• Anonym (Anna Anonym­)
    Thu 20 Jun 2019 14:30
    25561 visningar
    219 svar
    219
    25561

    Ni som varit otrogna, hur gick det till?

    Har själv aldrig varit otrogen och skulle nog aldrig kunna vara det. Men jag är nyfiken, ni som varit otrogna någon gång, hur gick det till?

    Hur kom ni i kontakt med varann?
    Vad gjorde ni när ni träffades? Vart det sex direkt eller bara hångel? Var det romantisk stämning?
    Hur kändes det efteråt? Samvetskval eller en lust efter att ses igen?

  • Svar på tråden Ni som varit otrogna, hur gick det till?
  • Anonym (M)
    Thu 20 Jun 2019 14:35
    #1
    Anonym (Anna Anonym) skrev 2019-06-20 14:30:52 följande:

    Har själv aldrig varit otrogen och skulle nog aldrig kunna vara det. Men jag är nyfiken, ni som varit otrogna någon gång, hur gick det till?

    Hur kom ni i kontakt med varann?

    Vad gjorde ni när ni träffades? Vart det sex direkt eller bara hångel? Var det romantisk stämning?

    Hur kändes det efteråt? Samvetskval eller en lust efter att ses igen?


    Nära kollegor som umgåtts i flera år på jobbet där det uppstod starka ömsesidiga känslor. Det var erotiskt, extrem åtrå.

    Efteråt kändes det fantastiskt och magiskt på alla sätt men även skitjobbigt eftersom vi visste att vi startat något som skulle sluta i katastrof.
  • Anonym (Anna Anonym­) Trådstartaren
    Thu 20 Jun 2019 15:01
    #2
    Anonym (M) skrev 2019-06-20 14:35:53 följande:
    Nära kollegor som umgåtts i flera år på jobbet där det uppstod starka ömsesidiga känslor. Det var erotiskt, extrem åtrå.

    Efteråt kändes det fantastiskt och magiskt på alla sätt men även skitjobbigt eftersom vi visste att vi startat något som skulle sluta i katastrof.
    När kom ni till punkten att nu ska vi ha sex? Hände det bara eller planerade ni det?

    Så det slutade i katastrof? Fick din partner reda på det?
  • Anonym (BBW)
    Thu 20 Jun 2019 15:40
    #3
    +1

    Började lite som en hämnd när jag fick reda på vad min man och några av hans kolleger gjorde på en FKK-klubb under en tjänsteresa i Tyskland. Svarade på en annons på BC och träffade rätt snart en man för lite kravlös sex i ett vilorum på hans jobb. Detta fortsatte under något halvår sedan tog jag mod till mig och tog ett ordentlig samtal med min man om framtiden och vårt obefintliga sexliv. Vi bestämde oss då för att i fortsättningen ha ett öppet förhållande men att det skull skötas snyggt och aldrig några träffar i vårt gemensamma hem. Vi har idag en bättre relation än någonsin även om vårt gemensamma sexliv är nästan helt obefintligt har vi idag en närhet och en öppenhet mot varandra som är väldigt befriande. Har hittat till lustkammaren och har därigenom träffat ett antal trevliga och potenta älskare för helt kravlös sex och inget annat.

  • Anonym (M)
    Thu 20 Jun 2019 16:03
    #4
    Anonym (Anna Anonym) skrev 2019-06-20 15:01:46 följande:

    När kom ni till punkten att nu ska vi ha sex? Hände det bara eller planerade ni det?

    Så det slutade i katastrof? Fick din partner reda på det?


    Den punkten kom sex dagar efter att vi erkänt att vi åtrådde varandra. De sex dagarna var det ett vansinnigt chattande. I början sa jag till honom att jag inte tänkte vara otrogen men sen tog reptilhjärnan över när vi väl träffades på tu man hand. Så det hände nog bara även om vi både var inställda på det. Sen höll vi på nio månader.

    Vi blev störtförälskade i varandra och det slutade i katastrof då jag var villig att lämna min man medan han inte tänkte lämna sin fru. Så mitt hjärta blev krossat och jag har brutit med honom för att läka och försöka hitta tillbaka till min man.
  • Anonym (F)
    Thu 20 Jun 2019 16:07
    #5
    +1

    Att vara otrogen är lika uselt lågt som sexköp.

    Kräks på er.

  • Anonym (Ka)
    Thu 20 Jun 2019 16:13
    #6
    Anonym (F) skrev 2019-06-20 16:07:25 följande:

    Att vara otrogen är lika uselt lågt som sexköp.

    Kräks på er.


    Håller med.
  • Anonym (yes)
    Thu 20 Jun 2019 16:29
    #7
    Anonym (F) skrev 2019-06-20 16:07:25 följande:

    Att vara otrogen är lika uselt lågt som sexköp.

    Kräks på er.


    Så sant, så sant....
  • Anonym (Anna Anonym­) Trådstartaren
    Thu 20 Jun 2019 17:38
    #8
    Anonym (M) skrev 2019-06-20 16:03:43 följande:
    Den punkten kom sex dagar efter att vi erkänt att vi åtrådde varandra. De sex dagarna var det ett vansinnigt chattande. I början sa jag till honom att jag inte tänkte vara otrogen men sen tog reptilhjärnan över när vi väl träffades på tu man hand. Så det hände nog bara även om vi både var inställda på det. Sen höll vi på nio månader.

    Vi blev störtförälskade i varandra och det slutade i katastrof då jag var villig att lämna min man medan han inte tänkte lämna sin fru. Så mitt hjärta blev krossat och jag har brutit med honom för att läka och försöka hitta tillbaka till min man.
    Tråkigt att det blev som det blev, men hoppas ni hittar tillbaks. Fick din man reda på din otrohet? Var det sexet hemma som inte var bra eftersom du föll för den andra mannen?

    Hur gick detförresten till när ni träffades? Fick ni boka ett hotellrum då för ni kunde väl inte vara hemma hos någon av er? Under dem här 9 månaderna, var det som att ni var ett par eftersom du var förälskad i honom?
  • Anonym (Anna Anonym­) Trådstartaren
    Thu 20 Jun 2019 17:42
    #9
    Anonym (F) skrev 2019-06-20 16:07:25 följande:

    Att vara otrogen är lika uselt lågt som sexköp.

    Kräks på er.


    Jag tycker inte man ska döma för hårt. Det finns olika orsaker och ibland blir det till det bättre som BBW skrev.
  • Anonym (yes)
    Thu 20 Jun 2019 17:43
    #10
    +1
    Anonym (Anna Anonym) skrev 2019-06-20 17:38:59 följande:
    Tråkigt att det blev som det blev, men hoppas ni hittar tillbaks. Fick din man reda på din otrohet? Var det sexet hemma som inte var bra eftersom du föll för den andra mannen?

    Hur gick detförresten till när ni träffades? Fick ni boka ett hotellrum då för ni kunde väl inte vara hemma hos någon av er? Under dem här 9 månaderna, var det som att ni var ett par eftersom du var förälskad i honom?
    Varför utgår så många från att man har det dåligt hemma när man är otrogen när alla undersökningar visar raka motsatsen?
Svar på tråden Ni som varit otrogna, hur gick det till?