• Anonym (Sugen på nåt gott)
    Tue 11 Jun 2019 13:01
    2414 visningar
    35 svar
    35
    2414

    Om du som kvinna bara akut vill ha ett ons, vilken man väljer du då?

    Hur ska han se ut vara om andan bara faller på och du bestämmer dig för att ha ett one night stand med någon?

  • Svar på tråden Om du som kvinna bara akut vill ha ett ons, vilken man väljer du då?
  • Anonym (Jag vill)
    Wed 12 Jun 2019 09:08
    #21
    Anonym (Vill?) skrev 2019-06-12 08:19:19 följande:

    Vill verkligen kvinnor ha ons. I så fall  är det mer yngre kvinnor som är öppna för det 


    Jag är över 50 och vill gärna ha ons. Mycket hellre det än fast snubbe.
  • Anonym (Sugen på nåt gott) Trådstartaren
    Wed 12 Jun 2019 10:32
    #22
    Miss Sunny skrev 2019-06-12 00:32:40 följande:

    Att han kan charma mig på rätt sätt, att han kan tända mig. Utstråling och kemi, mandighet.  Är det bara ONS, så är det gärna yngre "hunkar" som gäller. 


    Samma här. Skulle bara gå hem med någon som var så pass snygg och sexig att jag liksom blev mållös Brukar ha som hobby att se om jag kan fånga just de männen och när det väl händer det kan jag omöjligt tacka nej. YOLO;)
  • Anonym (Pelle­)
    Wed 12 Jun 2019 10:47
    #23
    Anonym (J) skrev 2019-06-11 13:37:54 följande:

    Tjejer är inte som killar att de måste "akut" ligga med en främling. Tror faktiskt de flesta är mer kräsna när det gäller ONS.


    Kräsen kan också vara ett annat ord för att inte få nappSkrattande Jag vet flera som kallar sig kräsna, när det i själva fallet är så att de sällan får napp så att säga.
  • Anonym (Q45)
    Wed 12 Jun 2019 11:07
    #24

    Det beror så på tillfället och omständigheterna.
    Men senaste gången det hände var förra sommaren i ett annat europeiskt land, på en nattklubb med dans, stämningen och mitt humör var precis rätt, jag älskar att dansa och han dansade helt underbart.
    Han visade väldigt tydligt och helt öppet att han åtrådde mig och att han vill ha mig. Han fick mig verkligen att känna mig utvald och uppskattad.
    Om jag försöker minnas vad det var med hans utseende och uppenbarelse som gjorde mig sugen den kvällen, så var han mera välklädd än de flesta män i lokalen, ganska lång och bredaxlad, ett välskött litet skägg, han kunde föra sig både fysiskt och på det mentala planet, han gav intryck vara både intelligent och vältränad. Han var inte onykter. Och han var mörkhyad.
    Han blev mitt val den kvällen,
    men det var också tydligt att han valde mig den kvällen.

    PS. Vi har kontakt och som det verkar kommer jag få chansen träffa honom igen denna sommar.

  • Wed 12 Jun 2019 11:46
    #25
    Oerhörd skrev 2019-06-12 09:02:28 följande:
    Jag är kvinna, uppåt 40, gillar ons och söker det ibland. Är fullständigt obrydd i vad andra tänker om mitt sexliv, tyvärr är långt ifrån alla kvinnor det. Synd för alla killar som önskar få ligga mer. Tänk noga på det när någon grisar på om ?lösaktiga? tjejer - det är bra kontraproduktivt att skamma kvinnors sexualitet ;)
    Just Precis !  Så är det.  Och andra kvinnor är dom värsta. Jag är 50++, och sexar med den jag vill.
  • Anonym (Sverk­errr)
    Wed 12 Jun 2019 11:56
    #26
    Anonym (Sara) skrev 2019-06-11 21:46:45 följande:
    Här generaliseras det friskt. 
    Typiskt svenskt. Vi påstår vi hyllar mångfald, se på Pride. Fast innerst inne vill vi att alla ska vara likadana.
    Sticker man ut så måste nåt vara fel. 
  • Wed 12 Jun 2019 13:37
    #27
    Miss Sunny skrev 2019-06-12 11:46:59 följande:

    Just Precis !  Så är det.  Och andra kvinnor är dom värsta. Jag är 50++, och sexar med den jag vill.


    Nice, är precis så det ska vara.

    Men andra kvinnor är inte de värsta. Hela apparaten är det värsta. Sopa upp där det går utan att skamma tillbaka! :)
  • Anonym (A 2)
    Wed 12 Jun 2019 13:52
    #28
    Oerhörd skrev 2019-06-12 09:02:28 följande:
    Jag är kvinna, uppåt 40, gillar ons och söker det ibland. Är fullständigt obrydd i vad andra tänker om mitt sexliv, tyvärr är långt ifrån alla kvinnor det. Synd för alla killar som önskar få ligga mer. Tänk noga på det när någon grisar på om lösaktiga tjejer - det är bra kontraproduktivt att skamma kvinnors sexualitet ;)
    Samma här
  • Wed 12 Jun 2019 14:50
    #29
    Anonym (Sugen på nåt gott) skrev 2019-06-12 10:32:21 följande:
    Samma här. Skulle bara gå hem med någon som var så pass snygg och sexig att jag liksom blev mållös Brukar ha som hobby att se om jag kan fånga just de männen och när det väl händer det kan jag omöjligt tacka nej. YOLO;)
    Hehe .... Då har vi samma hobby. Börjar egäntligen å bli för gammal för pub/krogragg nu, men ¨heta blickar från yngre "hunkiga" karlar får mig till att bli 29   Flört
  • Wed 12 Jun 2019 22:01
    #30
    +1
    Anonym (Vill?) skrev 2019-06-12 08:19:19 följande:

    Vill verkligen kvinnor ha ons. I så fall  är det mer yngre kvinnor som är öppna för det 


    Miss Sunny skrev 2019-06-12 11:46:59 följande:
    Just Precis !  Så är det.  Och andra kvinnor är dom värsta. Jag är 50++, och sexar med den jag vill.
    Så är det nog, tvärtom som Vill? tror. 
    Det är nog oftare vi som är lite äldre som är öppna för ons

  • Anonym (Vill?­)
    Thu 13 Jun 2019 09:36
    #31
    Oerhörd skrev 2019-06-12 09:02:28 följande:
    Jag är kvinna, uppåt 40, gillar ons och söker det ibland. 
    Föredrar du helst äldre trevliga karlar 
  • Thu 13 Jun 2019 10:52
    #32
    +1
    Anonym (Vill?) skrev 2019-06-13 09:36:30 följande:

    Föredrar du helst äldre trevliga karlar 


    Nej, jag föredrar unga riktigt heta män. Huruvida de är trevliga eller inte är hugget som stucket.
  • Thu 13 Jun 2019 12:36
    #33

    När det gäller ONS, vilket jag bara testat (och avbrutit) en gång för många många år sen, är jag nog vid tillräckligt desperat tillstånd beredd att frångå ganska många av mina ordinarie utseendemässiga preferenser så länge vederbörande får mig att känna mig trygg och avslappnad.

    Generellt har jag lyckats fastna för män som hellre vill dricka te än att ha sex med mig, det är nog så pass att jag kan säga att det är ett återkommande tema. Anledningen till att de nobbat har varit att de är allt från asexuella till upptagna, eller helt enkelt inte sexuellt attraherade.

    Men det är ju alltid kul med nya vänner <3

  • Anonym (B12)
    Thu 13 Jun 2019 12:47
    #34

    Just utseende är nog inte det som attraherar mig för rent historiskt har det varit allt från långa till korta, ljusa, mörka, slanka, biffiga o.s.v. men det har också varit allt från kaxiga som raggar upp mig till blygisar jag fått lirka med. Så det är svårt att säga, attraktion är ju komplext.

  • Anonym (Vill?­)
    Mon 19 Jul 2021 12:51
    #35

    Tror inte intresset finns för kortvariga relationer

Svar på tråden Om du som kvinna bara akut vill ha ett ons, vilken man väljer du då?