• Anonym (Börja­r tröttn­a)
    Thu 30 May 2019 01:29
    4695 visningar
    133 svar
    133
    4695

    Tynande sexliv i flera relationer. Vad är det som jänder

    Jag har sedan snart tio år en kvinna som jag dessutom har två barn med. I början när vi sågs så hade vi sex så fort vi sågs och snart blev det något mer sällan vilket väl e helt i sin ordning.

    Under hennes första graviditet hade vi bara sex en eller kanske två gånger och jag tror det dröjde nästan 7 månader efter snitt innan vi hade sex igen. Sedan dess har det varit mycket sällan kanske max en gång i månaden fram tills för drygt ett år sedan när hon ville ha barn igen hon blev snart gravid och då hade vi inte sex alls under nio månader

    5 månader Efter snitt 2 hade vi sex igen vilket inte kanske va det bästa sexet vi haft tyvärr och sedan dess inget.

    Hon är inte den första heller. Mitt ex som jag har barn med slutade ha sex och skyllde såsmåningom, utan att ha besökt läkare, på nån form av sjukdom som medförde att samlag gjorde ont.

    Liknande saker har hänt i alla mina längre förhållanden. Det har påtagligt ofta handlat om smärta när jag försökt närma mig ämnet med vissa av mina ex och min nuvarande.

    Många har sagt att jag är väldigt stor "därnere". Det har sagts av de flesta kvinnor både i början av förhållandena och sedan har det påtalats även i de fall när de ska förklara varför de inte vill ha sex.

    Det som gör mig förvirrad i detta är att jag är helt normalt utrustad mellan benen. Något tjockare och marginellt längre än medel men inget särskilt alls. Trots det tycks det antingen som att jag upplevs som mkt större av kvinnor eller att jag helt enkelt bara suger på sex så de tröttnar. Vad e sant egentligen

  • Svar på tråden Tynande sexliv i flera relationer. Vad är det som jänder
  • Anonym (Kl)
    Tue 18 Jun 2019 10:10
    #81
    Anonym (Ja) skrev 2019-06-18 10:04:24 följande:

    Det här har jag aldrig förstått..

    Är det nåt som kvinnan väldigt väldigt enkelt, ja busenkelt rent av, kan påverka i en sexuell relation om hon vill. Utan att knappt ens behöva säga nånting.. Så är det väl ändå att korta ned förspelet om det är för långt? Det är väl bara att på något sätt visa att det är dags att stopp in den?

    Vi killar har ju blivit matade sedan yngre tonåren med att förspelet måste få ta tid, det är jätteviktigt bla bla bla..

    Många killar går för fort fram osv..

    Så bli inte förvånad om killen har lyssnat på det.. vill ni ha det på något annat vis får ni nästan va lite tydliga med det..


    För många kvinnor är förspelet själva sexet.
  • Anonym (Kl)
    Tue 18 Jun 2019 10:19
    #82
    Anonym (Börjar tröttna) skrev 2019-06-17 21:59:27 följande:

    Det är ju olika vissa får det o vissa inte. Min nuvarande får det om hon kör ett handjob samtidigt. Vilket hon gör ibland. Men ofta är det som att den långa tiden vi tillbringar för att få henne våt och mottaglig gör henne så pass nöjd att hon sas "kallnar" under tiden man ska lirka sig in. .


    Vad är det du säger i det här inlägget? Får din tjej orgasm ibland när ni ska få till det sexuellt, om hon gör ett handjobb på sig själv samtidigt? Det låter väldigt tråkigt och osexigt? Är det tillfällen då hon inte får orgasm alls? Slickar du henne till orgasm? Har ni testat analsex? Du får tala ur skägget, man fattar inte vad du menar. Vad är problemet med att säga: jag har stor kuk, min tjej avbryter sexet varje gång pga det, hon vill inte ha sex längre och får inte orgasm vid varje tillfälle längre. Det har varit samma problem i alla mina förhållanden. Tala klarspråk, det är det som gäller om man vill reda ut sexlivet. För övrigt är sex en massa olika saker, det du pratar om verkar vara själva samlaget, själva penetrationen? Det är svårt med killens kukstorlek, om den inte passar. Den kan ju vara för liten också. Då får man vara kreativ.

    Jag rekommenderar: prata rättframt, tala klarspråk om sexlivet. Lägg ner penetration ett tag och ha oralsex och petting. Lägg till sexleksaker och analsex, porr, sexiga underkläder, vad ni nu börjar tända på tillsammans. Sista steget är att försöka ha vaginalt samlag igen. Nu verkar det ha låst sig helt för henne.
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Thu 20 Jun 2019 00:20
    #83
    Anonym (Kl) skrev 2019-06-18 10:19:26 följande:

    Vad är det du säger i det här inlägget? Får din tjej orgasm ibland när ni ska få till det sexuellt, om hon gör ett handjobb på sig själv samtidigt? Det låter väldigt tråkigt och osexigt? Är det tillfällen då hon inte får orgasm alls? Slickar du henne till orgasm? Har ni testat analsex? Du får tala ur skägget, man fattar inte vad du menar. Vad är problemet med att säga: jag har stor kuk, min tjej avbryter sexet varje gång pga det, hon vill inte ha sex längre och får inte orgasm vid varje tillfälle längre. Det har varit samma problem i alla mina förhållanden. Tala klarspråk, det är det som gäller om man vill reda ut sexlivet. För övrigt är sex en massa olika saker, det du pratar om verkar vara själva samlaget, själva penetrationen? Det är svårt med killens kukstorlek, om den inte passar. Den kan ju vara för liten också. Då får man vara kreativ.

    Jag rekommenderar: prata rättframt, tala klarspråk om sexlivet. Lägg ner penetration ett tag och ha oralsex och petting. Lägg till sexleksaker och analsex, porr, sexiga underkläder, vad ni nu börjar tända på tillsammans. Sista steget är att försöka ha vaginalt samlag igen. Nu verkar det ha låst sig helt för henne.


    Det jag menar är att hon alltid behöver stimulans av klitoris för att komma. Så även om jag e inne i henne så använder hon handen för att komma under själva sexet. Under förspelet är det mina händer som gör jobbet och ganska bra tror jag men jag lämnar gladeligen över ansvaret under sex av flera anledningar. Jag vet faktiskt inte om det hänt att hon inte fått orgasm alls. Det skulle vara avbrutna samlag kanske. Säkert så kan hon ju ha fejkat nån gång men jag brukar vänta in henne även under sex och tycker mig kunna känna när det händer.

    Det e lite roligt att du skriver att ett handjob på sig själv e osexigt o tråkigt för det e precis så jag känner..

    Vi har inte testat analsex dels för att hon vägrar för hon tycker den är för stor och tror inte det går. Och dels för att jag själv inte tänder på det.

    Ja jag slickar och pillar henne till orgasm ofta flera gånger men jag e bäst med händerna.

    Att jag e lite vag är för att jag vill. Om jag skriver just så där talaurskägget tydligt då är det den kopplingen alla kommer dra. Jag vill öppna upp för andra förklaringar inte bara storleksrelaterade modeller.

    Men om man talar ur skägget så att hon förklarar allt i vårt sexliv med min storlek.. Eftersom jag vet att det funkade förr så tycker jag att det är konstigt att det skulle görändras på detta vis. Jag vet inte om hon bara tappat intresset och skyller på "rätt" saker. Eller om hon verklugen tycker det är då jobbigt som hon säger.

    Jag är själv medveten om mina förutsättningar och att hon med många andra tycker jag är stor. Men det förklarar inte varför hon slutar med sånt hon vet jag njuter av och kanske tom behöver för att känna nåt.
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Thu 20 Jun 2019 00:46
    #84
    Anonym (Kl) skrev 2019-06-18 09:57:29 följande:

    Ok, det låter som om du är välutrustad och att hon inte klarar av penetration? Och att hon bara vill ha s.k. förspel? Skulle du vara ok med att bara ha oralsex och petting ett tag, ingen penetration? Jag hade ett ex som var väldigt välutrustad. Det var svårt att ha sex med penetration, gjorde ont. Jag fick svampinfektioner och klåda av skavsåren. Hans tidigare flickvän hade fått vestibulit, alltså att man har så ont i snippan att man inte kan ha penetrerande sex alls, snippan blir typ inflammerad. Vi löste det genom att helt lägga ner penetrerande sex ett tag, vi körde bara oralt. Vi pratade dock mycket om det, man kan ju inte gissa sig fram till vad som är svårt. Efter ett tag med bara oralsex la vi till lite sexleksaker. Det var svårt för mig att slappna av eftersom jag förknippade sex med honom med smärta. Men vi kom över det tillsammans. Till slut började vi ha analsex istället för det var faktiskt enklare än att ha sex i snippan. Mer töjbart, hur konstigt det än låter. Ni måste prata med varandra! Har du frågat henne rakt ut om hon får ont av att din snopp är stor? Kan du tänka dig att helt lägga bort penetration ett tag för att få en chans att hitta tillbaka till varann?


    Ja det kan vara så. För att tala klarspråk så anser hon jag är för stor men har ändå stannat kvar av nån anledning. Jag delar hennes syn på storleken eftersom det gått som konsekvens att jag sällan kunnat uppleva ett särskilt avslappnande sex med någon.

    Jag skulle absolut kunna nöja mig med petting men jag vill att det ska vara ömsesidigt. Hon har nu gått ifrån att vara där o känna hela tiden till att hon inte ens håller i den när vi har sex fast hon vet att det e enda sättet jag kommer på

    När jag sagt det till henne säger hon att jag får lära mig komma som alla andra. O då blir svaret från mig att stillastående sex är svårt att känna för mig. (Jag kan inte komma genom enbart sex för jag känner inte lika mycket som längre in på kuken. Så tjejen brukade alltid hålla ett stadigt grepp inne vid roten o runka mig när vi haft sex. Men det har hon lagt ner för "det är jobbigt"
  • Anonym (...)
    Thu 20 Jun 2019 00:53
    #85
    Anonym (Börjar tröttna) skrev 2019-06-18 00:58:09 följande:

    Men att allt ska va perfekt är ju i princip omöjligt. Det är ju väldigt sällan allt bara e perfekt. Oftast är det ju nå man ex vis stör sig på . Jag ex stör mig på det långa förspelet.


    Ja och där har du anledningen till att dina flickvänner får ont i underlivet och tröttnar på sex.
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Thu 20 Jun 2019 00:59
    #86
    Anonym (Ja) skrev 2019-06-18 10:04:24 följande:

    Det här har jag aldrig förstått..

    Är det nåt som kvinnan väldigt väldigt enkelt, ja busenkelt rent av, kan påverka i en sexuell relation om hon vill. Utan att knappt ens behöva säga nånting.. Så är det väl ändå att korta ned förspelet om det är för långt? Det är väl bara att på något sätt visa att det är dags att stopp in den?

    Vi killar har ju blivit matade sedan yngre tonåren med att förspelet måste få ta tid, det är jätteviktigt bla bla bla..

    Många killar går för fort fram osv..

    Så bli inte förvånad om killen har lyssnat på det.. vill ni ha det på något annat vis får ni nästan va lite tydliga med det..


    Ja men i mitt fall har det inte vart helt fel. Jag måste låta förspelet ta tid för att,det ska bli bra sex för någon alls.. problemet blir när man blir bemött utan svar. Mest är det bara suck o pust som att det e jobbigt.alltihop. . Allt e så jävla opassionerat nu. O ju mer sällan desto sämre sex o desto jobbigare blir det. Har funderat på att bara köra loss helt o bara köra på passion helt. O strunta i att vara stilla o försiktig. Utan tvärtom stenhårt djup snabbt o vilt sex. Det skulle fan va nåt
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Thu 20 Jun 2019 01:00
    #87
    Anonym (...) skrev 2019-06-20 00:53:35 följande:

    Ja och där har du anledningen till att dina flickvänner får ont i underlivet och tröttnar på sex.


    Ja men bara för att det suger betyder ju inte att jag struntar i det.
  • Anonym (...)
    Thu 20 Jun 2019 01:11
    #88
    Anonym (Börjar tröttna) skrev 2019-06-20 01:00:26 följande:

    Ja men bara för att det suger betyder ju inte att jag struntar i det.


    Man märker om mannen tycker det är tråkigt eller en plikt med -kvinno- sex. Jag förstår att de tröttnar på dig.
  • Anonym (Börja­r tröttn­a) Trådstartaren
    Thu 20 Jun 2019 01:53
    #89
    Anonym (...) skrev 2019-06-20 01:11:54 följande:

    Man märker om mannen tycker det är tråkigt eller en plikt med -kvinno- sex. Jag förstår att de tröttnar på dig.


    Nä men allvarligt jag kan tända rejält på att tillfredsställa min kvinna men det jag tröttnar på är att det blir ensidigt . Förr kunde jag ligga o smeka henne o mysa tills hon kom av mina händer. O det gör jag nu med . Skillnaden är att då kändes det som att hon njöt mer och hon gav tillbaka genom att både runka o suga under tiden hon fick sitt. Att som nu ligga 30 minuter o försöka behålla ståndet utan nån hjälp ev lite trist
  • Anonym (Tror)
    Thu 20 Jun 2019 03:22
    #90

    Håller med övriga som skrivit nu senast. Nu förstår jag varför dina kvinnor tröttnat på sex med dig.

Svar på tråden Tynande sexliv i flera relationer. Vad är det som jänder