• Anonym (Sifo)
    Thu 20 Jun 2019 14:31
    4542 visningar
    72 svar
    +1
    72
    4542

    Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?

    Om ni helt bortser från era partners och ev problem (svartsjuka, partner som inte vill , hitta rätt personer etc) som det kan vara i praktiken och bara fokuserar på själva akten. Skulle ni då vilja ha sex på fler än två och hur skulle ni vilja det är i så fall. 

    Med "alla med alla" menar jag att det är ok att både du och din partner har sex med båda motsatt och samma kön. Med "hetero" menar jag att är det två (el fler) av samma kön så är det inget sex mellan dem utan endast med motsatt kön.

    Behöver inte vara endast trekant utan fler kan också vara aktuellt. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?
  • Anonym (jenny­)
    Thu 25 Jul 2019 23:15
    #31

    Saknar alternativet "aldrig någonsin!"

  • Anonym (BC)
    Fri 26 Jul 2019 00:43
    #32
    Anonym (jenny) skrev 2019-07-25 23:15:12 följande:

    Saknar alternativet "aldrig någonsin!"


    Syftet med tråden är nog mer vilken form vi som gillar sex på fler föredrar, inte om man gillar det eller inte, även om rubriken är lite missvisande.

    Men "man ska aldrig säga aldrig..."
  • Anonym (Snäll­a frun)
    Fri 26 Jul 2019 10:57
    #33

    Det är bara härligt med sex på fler. Mer intensivt.

    Som mest har det varit 10-kant om man kan säga så? 5 par var vi som hade sex tillsammans. Sedan har jag haft sex med 1 tjej och 7 killar samtidigt. (Så samtidigt man kan, alla kan ju inte deltaga samtidigt då killarna var straight)

  • Anonym (BC)
    Fri 26 Jul 2019 13:09
    #34
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-07-26 10:57:10 följande:

    Det är bara härligt med sex på fler. Mer intensivt.

    Som mest har det varit 10-kant om man kan säga så? 5 par var vi som hade sex tillsammans. Sedan har jag haft sex med 1 tjej och 7 killar samtidigt. (Så samtidigt man kan, alla kan ju inte deltaga samtidigt då killarna var straight)


    Låter hur gött som helst!
  • Fri 26 Jul 2019 22:19
    #35
    Giftskåneman skrev 2019-07-25 22:57:27 följande:
    Hur är det att gå efteråt? Frun tycker det är slelt med bara två män, hon säger 3 vore max
    Så är det, i min höga ålder åtminstone, har jag haft benen brett särade en stund så vaggar jag fram som en anka till att börja med. Men det är det väl värt!?
    Det beror ju mera på hur länge jag har legat eller suttit med benen isär än på hur många som har knullat mig. För typ 10-15 år sedan var detta inget problem men kroppen blir ju äldre...
    Om jag får välja tar jag hellre 3 karlar med 10 minuter per man än samma man i en halvtimme. Jag tänder på den grejen att den ene efter den andre använder mig för att bli tillfredsställda.
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 00:31
    #36
    Pussan skrev 2019-07-26 22:19:52 följande:

    Så är det, i min höga ålder åtminstone, har jag haft benen brett särade en stund så vaggar jag fram som en anka till att börja med. Men det är det väl värt!?

    Det beror ju mera på hur länge jag har legat eller suttit med benen isär än på hur många som har knullat mig. För typ 10-15 år sedan var detta inget problem men kroppen blir ju äldre...

    Om jag får välja tar jag hellre 3 karlar med 10 minuter per man än samma man i en halvtimme. Jag tänder på den grejen att den ene efter den andre använder mig för att bli tillfredsställda.


    Intressant att du skriver i din höga ålder, har alltid uppfattat dig som rätt ung.

    Så fel man kan ha...
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 00:31
    #37
    Anonym (BC) skrev 2019-07-27 00:31:06 följande:

    Intressant att du skriver i din höga ålder, har alltid uppfattat dig som rätt ung.

    Så fel man kan ha...


    På ett bra sätt alltså.
  • Sat 27 Jul 2019 14:05
    #38

    Frugan tycker det sämsta är att det är obekväma ställningar, tex vid dubbelmacka

  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 14:16
    #39
    Giftskåneman skrev 2019-07-27 14:05:33 följande:

    Frugan tycker det sämsta är att det är obekväma ställningar, tex vid dubbelmacka


    Det brukar väl inte vara så obekvämt för tjejen, mer killen som står bakom.
  • Sat 27 Jul 2019 14:22
    #40
    Anonym (BC) skrev 2019-07-27 14:16:30 följande:

    Det brukar väl inte vara så obekvämt för tjejen, mer killen som står bakom.


    Hon är inte vig nog för att rida bakvänt, och vill helst stå på knä vid analsex, nu måste hon ligga på den liggande mannen, obekvämt men går
Svar på tråden Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?