• Anonym (Korka­d)
    Mon 20 May 2019 20:25
    14117 visningar
    777 svar
    -3
    777
    14117

    Olyckligt, korkat, kär i en gift man.

    Jag har haft en relation med en gift man i ett år. Det hjälpte kanske mig efter en separation och jag visste från början om premisserna. Vi blev kära i varandra men han var tydlig med att han inte skulle lämna sin sambo och deras dotter för mig. Ändå fortsatte vi ses... Nu höll vi på att bli påkomna och han väljer då att avsluta med mig- såklart! Som sagt, jag visste om villkoren men det gör ont i mig. Det har gått en månad men jag kan inte sluta tänka på honom! Han saknar mig men väljer "sina tjejer". Är det meningen att det ska bli vi så kommer det bli vi säger han... Jag tror mig älska honom men funderar på om jag älskar och saknar grejen, att det här blir som en förlust för mig. Världens bästa sex var det i alla fall!

    Någon som gått igenom något liknande som vill bolla tankar?

  • Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.
  • Anonym (X)
    Sun 30 Jun 2019 19:09
    +1
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-30 19:00:56 följande:

    Svar ja. Om sanningen skulle komma fram vilket jag finner lika troligt som att vi skulle hitta apor på månen skulle jag bli utkastad.


    Fast det förtjänar du ju o andra sidan.
  • Anonym (suck)
    Sun 30 Jun 2019 19:30
    +1
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-30 19:00:56 följande:
    Svar ja. Om sanningen skulle komma fram vilket jag finner lika troligt som att vi skulle hitta apor på månen skulle jag bli utkastad.
    Så med andra ord är du ok med att låta din partner leve i en lögn så du kan få behålla honom. Ska man behandla man en partner på det sättet?
  • Sun 30 Jun 2019 19:48
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-30 19:00:56 följande:
    Svar ja. Om sanningen skulle komma fram vilket jag finner lika troligt som att vi skulle hitta apor på månen skulle jag bli utkastad.
    Ja,då är det ju bara av rent egoistiska skäl. För att skydda dig själv från konsekvenser.
    Och det är nog många otrogna som är helt säkra på att sanningen aldrig kommer fram. Men den tenderar att göra det...
  • Anonym (Yup)
    Sun 30 Jun 2019 20:09
    -1
    Anonym (X) skrev 2019-06-30 19:09:28 följande:

    Fast det förtjänar du ju o andra sidan.


    Det är din åsikt och även min mans. Jag skulle däremot inte kasta ut min man direkt om han hade varit otrogen.
    Anonym (suck) skrev 2019-06-30 19:30:42 följande:

    Så med andra ord är du ok med att låta din partner leve i en lögn så du kan få behålla honom. Ska man behandla man en partner på det sättet?


    Fråga 1: Ja

    Fråga 2: Om alternativet är att krossa en fungerande familj så ja.
    molly50 skrev 2019-06-30 19:48:45 följande:

    Ja,då är det ju bara av rent egoistiska skäl. För att skydda dig själv från konsekvenser.

    Och det är nog många otrogna som är helt säkra på att sanningen aldrig kommer fram. Men den tenderar att göra det...


    Svar ja. Helt av egoistiska skäl. Ibland kommer sanningen fram, ibland inte.
  • Sun 30 Jun 2019 20:49
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-30 20:09:01 följande:
    .
    molly50 skrev 2019-06-30 19:48:45 följande:

    Ja,då är det ju bara av rent egoistiska skäl. För att skydda dig själv från konsekvenser.

    Och det är nog många otrogna som är helt säkra på att sanningen aldrig kommer fram. Men den tenderar att göra det...


    Svar ja. Helt av egoistiska skäl. Ibland kommer sanningen fram, ibland inte.
    Sanningen kommer ofta fram. 
    Hade du själv velat att din man skulle vara otrogen och dessutom bli förälskad i en annan kvinna och sen ljuga för dig om det?
    Om inte,varför utsätta din man för det?
  • Anonym (suck)
    Sun 30 Jun 2019 21:31
    +1
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-30 20:09:01 följande:
    Det är din åsikt och även min mans. Jag skulle däremot inte kasta ut min man direkt om han hade varit otrogen.
    Anonym (suck) skrev 2019-06-30 19:30:42 följande:

    Så med andra ord är du ok med att låta din partner leve i en lögn så du kan få behålla honom. Ska man behandla man en partner på det sättet?


    Fråga 1: Ja

    Fråga 2: Om alternativet är att krossa en fungerande familj så ja.Svar ja. Helt av egoistiska skäl. Ibland kommer sanningen fram, ibland inte.
    1) Fast nu är det ju du som bedragit din man och inte tvärtom så vad du hade gjort om han varit otrogen är irrelevant

    2) Om du inte ville krossa en familj, varför var du otrogen?
  • Anonym (Yup)
    Sun 30 Jun 2019 21:33
    -1
    molly50 skrev 2019-06-30 20:49:03 följande:

    Sanningen kommer ofta fram. 

    Hade du själv velat att din man skulle vara otrogen och dessutom bli förälskad i en annan kvinna och sen ljuga för dig om det?

    Om inte,varför utsätta din man för det?


    Det man inte vet lider man inte av. Hade han skött det snyggt så hade jag ju aldrig märkt nåt.
  • Anonym (Yup)
    Sun 30 Jun 2019 21:34
    Anonym (suck) skrev 2019-06-30 21:31:06 följande:

    1) Fast nu är det ju du som bedragit din man och inte tvärtom så vad du hade gjort om han varit otrogen är irrelevant

    2) Om du inte ville krossa en familj, varför var du otrogen?


    Jag har inte krossat någon familj.
  • Anonym (suck)
    Sun 30 Jun 2019 22:20
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-30 21:34:22 följande:
    Jag har inte krossat någon familj.
    Inte än, du säger att du inte berättar för att du inte vill krossa din familj, om du inte ville det, varför var du otrogen?
  • Anonym (suck)
    Sun 30 Jun 2019 22:21
    +1
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-30 21:33:30 följande:
    Det man inte vet lider man inte av. Hade han skött det snyggt så hade jag ju aldrig märkt nåt.
    Så bara man inte blir påkommen så är det ok att göra vafan som helst mot sin partner? Varför är du öht i ett förhållande om du resonerar så?
Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.