifrån en dans på rosor men jag är lycklig nästan varje dag över att få vara med en man jag älskar så mycket, trots allt det innebar i form av skam och förluster. Mådde extremt dåligt under många år över mina val och alla konsekvenser. Trodde aldrig att just jag skulle hamna i en sådan situation och göra de val jag gjorde. Trodde det bara var andra otrogna idioter som höll på med sådant.

    Ligger nu dock bredvid världens mest underbara bebis - vår dotter- och känner mig enormt tacksam och lycklig över en andra chans. Skulle aldrig gissat att detta skulle bli mitt liv om någon frågat mig för 6-7 år sedan.


    Oj, vilken story. Grattis till er!!! Förstår att det varit jäkligt tufft... Det är egentligen det enda som får mig att tvivla, skulle jag kunna ta mig igenom skammen och förlora vänner pga honom. Men ja, jag hoppas väl hamna där du är- utan bäbis då! Gud så härligt att läsa om er, vill också känna lycka och närhet med denna man dagligen!
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Tue 21 May 2019 06:51
    #20
    Anonym (Yup) skrev 2019-05-21 06:10:55 följande:

    Det var betydligt mer första halvåret. Sen höll vi på att bli påkomna och då drog han öronen åt sig och ville tagga ner. Sen har det gått upp och ner i hur mkt vi hörs och ses. Vi pratar om allt mellan himmel och jord men har väl några favoritämnen då vi delar ett gemensamt starkt intresse. Det är känslor från hans håll också men han trycker undan dom rätt mycket eftersom han mår för dåligt av att känna dom för mycket. Just pga att han inte tänker lämna sin fru. Jag kan tänka mig att lämna min man om min andre skulle bli 100% säker på att lämna sin fru. Annars stannar jag.


    Att ni ändå återkommer till varandra visar ju att där är känslor! Har du och din man drt bra ihop på andra plan? Jag lämnade ju innan just för att det var kasst men mannen jag träffat har det egentligen helt ok, som han själv uttrycker det. Därför blir det svårare för honom att lämna... Jag pratar inte med honom, vi messar och träffas! Eller gjorde då... Fan va tufft detta är!!!
Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.