• Anonym (Korkad)

    Olyckligt, korkat, kär i en gift man.

    Jag har haft en relation med en gift man i ett år. Det hjälpte kanske mig efter en separation och jag visste från början om premisserna. Vi blev kära i varandra men han var tydlig med att han inte skulle lämna sin sambo och deras dotter för mig. Ändå fortsatte vi ses... Nu höll vi på att bli påkomna och han väljer då att avsluta med mig- såklart! Som sagt, jag visste om villkoren men det gör ont i mig. Det har gått en månad men jag kan inte sluta tänka på honom! Han saknar mig men väljer "sina tjejer". Är det meningen att det ska bli vi så kommer det bli vi säger han... Jag tror mig älska honom men funderar på om jag älskar och saknar grejen, att det här blir som en förlust för mig. Världens bästa sex var det i alla fall!

    Någon som gått igenom något liknande som vill bolla tankar?

  • Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (Mm) skrev 2019-06-08 16:31:33 följande:

    Tycker du borde ge hans sambo en ärlig chans att dumpa aset. Vem vet, han kanske väljer dig efteråt.

    Om han nu är den man du vill ha varför låter du en annan kvinna få mestadels tid med honom.

    Nej tycker du ska säga som det är till hans sambo och berätta även att du tycker att hon är elak och taskig mot din älskare. Vågar du inte det? För ni vågar uppenbarligen vara falska och snacka skit om henne. Ni har ingen moral någon av er och ni verkar passa varandra perfekt.


    Nej, det vågar jag inte... Eller jag vill inte! Vi snackar inte skit om henne, det lilla som sägs om henne är inget skitsnack!
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (Anna) skrev 2019-06-08 10:19:50 följande:

    Ja, du har valt  ett passande nick i alla fall.

    Du mår som du förtjänar.


    Jo men visst!
  • Anonym (X)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-07 18:35:13 följande:

    Hon kommer inte få veta, aldrig!


    Hah, jag skrattar alltid inombords när jag läser sånt här! Min sambo var övertygad om att jag aaaaaaldrig skulle få reda på otroheten, de fanns INGEN CHANS att jag skulle få det. Men se. De fick jag, och det var inte av honom.

    Du kan tro ni är hemligast i världen, men det finns alltid nån som vet och till slut kommer det fram. Även i ditt fall. Sanna mina ord.

    Om jag vore du skulle jag backa ur situationen. Snabbt.
  • Anonym (suck)
    Anonym (X) skrev 2019-06-09 01:14:05 följande:
    Hah, jag skrattar alltid inombords när jag läser sånt här! Min sambo var övertygad om att jag aaaaaaldrig skulle få reda på otroheten, de fanns INGEN CHANS att jag skulle få det. Men se. De fick jag, och det var inte av honom.

    Du kan tro ni är hemligast i världen, men det finns alltid nån som vet och till slut kommer det fram. Även i ditt fall. Sanna mina ord.

    Om jag vore du skulle jag backa ur situationen. Snabbt.
    Håller med, det säger ju sig själv att folk bli påkomna avre sig de vill det eller inte, jag menar varende jävel har väl trott att de aldrig skulle bli påkomna, ingen blir ju det med flit. Men likt förbannat tror alla muppar att just de är någon slags mastermind, så mycket smartare än någon annan.

    Mänskligt idoti upphör aldrig att förvåna.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-09 01:02:50 följande:
    Jo men visst!
    Faktisk, jag menar du är uppe i 234 inägg och kläcker fortfarande ur dig exakt samma nonsence som i början. Vad är det du vill med din tråd? Uppenbarligen skiter du fuilkomligen i vad någon säger, du ska bara har loverboy till varje pris även om det kostar dig alla dina vänner och blir stämplat som tjejen ingen vill släppa nära för hon sticker sin vänner i ryggen och allt för en snubbe som inte vill ha dig till något annat än sex. Du betalar ett jävligt högt pris för några knull.

    Så vad är det du vill? Ville du få medhåll och andras uppmuntran så det ska kännas lättare att svika din sk vän? Det kommer du få, FL kryllar av moraliskt handikappade människor med taskigt samvete som behöver rättfärdiga sina egna tabbar genom andra. Men det kommer inte hjälpa ett skit. För innerst inne vet du att det du gör är fel och att loverboy är ett svin. 
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (suck) skrev 2019-06-09 01:28:51 följande:

    Faktisk, jag menar du är uppe i 234 inägg och kläcker fortfarande ur dig exakt samma nonsence som i början. Vad är det du vill med din tråd? Uppenbarligen skiter du fuilkomligen i vad någon säger, du ska bara har loverboy till varje pris även om det kostar dig alla dina vänner och blir stämplat som tjejen ingen vill släppa nära för hon sticker sin vänner i ryggen och allt för en snubbe som inte vill ha dig till något annat än sex. Du betalar ett jävligt högt pris för några knull.

    Så vad är det du vill? Ville du få medhåll och andras uppmuntran så det ska kännas lättare att svika din sk vän? Det kommer du få, FL kryllar av moraliskt handikappade människor med taskigt samvete som behöver rättfärdiga sina egna tabbar genom andra. Men det kommer inte hjälpa ett skit. För innerst inne vet du att det du gör är fel och att loverboy är ett svin. 


    Vad jag vill med min tråd? Bolla tankar med andra i samma sits, precis som det står i mitt första inlägg!
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (X) skrev 2019-06-09 01:14:05 följande:

    Hah, jag skrattar alltid inombords när jag läser sånt här! Min sambo var övertygad om att jag aaaaaaldrig skulle få reda på otroheten, de fanns INGEN CHANS att jag skulle få det. Men se. De fick jag, och det var inte av honom.

    Du kan tro ni är hemligast i världen, men det finns alltid nån som vet och till slut kommer det fram. Även i ditt fall. Sanna mina ord.

    Om jag vore du skulle jag backa ur situationen. Snabbt.


    Men här finns det ingen annan som vet...
  • Anonym (X)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-09 11:29:56 följande:

    Men här finns det ingen annan som vet...


    Vad du tror nej. Sanningen är alltid en annan

    Och du skriver själv i ts att ni nästan blev påkomna, så de är bara en tidsfråga för eran del.
  • molly50
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-09 01:00:03 följande:
    Skulle nog säga att jag inte berättar för henne för hans skull i dagsläget! Och anledningen till varför vi aldrig kommer erkänna det är nog mest för hennes skull...

    Kanske ska det, backa alltså...

    För hans skull? Tycker du verkligen att han förtjänar att komma undan från konsekvenser för sina handlingar?
    Han bedrar sin sambo och barn med sin sambos väninna. Det är en svinig handling som förtjänar konsekvenser.
    Jag hoppas att sanningen kommer fram till henne. Om inte från er så från någon annan.
    Hon förtjänar en bra man och bra vänner.
    Riktiga vänner behandlar inte sina vänner så som du gör.

    Jag tycker absolut att du ska backa. Om inte annat så för sin egen skull. Du vet ju att han inte kommer att lämna henne så vad förväntar du dig dig att du ska få ut av det här egentligen?

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-09 11:29:56 följande:
    Men här finns det ingen annan som vet...
    Hur vet du det? Du är garanterar  inte den enda som ljuger/undanhåller information. 
Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.