• Anonym (Börja­r tröttn­a)
    Thu 30 May 2019 01:29
    4667 visningar
    133 svar
    133
    4667

    Tynande sexliv i flera relationer. Vad är det som jänder

    Jag har sedan snart tio år en kvinna som jag dessutom har två barn med. I början när vi sågs så hade vi sex så fort vi sågs och snart blev det något mer sällan vilket väl e helt i sin ordning.

    Under hennes första graviditet hade vi bara sex en eller kanske två gånger och jag tror det dröjde nästan 7 månader efter snitt innan vi hade sex igen. Sedan dess har det varit mycket sällan kanske max en gång i månaden fram tills för drygt ett år sedan när hon ville ha barn igen hon blev snart gravid och då hade vi inte sex alls under nio månader

    5 månader Efter snitt 2 hade vi sex igen vilket inte kanske va det bästa sexet vi haft tyvärr och sedan dess inget.

    Hon är inte den första heller. Mitt ex som jag har barn med slutade ha sex och skyllde såsmåningom, utan att ha besökt läkare, på nån form av sjukdom som medförde att samlag gjorde ont.

    Liknande saker har hänt i alla mina längre förhållanden. Det har påtagligt ofta handlat om smärta när jag försökt närma mig ämnet med vissa av mina ex och min nuvarande.

    Många har sagt att jag är väldigt stor "därnere". Det har sagts av de flesta kvinnor både i början av förhållandena och sedan har det påtalats även i de fall när de ska förklara varför de inte vill ha sex.

    Det som gör mig förvirrad i detta är att jag är helt normalt utrustad mellan benen. Något tjockare och marginellt längre än medel men inget särskilt alls. Trots det tycks det antingen som att jag upplevs som mkt större av kvinnor eller att jag helt enkelt bara suger på sex så de tröttnar. Vad e sant egentligen

  • Svar på tråden Tynande sexliv i flera relationer. Vad är det som jänder
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Mon 17 Jun 2019 21:47
    #61
    Anonym (Ja) skrev 2019-06-16 07:10:07 följande:

    Upplever att kvinnor kontinuerligt utvärderar hurvida mannen är värd att få sex.. Troligtvis är detta en omedveten funktion.


    Så vad avgör värdet då??
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Mon 17 Jun 2019 21:51
    #62
    Anonym (Kl) skrev 2019-06-16 08:16:57 följande:

    Alltså ta av er era offer-koftor. Om ni har haft ett tynande sexliv i flera relationer så är den enda gemensamma nämnaren: ni själva. Inse det och skyll inte på random kvinnor. Jag har haft flera långa relationer (tre stycken) och det är först i det här förhållandet som jag har tappat sexlusten till min man. Det beror på dom klassiska sakerna som det står om i så många trådar: barnafödande, sömnbrist och småbarnsliv, preventivmedel, drar det tyngre lasset hemma, mannen tar mig för given och uppvaktar mig inte längre (bara sporadiskt, då han vill ha sex. Får han inte sex samma kväll surar han). Tror många många kvinnor upplever samma. Sedan, om vi separerar och träffar en ny man, är sexlusten där igen, garanterat.


    Jag köper hela tanken absolut. Men det känns inte som att det är så i detta förhållande. Det är rätt ofta vi börjar men att hon avbryter sen mitt i. Men innan det så är hon klart delaktig och får orgasm.
  • Anonym (Tror)
    Mon 17 Jun 2019 21:56
    #63
    Anonym (Börjar tröttna) skrev 2019-06-17 21:51:33 följande:

    Jag köper hela tanken absolut. Men det känns inte som att det är så i detta förhållande. Det är rätt ofta vi börjar men att hon avbryter sen mitt i. Men innan det så är hon klart delaktig och får orgasm.


    Haha min kille har varit som nöjdast när jag kört lite ?porrfilmsskådespel?. Typ vilja ha sex i en evighet och verkligen stöna vid varje in och ut stöt. Vill man veta vad killat gillar är det bara slå på ngn porrfilm
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Mon 17 Jun 2019 21:59
    #64
    Anonym (Orgasm efter sex) skrev 2019-06-16 08:19:45 följande:

    Men får kvinnorna endast orgasm före sex? Aldrig efter sex eller under sexet?? Då skulle inte jag heller se någon poäng med att fortsätta. Jag har sex för att komma, inte för att fortsätta efter min egen orgasm för att mannen gett mig en orgasm innan. Ibland kommer han och han ger mig orgasm med fingrar efteråt, men det gör fortfarande vårt sex till att leda till min egen orgasm. Efter att jag kommit har jag lust i typ 1min, sen stänger min slida ner och det blir inte alls skönt längre.


    Det är ju olika vissa får det o vissa inte. Min nuvarande får det om hon kör ett handjob samtidigt. Vilket hon gör ibland. Men ofta är det som att den långa tiden vi tillbringar för att få henne våt och mottaglig gör henne så pass nöjd att hon sas "kallnar" under tiden man ska lirka sig in. .
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Mon 17 Jun 2019 22:03
    #65
    Anonym (Tror) skrev 2019-06-17 21:56:40 följande:

    Haha min kille har varit som nöjdast när jag kört lite ?porrfilmsskådespel?. Typ vilja ha sex i en evighet och verkligen stöna vid varje in och ut stöt. Vill man veta vad killat gillar är det bara slå på ngn porrfilm


    Men Ere samma med tjejer då? Tror inte det. Min tjej vill ha sex väldigt långsamt o försiktigt. Iaf i början. Inte alls några hårda tag eller skenande djuriska knull som i porrvärlden. I detta fall Ere jag som måste få henne o tända till. Men hur.
  • Anonym (Tror)
    Mon 17 Jun 2019 22:06
    #66
    Anonym (Börjar tröttna) skrev 2019-06-17 22:03:25 följande:

    Men Ere samma med tjejer då? Tror inte det. Min tjej vill ha sex väldigt långsamt o försiktigt. Iaf i början. Inte alls några hårda tag eller skenande djuriska knull som i porrvärlden. I detta fall Ere jag som måste få henne o tända till. Men hur.


    Ne såklart inte, jag kör porrfilm när jag inte ör sugen på sex, min kille vill ha sex flera ggr i veckan och jag typ en gång i veckan, han gillar det iaf
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Mon 17 Jun 2019 22:10
    #67
    Cheeses skrev 2019-06-17 11:29:01 följande:

    Förlåt men ska jag vara helt ärlig så är det många? Kvinnor som inte tycker sex är så snön. Jag vet ibland inte varför jag och min sambo har sex, känner oftast inte så mycket. Men vet att han tycker det är viktigt så vill ha det för hans skull såklart.


    Många vette fån jag har haft ca 30 kvinnor och kanske åtta nio förhållanden..som vårat mer än 6 månader. I de fall där jag själv inte tröttnat av andra anledningar så är det detta som hänt. . Min nuvarande o jag har varit tillsammans längst av alla och jag älskar henne. Men det känns som att hon inte berättar exakt vad som är fel utan bara kör korta repliker. Jag önskar hon kunde förklara i detalj hennes känslor och tankar när hon går från engagerat förspel via orgasm till att avbryta.
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Mon 17 Jun 2019 22:10
    #68
    Anonym (samma fast kvinna) skrev 2019-06-16 08:35:31 följande:

    Jag är kvinna och i min relation kan det inte bero på något av ovanstående. Vi har inga småbarn, gör ungefär lika mycket hemma och det är jag som uppvaktar honom mest.


    Men vad tror du att det är?
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Mon 17 Jun 2019 22:12
    #69
    Anonym (Tror) skrev 2019-06-17 22:06:47 följande:

    Ne såklart inte, jag kör porrfilm när jag inte ör sugen på sex, min kille vill ha sex flera ggr i veckan och jag typ en gång i veckan, han gillar det iaf


    Nåt sånt engagemang hade jag varit nöjd med .
  • Anonym (Tror)
    Mon 17 Jun 2019 22:15
    #70
    Anonym (Börjar tröttna) skrev 2019-06-17 22:12:15 följande:

    Nåt sånt engagemang hade jag varit nöjd med .


    Tråkigt hon inte vill ställa upp på det, är liksom så lätt att bara stöna som en porrfilmsskådis i 5 min sen så har ju killen kommit hihi.
Svar på tråden Tynande sexliv i flera relationer. Vad är det som jänder