• Anonym (Manli­g oskuld­)
    Sat 8 Jun 2019 00:15
    1648 visningar
    12 svar
    12
    1648

    Skulle ni kunna tänka er dejta en 25 åring manlig oskuld?

    Skulle ni kunna dejta en manlig 25åring oskuld?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni kunna tänka er dejta en 25 åring manlig oskuld?
  • Anonym (Rösta­de "Ja")
    Sat 8 Jun 2019 02:54
    #1

    Konstigt, jag röstade "Ja", men svaret kom upp som 100% "Nej-röster"?

    Ja, för att om jag har så starka känslor för mannen att jag allvarligt dejtar honom, så skulle det inte spela någon roll om han var oskuld eller ej.

    Alla har nog lite problem med sexet i början av en ny relation innan man lärt känna varandra ordentligt. Och jag vill hellre träffa en oskuld/oerfaren man, än någon som knullat runt med så många att han tappat räkningen.

    Jag är själv inte oskuld, men trots att jag är 42 år (och ingen snygg & vältränad 42-åring, så ingen 25-åring skulle ändå vara intresserad!) så har jag inte haft särskilt många partners & har inte så mycket erfarenhet själv.

    Men jag har oftast väldigt stark sexdrift & skulle gärna vilja ha mer sex, men jag är ytterst monogam & vill ha en äkta, seriös samborelation, inte ONS eller ett KK-förhållande.

    Mina känslor är alltid alldeles för starka för något annat än en monogam (gillar inte att dela med mig av min man!) seriös relation som leder till sambos, och sedan vill jag även gifta mig.

    Det är en stark symbolisk handling för mig, som bekräftar att mannen verkligen är seriös & ärlig om sina känslor för mig.

    Jag behöver den bekräftelsen (att han verkligen visar hur mycket jag betyder & att han faktiskt älskar mig), pga av att jag alltid blivit sviken, sårad, bedragen & utnyttjad i alla mina relationer.

    Jag har även en otrygg anknytning & har aldrig känt mig trygg & älskad i någon relation, inte ens av mina föräldrar & syskon

    Det känns som jag är den enda i min familj som vågar visa & uttrycka några andra känslor än bara ilska, irritation & elakhet

    Men jag har blivit dumpad av alla män just pga av att de tycker att jag är "för jobbig" som ens vågar prata/uttrycka ALLA mina känslor, inklusive visa hur jag verkligen mår.

    Istället för att bara ljuga & säga att allt är bra & hålla alla negativa känslor inom mig (och positiva; det är tydligen även för jobbigt med en kvinna som också visar hur mycket hon älskar sin partner!! OBS! Är aldrig svartsjuk & en kvävande klängranka, tvärtom! Får jag ingen bekräftelse på mina känslor som drar jag mig undan istället, för rädd att bli avvisad & sårad ännu en gång )

    Jag är 100% svensk & har inga temperamentsfulla, utländska släktingar, så jag råkade tydligen födas i fel land, för svenskar är så stela & rädda för sina egna känslor! Jag känner mig som en alien som hamnat på fel planet

  • Anonym (Tant)
    Sat 8 Jun 2019 10:44
    #2

    Inte nu längre. Tjugofemåringar är för unga för mig.

  • Anonym (Ä)
    Sat 8 Jun 2019 10:49
    #3

    Nej, eftersom du är 3 år yngre än mig och jag inte dejtar yngre killar. Hade jag dock varit 25 år eller yngre så ja, absolut. Hade till och med föredragit det.

  • Anonym (H)
    Sat 8 Jun 2019 11:52
    #4
    +1

    Jag frågar aldrig om någon är oskuld och jag vill verkligen inte veta heller. Så ja, jag hade väl kunnat ligga med honom om han höll käften om det från första början.

  • Sat 8 Jun 2019 11:58
    #5

    När jag var i den åldern att jag var intresserad av 25åringar så ja då hade jag kunnat dejta en 25årig oskuld för de hade inte haft någon betydelse.

    Men nu är 25åringar för unga för mig xD

  • Anonym (K)
    Sat 8 Jun 2019 16:36
    #6

    Om jag visste att han var oskuld, Nej aldrig.

  • Sat 8 Jun 2019 17:43
    #7

    Absolut inte.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Anony­m)
    Thu 29 Aug 2019 21:33
    #8

    Beror på. Är han villig att öva och lära sig så visst. 

  • Anonym (.)
    Thu 29 Aug 2019 21:44
    #9

    Mitt ex var 26 och oskuld när vi träffades, så jag har gjort det.
    Nu skulle jag inte vilja dejta en 25-åring öht, oskuld eller ej

  • Anonym (Om)
    Fri 30 Aug 2019 06:13
    #10

    Om han var villig att bli upplärd ja.

  • Anonym (. 2)
    Fri 30 Aug 2019 06:26
    #11

    Nej aldrig i livet. Jag kräver män som vet vad och hur de ska göra.

  • Anonym (Ålder­skris?­)
    Fri 30 Aug 2019 06:34
    #12

    Jag vet inte om ´jag har fått kärringsjuka men 25årig manlig oskuld låter superhett! Särskilt om han är både nervös och jättekåt samtidigt... Jo, jag har nog fått kärringsjuka. Är 35 själv.

Svar på tråden Skulle ni kunna tänka er dejta en 25 åring manlig oskuld?