• Anonym (Sifo)
    Thu 20 Jun 2019 14:31
    4481 visningar
    72 svar
    +1
    72
    4481

    Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?

    Om ni helt bortser från era partners och ev problem (svartsjuka, partner som inte vill , hitta rätt personer etc) som det kan vara i praktiken och bara fokuserar på själva akten. Skulle ni då vilja ha sex på fler än två och hur skulle ni vilja det är i så fall. 

    Med "alla med alla" menar jag att det är ok att både du och din partner har sex med båda motsatt och samma kön. Med "hetero" menar jag att är det två (el fler) av samma kön så är det inget sex mellan dem utan endast med motsatt kön.

    Behöver inte vara endast trekant utan fler kan också vara aktuellt. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?
  • Thu 20 Jun 2019 14:43
    #1

    Vill bara ha sex med min fru eftersom jag är gift. Sen tycker jag inte att man kan bortse från svartsjuka alls och som jag förstått det var just svartsjuka en stor del till att såna saker försvann förra gången man var "frigjord" på 60-talet. 

  • Prakti­sk58
    Thu 20 Jun 2019 14:43
    #2

    Drömmen vore ju ett helt voleybollteam. Men har inte funnit några intresserade grupper av damer.

  • Anonym (Gift man 49)
    Thu 20 Jun 2019 14:58
    #3

    Ja svarade alla med alla. Det har ja som en liten fantasi hade kunnat vara hur skönt som helst, inga hämningar alls. Men min fru vet inte om den. Och bi har inte heller haft trekant.

  • Anonym (Sifo) Trådstartaren
    Mon 24 Jun 2019 12:28
    #4
    Konservativ skrev 2019-06-20 14:43:12 följande:
    Vill bara ha sex med min fru eftersom jag är gift. Sen tycker jag inte att man kan bortse från svartsjuka alls och som jag förstått det var just svartsjuka en stor del till att såna saker försvann förra gången man var "frigjord" på 60-talet. 
    Det var därför jag skrev att bortse från era partners, svartsjuka etc för att det i praktiken är något som förhindrar. Det jag är ute efter är att se om man tänder på tanken i sig om man är "fri" att agera.
  • Anonym (Swing for fun)
    Mon 24 Jun 2019 12:33
    #5

    Har gärna sex med flera samtidigt. Flera killar på en tjej, tjejer med tjejer men aldrig killar med killar. Som tur är är gubben av samma uppfattning så vi har ett kul och varierande sexliv.

  • Anonym (Snäll­a frun)
    Mon 24 Jun 2019 16:28
    #6

    Gärna minst 4 med övervikt av killar. 
    En bra kombo kan vara 2 tjejer och 3-4 killar.

  • Anonym (Spänn­ande)
    Mon 24 Jun 2019 16:52
    #7

    Vi har pratat om en hotell övernattning där frugan har ögonbindel på sig...

    Jag har bjudit in en man till som kommer in, drar på en kondom och knullar henne framför mig...

    Hon har inte provat några andra kukar och skulle unna henne detta..Han får gärna dra ut kuken och spruta över ryggen..Men inte över könet då hon är helt oskyddad..

    Sen lämnar han oss utan vidare...

    Hon står troligen på alla fyra uppvärmd och riktigt våt...

    Så mannen kan knulla direkt tills han kommer....

    Spännande fantasi...

  • Wed 26 Jun 2019 21:01
    #8
    +1

    Jag röstade på:
    Är man: Extra kvinna (med bisex mellan kvinnorna)

    Det alternativet är det som lockar mest, om jag måste välja bland angivna.

    Men jag är öppen för sex på fler på många sätt.
    Jag är dock 100% hetero, så inget snaskande männen emellan.

    -Trekant, två män på en kvinna.

    -Trekant, två kvinnor på en man.

    -Men en undergiven kvinnlig partner skulle jag vilja ge henne möjlighet att uppleva sex med tre män och få kuk i alla hål samtidigt.

    -Två par, kvinna + man.
    Paren har sex var för sig, men i samma rum.
    Sex mellan paren, där alla hjälps åt att tillfredsställa kvinnorna och kvinnorna hjälps åt att tillfredsställa männen.

    -Två par + en extra kvinna eller man.

  • Anonym (vaddå­?)
    Wed 26 Jun 2019 21:07
    #9

    Vadå? hur många vill du ha sex på? Vi har massor kaniner härute omkring, som har sex PÅ, alla tillgängliga honkaniner. Är du en honkanin?

    Skulle aldrig attrå en annan, om jag vet att jag var älskat, men alla är ju olika...FörvånadSolig

  • Wed 3 Jul 2019 11:44
    #10

    Vi har haft trekant förut, lär bli det igen. Fint att se frun njuta och jag slickar gärna rent efteråt

Svar på tråden Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?