• Anonym (Sifo)
    Thu 20 Jun 2019 14:31
    4487 visningar
    72 svar
    +1
    72
    4487

    Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?

    Om ni helt bortser från era partners och ev problem (svartsjuka, partner som inte vill , hitta rätt personer etc) som det kan vara i praktiken och bara fokuserar på själva akten. Skulle ni då vilja ha sex på fler än två och hur skulle ni vilja det är i så fall. 

    Med "alla med alla" menar jag att det är ok att både du och din partner har sex med båda motsatt och samma kön. Med "hetero" menar jag att är det två (el fler) av samma kön så är det inget sex mellan dem utan endast med motsatt kön.

    Behöver inte vara endast trekant utan fler kan också vara aktuellt. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?
  • Wed 3 Jul 2019 12:06
    #11

    Har aldrig haft trekant eller nån annan "kant" och det är inget som lockar så värst heller, men skulle jag nu ge mig på det skulle jag föredra MFM med sex mellan männen också. Är inte ett dugg intresserad av kvinnor så MFF går fetbort.

  • Anonym (J)
    Wed 3 Jul 2019 12:10
    #12

    Nej. Jag tänder inte alls på sex med fler än 2 inblandade.

  • Wed 3 Jul 2019 12:14
    #13
    MammAmma skrev 2019-07-03 12:06:09 följande:

    Har aldrig haft trekant eller nån annan "kant" och det är inget som lockar så värst heller, men skulle jag nu ge mig på det skulle jag föredra MFM med sex mellan männen också. Är inte ett dugg intresserad av kvinnor så MFF går fetbort.


    Väldigt vanlig fantasi bland män, är en kvinna inblandad vågar de också med en man
  • Wed 3 Jul 2019 14:02
    #14

    Jag kan också känna igen mig i den fantasin. Att se sin partner njuta med någon annan och aktivt delta i en trekant. Får se om den fantasin blir verklighet eller om det stannar vid just en fantasi. Tänker mig också att det kan vara svårt att hitta "rätt" tredje part.

  • Wed 3 Jul 2019 14:09
    #15

    Jo, ju fler inblandade, ju svårare är det att det klickar mellan samtliga vi har träfgat andra, både kvinnor och män, men vill vi inte båda avstår vi.

  • Anonym (Fours­ome)
    Tue 9 Jul 2019 10:34
    #16

    Skulle gärna prova foursome.

    Ha sex med ett par i samma rumoch kanske byta partners.

  • Tue 9 Jul 2019 10:58
    #17

    Vi vill prova med många, kanske upp mot tio, alla med alla

  • Anonym (musse­pigg)
    Tue 9 Jul 2019 11:05
    #18

    En extra kvinna skulle vara nice

  • Anonym (BC)
    Tue 16 Jul 2019 16:54
    #19
    Konservativ skrev 2019-06-20 14:43:12 följande:

    Vill bara ha sex med min fru eftersom jag är gift. Sen tycker jag inte att man kan bortse från svartsjuka alls och som jag förstått det var just svartsjuka en stor del till att såna saker försvann förra gången man var "frigjord" på 60-talet. 


    Nu har det knappast försvunnit, finns ju avsevärt fler klubbar idag än på 60-talet, och internet har gjort det mycket lättare att träffa andra med samma intresse.

    Svartsjuka är inget problem för de som tänder på att sex tillsammans med andra. Det är tvärtom något som bara stärker relationen.
  • Wed 24 Jul 2019 08:59
    #20

    Hur många har erfarenhet av flerkanter?

Svar på tråden Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?