• Anonym (Förhå­llande eller att vara utan)
    Mon 17 Jun 2019 00:41
    506 visningar
    26 svar
    26
    506

    Har ni blivit ihop med någon ni som ogillar bara för ni inte har hittat någon annan partner?

    Har ni blivit ihop med någon ni som ogillar bara för ni inte har hittat någon annan partner?

  • Svar på tråden Har ni blivit ihop med någon ni som ogillar bara för ni inte har hittat någon annan partner?
  • Anonym (Kärle­k)
    Mon 17 Jun 2019 02:20
    #1

    Absolut inte. Då är det bättre att vara ensam.

  • Anonym (Fågel­)
    Mon 17 Jun 2019 02:25
    #2
    +1

    Extremt desperat är nog orden du letar efter.

  • Anonym (Qwert­y)
    Mon 17 Jun 2019 09:09
    #3

    Nej, varför skulle man det?

  • Anonym (Jodå)
    Mon 17 Jun 2019 09:59
    #4

    Som man så är det inte lätt att hitta partner. Svar ja, det här hänt när jag känt mig extremt ensam

  • Anonym (A)
    Mon 17 Jun 2019 12:55
    #5

    Nej, aldrig.

  • Anonym (Förhå­llande eller att vara utan) Trådstartaren
    Fri 12 Jul 2019 17:25
    #6
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-06-17 09:09:07 följande:

    Nej, varför skulle man det?


    Om man inte hittar någon annan och vill hellre det än att vara singel
  • Fri 12 Jul 2019 17:27
    #7
    +1

    Nej, hellre singel än kompromissa.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Sat 13 Jul 2019 15:43
    #8

    Nej.

  • sextio­talist
    Sat 13 Jul 2019 15:53
    #9

    Nej

  • Anonym (sjunk­a lågt)
    Sat 13 Jul 2019 15:58
    #10

    Nej men jag har hängt på dejtsidor för bara en enda person som jag inte kunnat få och liksom tvingat mig själv att försöka bli intresserad av nån annan. Har väldigt begränsad smak på män.

    Helt lönlöst och har aldrig lyckats. Man blir bara bitter och än mer frustrerad av sånt.

    Ändå har jag haft förmånen att ha några riktigt bara personer i mitt liv med ömsesidig kärlek, passion och tonvis av sex, så kan inte klaga men har alltid haft svårt för att få till relationer, har heller aldrig fixat att ligga runt precis, trots att anbuden fullkomligen haglat i perioder. Inte lika många som erbjudit sitt hjärta tyvärr;) Jag är definitivt en förälskelseperson som tänder på det romantiska förloppet och ratar därför sex utan känslor. Finns ändå en stor charm i uppmärksamheten och att vara en sexig kvinna som många vill ha, fast ofta blir mest tom eftersom jag vet att de bara vill åt sexet och skiter friskt i mig som person.

    Så svaret på din fråga, så skulle jag aldrig kunna "nöja" mig med nån utan rätt känslor. Hellre ensam.

Svar på tråden Har ni blivit ihop med någon ni som ogillar bara för ni inte har hittat någon annan partner?