• Anonym (Korka­d)
    Mon 20 May 2019 20:25
    14025 visningar
    777 svar
    -3
    777
    14025

    Olyckligt, korkat, kär i en gift man.

    Jag har haft en relation med en gift man i ett år. Det hjälpte kanske mig efter en separation och jag visste från början om premisserna. Vi blev kära i varandra men han var tydlig med att han inte skulle lämna sin sambo och deras dotter för mig. Ändå fortsatte vi ses... Nu höll vi på att bli påkomna och han väljer då att avsluta med mig- såklart! Som sagt, jag visste om villkoren men det gör ont i mig. Det har gått en månad men jag kan inte sluta tänka på honom! Han saknar mig men väljer "sina tjejer". Är det meningen att det ska bli vi så kommer det bli vi säger han... Jag tror mig älska honom men funderar på om jag älskar och saknar grejen, att det här blir som en förlust för mig. Världens bästa sex var det i alla fall!

    Någon som gått igenom något liknande som vill bolla tankar?

  • Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.
  • Thu 30 May 2019 15:12
    +1
    Anonym (Anna) skrev 2019-05-30 15:07:41 följande:

    Om du menar med lycka att man hittar en ryggradslös  man som ljuger och bedrar sin familj, så kan jag vara utan den lyckan. 


    Ja men den mannen har ju hittat rätt nu....någon som ger honom frikort att testa andra tills han hittar en ny älskarinna som är bättre och han väljer att gifta om sig igen.... Sedan testar han vidare... Och så rullar det på. Vilken supernolla till "man".

    Märkligt att såna as lyckas hitta naiva, desperata våp gång på gång :-/
  • Anonym (Anna)
    Thu 30 May 2019 16:29
    smulpaj01 skrev 2019-05-30 15:12:22 följande:
    Ja men den mannen har ju hittat rätt nu....någon som ger honom frikort att testa andra tills han hittar en ny älskarinna som är bättre och han väljer att gifta om sig igen.... Sedan testar han vidare... Och så rullar det på. Vilken supernolla till "man".

    Märkligt att såna as lyckas hitta naiva, desperata våp gång på gång :-/
    Skit vill ha skit...
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Thu 30 May 2019 22:00
    Anonym (Katrin) skrev 2019-05-30 13:40:33 följande:

    Är de gifta eller sambo?


    Det ts handlar om? De är sambos, spelar det någon roll?
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Thu 30 May 2019 22:04
    smulpaj01 skrev 2019-05-30 14:00:51 följande:

    Gör det nån skillnad? Han är upptagen och älskar någon annan - ts väninna. Stört!!


    Ja, han älskar henne! Men hon är inte den han vill fortsätta leva med... Helt min uppfattning och den är ju så klart något vinklad! Sen tror jag ändå inte han vågar lämna och om han nu skulle det- skulle det kunna bli vi? Vet faktiskt inte, men jag hoppas så innerligt!!!
  • Thu 30 May 2019 22:09
    +1
    Anonym (Korkad) skrev 2019-05-30 22:04:30 följande:

    Ja, han älskar henne! Men hon är inte den han vill fortsätta leva med... Helt min uppfattning och den är ju så klart något vinklad! Sen tror jag ändå inte han vågar lämna och om han nu skulle det- skulle det kunna bli vi? Vet faktiskt inte, men jag hoppas så innerligt!!!


    Suck... Du visste ju redan från början att det är henne han vill leva med. Du var ett lätt ligg när du var nyseparerad och trasig. Ingen kärlek för då hade det varit ni.

    Försök träffa en singelman så kanske även du lyckas hitta äkta kärlek... Vem vet? Testa det vet ja. Försök iaf...
  • Fri 31 May 2019 12:05
    Anonym (Korkad) skrev 2019-05-30 22:00:33 följande:
    Det ts handlar om? De är sambos, spelar det någon roll?
    Det spelar ingen roll als,tycker jag. Otrohet är lika illa ändå.
    Anonym (Korkad) skrev 2019-05-30 22:04:30 följande:
    Ja, han älskar henne! Men hon är inte den han vill fortsätta leva med... Helt min uppfattning och den är ju så klart något vinklad! Sen tror jag ändå inte han vågar lämna och om han nu skulle det- skulle det kunna bli vi? Vet faktiskt inte, men jag hoppas så innerligt!!!
    Om hon inte är den han vill leva med,varför har han då gjort klart för dig att han inte tänker lämna henne?
    Jag tror att du bygger luftslott.
    För din egen skull och för din väninnas skull så borde du försöka glömma det här och gå vidare.
    Du borde nog sluta umgås med din väninna också. Du är ju en lika stor svikare gentemot henne som han är.
  • Anonym (Katri­n)
    Fri 31 May 2019 18:34
    Anonym (Korkad) skrev 2019-05-30 22:00:33 följande:
    Det ts handlar om? De är sambos, spelar det någon roll?
    Förvirrande att läsa bara när du skrivit att han är gift i rubriken. Tja, för dig spelar det ingen roll om han är singel eller inte.
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Sat 1 Jun 2019 11:15
    smulpaj01 skrev 2019-05-30 22:09:46 följande:

    Suck... Du visste ju redan från början att det är henne han vill leva med. Du var ett lätt ligg när du var nyseparerad och trasig. Ingen kärlek för då hade det varit ni.

    Försök träffa en singelman så kanske även du lyckas hitta äkta kärlek... Vem vet? Testa det vet ja. Försök iaf...


    Kommer absolut försöka träffa en singel samtidigt som jag alltid kommer finnas för honom! Även om det är kärlek mellan oss så kan väl hans känslor för familjen vara tyngre? Eller rädslan för att lämna den tryggheten...
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Sat 1 Jun 2019 11:18
    molly50 skrev 2019-05-31 12:05:42 följande:

    Det spelar ingen roll als,tycker jag. Otrohet är lika illa ändå.Om hon inte är den han vill leva med,varför har han då gjort klart för dig att han inte tänker lämna henne?

    Jag tror att du bygger luftslott.

    För din egen skull och för din väninnas skull så borde du försöka glömma det här och gå vidare.

    Du borde nog sluta umgås med din väninna också. Du är ju en lika stor svikare gentemot henne som han är.


    Jag försöker glömma och gå vidare men det är svårt. Han sa från början att han inte kan lova mig någonting, sant. Känslorna har nog ändrats lite under tidens gång dock... Nu är det kärlek mellan oss men de känslor och den trygghet han känner hos sin familj väger ju så klart tungt den med! Jag har typ lagt ner min kompis, umgås ibland när hon hör av sig...
  • Anonym (Korka­d) Trådstartaren
    Sat 1 Jun 2019 11:19
    Anonym (Katrin) skrev 2019-05-31 18:34:22 följande:

    Förvirrande att läsa bara när du skrivit att han är gift i rubriken. Tja, för dig spelar det ingen roll om han är singel eller inte.


    Oj, det har jag inte ens tänkt på... Förstår att det förvirrar! Han är sambo men lika upptagen för det! För mig spelar det en jäkla roll!!!
Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.