• Sun 16 Jun 2019 20:18
    761 visningar
    5 svar
    5
    761

    Weekend i juli med tjejgänget. Vart?

    Vi ska åka på tjejresa i juli. Endast weekend och kan tyvärr inte vara borta en hel vecka. Vart rekomenderar ni? Har varit i Barcelona förut så dit vill vi inte. Vi vill ha sol bad, shopping å lite stad ????

  • Svar på tråden Weekend i juli med tjejgänget. Vart?
  • Sun 16 Jun 2019 20:21
    #1

    Amsterdam. Få känner till det, men det finns fantastiska stränder strax utanför Amsterdam.

    Eller Malaga.

  • Anonym (Y)
    Sun 16 Jun 2019 20:24
    #2

    Nice , Split , Lissabon?

    Eller Budapest om ni också gillar spa , inte bara bada i havet.

  • Fri 28 Jun 2019 15:30
    #3

    Jag skulle rekommendera Beirut i Libanon. Sas flyger direkt från Arlanda, och restiden är strax över 4 timmar. Där har ni en stad med historia, och vackra fina medelhavsstränder.

  • Anonym (Alica­nte)
    Sat 29 Jun 2019 18:32
    #4

    Alicante ! San Juan beach! En 7km lång vacker sandstrand med långgrunt klart vatten!!

    Finns gågata längs stranden med restauranger/fik/affärer och det är mycket folk på dagar och kvällar! Allt från barnfamiljer till pensionärer till ungdomar , tjejgäng och killgäng ! Unga som äldre!

    Vi hade hotell 5 min gångavstånd från stranden och vi bodde 5 min från spårvagnen (liknande). Tog 12-15 min att åka in till själva Alicante stad och det kostade bara 1.4 euro.

    Googla så får du se!! Jättefint och perfekt och inte så lång flygresa heller! Tog ca 20-25min att åka taxi från flygplatsen till hotellet (tror vi betalde 27 euro)

  • Anonym (555)
    Sat 29 Jun 2019 18:55
    #5

    Costa del sol brukar ha billiga flygresor exempelvis Målats.

Svar på tråden Weekend i juli med tjejgänget. Vart?