• Anonym (Kaffedraken)

    Söker tips

    Söker lite musik/film tips, länkar det jag hittat hittills så kanske det förklarar bättre än ord.













    Söker råd just för att jag inte kan nagla fast vilken genre man bör söka i: lugn, melodramatisk musik med text, (enbart instrument blir jag rastlös av), stort plus om passande video finns också.

  • Svar på tråden Söker tips
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det finns jättemånga fina ED till anime du kan lyssna på. Kruxet där är kanske att de är på japanska så det kan vara svårt att sjunga med om man vill (fast enligt mig kan alla sjunga på i princip alla språk just för att sång är lite speciellt, inte som tal). 

    Om du gillar Pippin's song så gillar du säkert också The Last Goodbye från tredje Hobbit-filmen, också med Billy Boyd.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Kaffedraken)
    Aniiee skrev 2019-05-21 18:22:46 följande:

    Det finns jättemånga fina ED till anime du kan lyssna på. Kruxet där är kanske att de är på japanska så det kan vara svårt att sjunga med om man vill (fast enligt mig kan alla sjunga på i princip alla språk just för att sång är lite speciellt, inte som tal). 

    Om du gillar Pippin's song så gillar du säkert också The Last Goodbye från tredje Hobbit-filmen, också med Billy Boyd.


    Jo den har jag, och bland anime?er så är tex

    en av favoriterna.
Svar på tråden Söker tips