• Anonym (Sugen på nåt gott)
    Tue 11 Jun 2019 13:01
    2409 visningar
    35 svar
    35
    2409

    Om du som kvinna bara akut vill ha ett ons, vilken man väljer du då?

    Hur ska han se ut vara om andan bara faller på och du bestämmer dig för att ha ett one night stand med någon?

  • Svar på tråden Om du som kvinna bara akut vill ha ett ons, vilken man väljer du då?
  • Tue 11 Jun 2019 19:55
    #11

    Snygg och hyfsat kommunikativ.

  • Anonym (Sara)
    Tue 11 Jun 2019 21:46
    #12
    +1
    Anonym (J) skrev 2019-06-11 13:37:54 följande:

    Tjejer är inte som killar att de måste "akut" ligga med en främling. Tror faktiskt de flesta är mer kräsna när det gäller ONS.


    Här generaliseras det friskt. Jag har flera ggr blivit akut liggsugen. Raggat upp nån som tänder mig på typ body Contact, träffats för att knulla bara. Jag är en kvinna på 43.
  • Anonym (Sugen på nåt gott) Trådstartaren
    Tue 11 Jun 2019 22:09
    #13
    Anonym (Sara) skrev 2019-06-11 21:46:45 följande:
    Här generaliseras det friskt. Jag har flera ggr blivit akut liggsugen. Raggat upp nån som tänder mig på typ body Contact, träffats för att knulla bara. Jag är en kvinna på 43.
    Ja du är inte ensam. Vet många som gjort det;) Jag själv har haft några riktigt minnesvärda ons i mitt liv. Skulle inte göra det längre eftersom jag är lite mer försiktig numera och gärna har sex flera ggr med samma. Men visst är det ganska vanligt.

    Kvinnor tänder visserligen på färre än vad killar gör så frestas generellt inte lika lätt och kanske hellre låter bli. Mer risker också involverat för kvinnor...
    Har det gått bra för dig att du träffat bra män och inga galningar?
  • Tue 11 Jun 2019 23:53
    #14
    Anonym (A) skrev 2019-06-11 17:21:44 följande:

    Det händer inte och även om det någon gång i framtiden plötsligt skulle göradetså hade jag gått hem och använt mina händer. Aldrig att jag skulle ha ett ons.


    För att?
  • Wed 12 Jun 2019 00:32
    #15

    Att han kan charma mig på rätt sätt, att han kan tända mig. Utstråling och kemi, mandighet.  Är det bara ONS, så är det gärna yngre "hunkar" som gäller. 

  • Anonym (Lovli­e)
    Wed 12 Jun 2019 07:46
    #16

    Om jag bara vill ha ett ons väljer jag män som är snygga och självsäkra. Spelar ingen roll om de är intelligenta eller har trevlig personlighet, jag är knappast ute efter en pojkvän. Träffar jag någon som jag vet har haft flera tjejer innan kan jag välja honom bara för att man vet att han inte är någon galning.

    Jag blir ju inte akut kåt, oftast har jag kk när jag är singel så man slipper leta när andan faller på. Men ibland vill jag kanske testa något annat.

    Vanligast är ons något som blir när man är på krogen och träffar något som väcker intresse men kanske inte är pojkvänsmaterial. På en kväll är det ju ofta flera män som visar sig intresserade och då väljer jag oftast den som är snyggast om det bara är för sex.

  • Anonym (E)
    Wed 12 Jun 2019 08:08
    #17
    Anonym (Sugen på nåt gott) skrev 2019-06-11 17:02:37 följande:

    Kan garantera dig att den absolut finns utan tvivel. Har många kvinnliga vänner som raggat stenhårt med fokus sex och även kärlek vanligast i åren då det festades en del och de varit singlar mellan varven.

    De har varit frustrerade och det har varit så uppenbart att de faktiskt huvudsakligen varit ute för att hitta nån att gänga ihop sig med om så bara för en kväll. Kvinnor är också kåta..även om de inte tänder till tillnärmelsevis så lätt som män, som du också var inne på.Men raggar gör det och den yngre generationen 90-talisterna och 00-barnen har sex som vi andra tar ett pass på gymet ungefär.

    Så din inställning gäller nog bara för din typ av människa och i dina kretsar och knappast generellt.


    Jag har inte sagt att kvinnor inte går ut för att ragga, det har jag gjort och det har mina vänninor gjort också många gånger, men aldrig för att någon akut behöver ett ons. Det är inte samma sak som att ragga för att träffa någon för sex eller mer. Bara för att en går ut i hopp om ragg/träffa någon så letar man inte efter en annan typ än man skulle ha blivit intresserad av annars. Sex är inte akut eller ens ett mål på det sättet. Snarare en bieffekt av att man går ut och träffar nya trevliga människor.

    Visst fattar jag att det finns de som går ut och endast letar efter någon att ligga med, de syns, det är de som har en fullkomligt desperat look.

    Du drar också väldigt konstiga slutsatser av mitt inlägg som att det skulle betyda att kvinnor inte är kåta. Jag vet att kvinnor är kåta. Men kvinnor har också en hjärna och en högerhand, precis som de flesta män.
  • Anonym (Vill?­)
    Wed 12 Jun 2019 08:19
    #18

    Vill verkligen kvinnor ha ons. I så fall  är det mer yngre kvinnor som är öppna för det 

  • Anonym (Vill?­)
    Wed 12 Jun 2019 08:22
    #19
    Anonym (Sara) skrev 2019-06-11 21:46:45 följande:
    Här generaliseras det friskt. Jag har flera ggr blivit akut liggsugen. Raggat upp nån som tänder mig på typ body Contact, träffats för att knulla bara. Jag är en kvinna på 43.
    Är det oftast 40+ du är med 
  • Wed 12 Jun 2019 09:02
    #20
    Anonym (Vill?) skrev 2019-06-12 08:19:19 följande:

    Vill verkligen kvinnor ha ons. I så fall  är det mer yngre kvinnor som är öppna för det 


    Jag är kvinna, uppåt 40, gillar ons och söker det ibland. Är fullständigt obrydd i vad andra tänker om mitt sexliv, tyvärr är långt ifrån alla kvinnor det. Synd för alla killar som önskar få ligga mer. Tänk noga på det när någon grisar på om ?lösaktiga? tjejer - det är bra kontraproduktivt att skamma kvinnors sexualitet ;)
Svar på tråden Om du som kvinna bara akut vill ha ett ons, vilken man väljer du då?