• Anonym (Jag vill hjälpa­)
    Fri 31 May 2019 11:06
    18166 visningar
    45 svar
    45
    18166

    Vilken typ av kuk har du haft skönast sex med?

    Frågan handlar alltså inte om vilken storlek du föredrar utan enbart vilken erfarenhet du har hittills. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken typ av kuk har du haft skönast sex med?
  • Fri 31 May 2019 12:11
    #1
    +1

    Får nog svara att det har större betydelse VEM kuken sitter på än dess storlek och form! Bara en stor kuk är ganska ointressant om killen inte vet hur han ska använde den eller är kass i bingen förövrigt!

  • Anonym (Cissi­)
    Fri 31 May 2019 12:16
    #2
    +1
    CitronTulo skrev 2019-05-31 12:11:53 följande:

    Får nog svara att det har större betydelse VEM kuken sitter på än dess storlek och form! Bara en stor kuk är ganska ointressant om killen inte vet hur han ska använde den eller är kass i bingen förövrigt!


    Det är helt obegripligt att man ska behöva förklara detta gång på gång på gång på......
  • Anonym (man)
    Fri 31 May 2019 12:30
    #3
    +2
    Anonym (Cissi) skrev 2019-05-31 12:16:35 följande:
    Det är helt obegripligt att man ska behöva förklara detta gång på gång på gång på......
    Män oroar sig över sin kukstorlek av samma skäl som kvinnor oroar sig över sin vikt, bak, och bröst. För den stora majoriteten av män är kvinnors kroppsform betydligt mindre viktig än kvinnor tror och för den stora majoriteten kvinnor är kukstorleken betydligt mindre viktig än män tror. Men en viss del av kvinnor värdesätter en stor kuk likaväl som män värdesätter en perfekt kropp. Så det ör kanske tröttsamt men inte obegripligt att dessa trådar uppstår igen och igen.
  • Prakti­sk58
    Fri 31 May 2019 12:34
    #4

    Eftersom du har signaturen "Jag vill hjälpa" så undrar jag vilken hjälp du har att erbjuda.

    Skall du sätta min kuk i sträckbänk eller importera en liten kines till mig ?

  • Fri 31 May 2019 23:20
    #5

    De skönaste sex-stunderna jag har haft (och jag har knullat i 35 år med alla möjliga och några omöjliga) har inte haft det minsta med kukens storlek att göra. De har haft att göra med hur kåt jag är på killen och hur upphetsande situationen är och hur kåt han är på mig - det smittar nämligen, när jag känner hur upphetsad han blir av att sätta på mig så är det så klart tändvätska för mig.
    Så klart har jag haft det jätteskönt med några stora, men lika väl med mindre. Så jag kan helt enkelt inte svara.
    Hellre en mindre än medel som är nära kåtslag när han får köra den i mig än en större lem på en mindre het karl.

  • Anonym (Jag vill hjälpa­) Trådstartaren
    Tue 11 Jun 2019 18:27
    #6

    Statistiken från svaren i tråden talar sitt tydliga språk. Kvinnor upplever sex med en stor kuk skönare än med medel. Avsevärt fler kvinnor har skönare sex med stora kukar än med små kukar.

    Vad som kvinnor sen väljer att uttrycka i ord är något helt annat. Här kommer deras behov att släta över och stryka män medhårs in i bilden. Statistiken talar...kvinnors ord (oftast) är förvrängda

  • Anonym (50 plus)
    Tue 11 Jun 2019 19:41
    #7
    Anonym (Jag vill hjälpa) skrev 2019-06-11 18:27:44 följande:

    Statistiken från svaren i tråden talar sitt tydliga språk. Kvinnor upplever sex med en stor kuk skönare än med medel. Avsevärt fler kvinnor har skönare sex med stora kukar än med små kukar.

    Vad som kvinnor sen väljer att uttrycka i ord är något helt annat. Här kommer deras behov att släta över och stryka män medhårs in i bilden. Statistiken talar...kvinnors ord (oftast) är förvrängda


    Statistiken???? Vilken statistik undrar jag nu...
  • Anonym (...)
    Tue 11 Jun 2019 20:03
    #8

    En stor kuk får jag bara ont av.. Börjar blöda och får ont när jag sitter efteråt. Njöt verkligen inte!

    En liten kuk känner jag ingenting av.. Ligger och funderar på om den ens är i mig. Gillade inte!

    En medel kuk är helt perfekt för mig! Lätt att suga av, skön att ha i och fin att kolla på!

  • Tue 11 Jun 2019 23:39
    #9
    +1
    Anonym (Jag vill hjälpa) skrev 2019-06-11 18:27:44 följande:

    Statistiken från svaren i tråden talar sitt tydliga språk. Kvinnor upplever sex med en stor kuk skönare än med medel. Avsevärt fler kvinnor har skönare sex med stora kukar än med små kukar.

    Vad som kvinnor sen väljer att uttrycka i ord är något helt annat. Här kommer deras behov att släta över och stryka män medhårs in i bilden. Statistiken talar...kvinnors ord (oftast) är förvrängda


    Allra skönast sex har man med män som inte har din besserwisserattityd 
  • Anonym (Swing for fun)
    Wed 12 Jun 2019 05:30
    #10

    Absolut med modell större. Är en size Queen och har vetat om det sedan tonåren. Är till största del en mental grej då jag tänder på stora och framförallt grova utrustningar. Sedan är det också en helt annan känsla med en grov även om det kräver lite försiktighet i början.

Svar på tråden Vilken typ av kuk har du haft skönast sex med?