• Anonym (.)
    Mon 3 Jun 2019 12:52
    696 visningar
    22 svar
    22
    696

    Ni som inte är med i perversa trådar/grupper på familjeliv. Why?

    Hur härligt som helst lägga upp bilder på sig avidentifierat och bli överröst med kommentarer.

    Och se snygga män!

  • Svar på tråden Ni som inte är med i perversa trådar/grupper på familjeliv. Why?
  • sextio­talist
    Mon 3 Jun 2019 12:54
    #1

    Har inte det behovet, ser inget mervärde i detta. Byter inte heller profilbilder på FB eller instagram stup i kvarten

  • Mon 3 Jun 2019 12:58
    #2

    Nej tack. T.o.m. jag har LITE mer liv än så.

  • Anonym (.) Trådstartaren
    Mon 3 Jun 2019 13:01
    #3
    Dr Nail skrev 2019-06-03 12:58:21 följande:

    Nej tack. T.o.m. jag har LITE mer liv än så.


    Ja för att se porr eller annat är bättre till onanistunden?

    Eller kanske mer till liv att starta trådar om katter, förskolan och bonusbarn
  • Mon 3 Jun 2019 13:04
    #4
    Anonym (.) skrev 2019-06-03 13:01:19 följande:

    Ja för att se porr eller annat är bättre till onanistunden?

    Eller kanske mer till liv att starta trådar om katter, förskolan och bonusbarn


    Klart det är bättre att se porr, än skiten som folk laddar upp här hahhahahahhaha xD

    Men kudos om du kan tända på det. All respekt.
  • Mon 3 Jun 2019 13:05
    #5

    Känner inget behov av det, här på familjeliv

  • Anonym (Lia)
    Mon 3 Jun 2019 13:05
    #6

    Vistas inte här på forumet i det syftet. Svarar ibland i trådar med frågor kring sex, om de råkar dyka upp bland "hetaste debatter" men letar inte efter dem medvetet. Tillfredställer det sexuella med min man och finner inget behov att inta sådan uppmärksamhet och information från annat håll.

  • Anonym (J)
    Mon 3 Jun 2019 13:26
    #7

    Jag är trygg i mig själv och behöver ingen bekräftelse från random personer på nätet.

  • Anonym (man)
    Mon 3 Jun 2019 14:04
    #8

    Alla är ju inte lika bekräftelsekåta, Tycker ärligt talat nästan lite synd om människorna som hänger i såna trådar, känns lite tragiskt.

  • Mon 3 Jun 2019 14:09
    #9
    Anonym (man) skrev 2019-06-03 14:04:29 följande:

    Alla är ju inte lika bekräftelsekåta, Tycker ärligt talat nästan lite synd om människorna som hänger i såna trådar, känns lite tragiskt.


    Alla är olika. Jag kan också tycka det är härligt att visa upp sig, helst irl, eller bara njuta av en frihetskänsla av att vara naken på en badstran/klippa, behöver inte vara ngt sexuellt. Man kan ha ett rikt liv med många andra intressen också.. Och så finns de som vaken gillar att visa upp sig eller titta på de som visar upp sig.
  • Mon 3 Jun 2019 14:15
    #10

    Om jag inte redan hade fattat det så hade jag tvårtemot dig undrat VARFÖR folk är med i/gör sånna trådar.


    I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Ni som inte är med i perversa trådar/grupper på familjeliv. Why?