• Anonym (Sifo)
    Thu 20 Jun 2019 14:31
    4485 visningar
    72 svar
    +1
    72
    4485

    Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?

    Om ni helt bortser från era partners och ev problem (svartsjuka, partner som inte vill , hitta rätt personer etc) som det kan vara i praktiken och bara fokuserar på själva akten. Skulle ni då vilja ha sex på fler än två och hur skulle ni vilja det är i så fall. 

    Med "alla med alla" menar jag att det är ok att både du och din partner har sex med båda motsatt och samma kön. Med "hetero" menar jag att är det två (el fler) av samma kön så är det inget sex mellan dem utan endast med motsatt kön.

    Behöver inte vara endast trekant utan fler kan också vara aktuellt. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?
  • Spacem­an
    Sun 28 Jul 2019 00:26
    #61

    Jag tycker mest synd om de personer som jag måste ha sex på... skönare att knulla i en säng då, kan man tycka.

  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 00:37
    #62
    Spaceman skrev 2019-07-28 00:26:37 följande:

    Jag tycker mest synd om de personer som jag måste ha sex på... skönare att knulla i en säng då, kan man tycka.


    hihi... Så rolig man kan vara.

    Hur länge filade du på den...
  • Spacem­an
    Sun 28 Jul 2019 01:28
    #63

    Om vi nu ska gå tillbaka till ämnet så skulle jag nog vilja pröva på lite av allt möjligt. Orgier hade man gärna testat nån gång...

  • Sun 28 Jul 2019 11:51
    #64
    Anonym (BC) skrev 2019-07-28 00:19:05 följande:
    Så är det ju alltid, att man kan inte gillas av alla.

    Min fru är också lite överviktig, men jag tänder på henne ändån, för att hon utstrålar sexighet. Bland de bästa sex jag haft var med en kvinna som var kraftigt överviktig. Men hon var likväl självsäker i sin sexualitet, och det gör sjukt mycket.

    Att hon sög som en gudinna gjorde inte saken sämre...

    Sen tycker inte jag 50 är en gammal kärring, mer mogen kvinna som vet vad hon vill ha. Och tar det. Och det är sexigt i sig.
    Det du skriver är precis mina erfarenheter också, jag har förstått att många lyckligtvis tycker att jag är sexig i och med att jag är oblyg och rätt utmanande med klädsel och språk, och det är ju saker som kommer med växande ålder och självsäkerhet. 
    Så klart var jag smalare och såg jag bättre ut för 30 år sedan, men då vågade jag inte ha så korta kjolar som nu och vågade inte heller tala om för killen att jag ville ses och knulla.
  • Sun 28 Jul 2019 12:08
    #65
    Pussan skrev 2019-07-28 11:51:39 följande:
    Det du skriver är precis mina erfarenheter också, jag har förstått att många lyckligtvis tycker att jag är sexig i och med att jag är oblyg och rätt utmanande med klädsel och språk, och det är ju saker som kommer med växande ålder och självsäkerhet. 
    Så klart var jag smalare och såg jag bättre ut för 30 år sedan, men då vågade jag inte ha så korta kjolar som nu och vågade inte heller tala om för killen att jag ville ses och knulla.
    Är ju bara häftigt att vara med vid träff med frun och ny potentiell älskare och se hur en knapp till knäpps upp i urringningen och hon säger att hon gillar välhängda män som orkar länge innan dom kommer i.
  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 12:25
    #66
    Pussan skrev 2019-07-28 11:51:39 följande:

    Det du skriver är precis mina erfarenheter också, jag har förstått att många lyckligtvis tycker att jag är sexig i och med att jag är oblyg och rätt utmanande med klädsel och språk, och det är ju saker som kommer med växande ålder och självsäkerhet. 

    Så klart var jag smalare och såg jag bättre ut för 30 år sedan, men då vågade jag inte ha så korta kjolar som nu och vågade inte heller tala om för killen att jag ville ses och knulla.


    Har dock hört ifrån en kvinna i din ålder att hon noterat att en inte alls liten andel av män faktiskt har svårt för en kvinna som är tydlig och tar initiativ. De har liksom ett behov av att vara de som för och tar initiativ och kunde slakna direkt när hon var lite bossig och styrde upp hur hon ville ha det.

    Själv föredrar jag att en kvinna är tydlig och talar om hur hon vill ha det, så man slipper att gissa. Speciellt i sammanhang där man är flera, och inte känner varandra så bra.
  • Sun 28 Jul 2019 14:26
    #67
    Anonym (BC) skrev 2019-07-28 12:25:14 följande:
    Har dock hört ifrån en kvinna i din ålder att hon noterat att en inte alls liten andel av män faktiskt har svårt för en kvinna som är tydlig och tar initiativ. De har liksom ett behov av att vara de som för och tar initiativ och kunde slakna direkt när hon var lite bossig och styrde upp hur hon ville ha det.

    Själv föredrar jag att en kvinna är tydlig och talar om hur hon vill ha det, så man slipper att gissa. Speciellt i sammanhang där man är flera, och inte känner varandra så bra.
    Hmm... inser att jag gärna ser en något motsägelsefull blandning...

    Urringat och korta kjolar i all ära, men jag tänder också på ytlig prydhet.
    Jag fantiserar om den lite nördiga bibliotekarien...

    Däremot får hon gärna vara tydlig med vad hon vill, men inte på ett bossigt sätt, eftersom jag tänder på att hon är undergiven och jag dominant.
  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 16:20
    #68
    Tom Araya skrev 2019-07-28 14:26:02 följande:

    Hmm... inser att jag gärna ser en något motsägelsefull blandning...

    Urringat och korta kjolar i all ära, men jag tänder också på ytlig prydhet.

    Jag fantiserar om den lite nördiga bibliotekarien...

    Däremot får hon gärna vara tydlig med vad hon vill, men inte på ett bossigt sätt, eftersom jag tänder på att hon är undergiven och jag dominant.


    Förstår precis vad du menar, och det funkar bra för mig med frugan som jag känner, men en ny bekantskap där jag inte vet gränserna så föredrar jag tydligheten.
  • Anonym (K)
    Sun 28 Jul 2019 18:43
    #69

    Inte förvånad över vilket svar som fick flest röster...

  • Sun 28 Jul 2019 22:08
    #70
    Anonym (BC) skrev 2019-07-28 12:25:14 följande:
    Har dock hört ifrån en kvinna i din ålder att hon noterat att en inte alls liten andel av män faktiskt har svårt för en kvinna som är tydlig och tar initiativ. De har liksom ett behov av att vara de som för och tar initiativ och kunde slakna direkt när hon var lite bossig och styrde upp hur hon ville ha det.

    Själv föredrar jag att en kvinna är tydlig och talar om hur hon vill ha det, så man slipper att gissa. Speciellt i sammanhang där man är flera, och inte känner varandra så bra.
    Jo då, en del skräms utan tvekan bort av en initiativrik kvinna. Med en ny älskare kan man inte bara stövla på, första gången blir det vanilj.  
    Jag skulle inte säga att jag är bossig, har inget behov av att styra, men jag kan och vill visa att jag är kåt. Och det är helt rätt att det finns karlar som inte kan hantera det. 
  • Sun 28 Jul 2019 22:30
    #71
    Pussan skrev 2019-07-28 22:08:23 följande:
    Jo då, en del skräms utan tvekan bort av en initiativrik kvinna. Med en ny älskare kan man inte bara stövla på, första gången blir det vanilj.  
    Jag skulle inte säga att jag är bossig, har inget behov av att styra, men jag kan och vill visa att jag är kåt. Och det är helt rätt att det finns karlar som inte kan hantera det. 
    Själv tycker jag det är underbart och otroligt upphetsande om hon tydligt visar att hon är kåt. Däremot uppskattar jag inte om det görs på ett sätt jag uppfattar som slampigt. Offentligt bör det ske diskret. Hemma med bara oss två får hon vara hur vulgär hon vill. Alla behöver inte veta hur vi är mot varandra sexuellt och jag tänder som sagt på en ytlig prydhet...att hårt sätta på den lite blyga, pryda och nördiga bibliotekarien.
  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 23:09
    #72
    Tom Araya skrev 2019-07-28 22:30:39 följande:

    Själv tycker jag det är underbart och otroligt upphetsande om hon tydligt visar att hon är kåt. Däremot uppskattar jag inte om det görs på ett sätt jag uppfattar som slampigt. Offentligt bör det ske diskret. Hemma med bara oss två får hon vara hur vulgär hon vill. Alla behöver inte veta hur vi är mot varandra sexuellt och jag tänder som sagt på en ytlig prydhet...att hårt sätta på den lite blyga, pryda och nördiga bibliotekarien.


    Kan bara hålla med!
Svar på tråden Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?