• Anonym (Stor o liten)
    Thu 20 Jun 2019 18:26
    3306 visningar
    26 svar
    26
    3306

    Liten penis/stor slida?!

    Jag har träffat en man, jag känner stor lust till honom.

    Vi har haft sex några gånger men jag känner honom nästan inte när han är i mig.

    Jag antar att det beror på antingen att han är ?liten? och att jag är ?stor? men vad kan vi göra åt det, det är inte inte kul att inte känna...

  • Svar på tråden Liten penis/stor slida?!
  • Anonym (Hkljg­h)
    Wed 26 Jun 2019 04:37
    #1

    Köp geishakulor och gör knipövningar. Testa olika ställningar

  • Anonym (Samma här)
    Wed 26 Jun 2019 10:00
    #2

    Att säga till någon att göra knipövningar är bull shit därför att man ska inte behöva ligga och spänna sig under sex bara för att fittan ska bli tightare. Ja, det är nämligen BARA muskulaturen som blir starkare, fittan blir INTE mindre.

    Var försiktig med leksaker så ingen av er känner sig..."mindre bra".

    Olika ställningar spelar ingen roll för kuken kommer ju förbli liten oavsett. och fittan töjbar.

    En kort man stötte på mig igår och jag hade gärna velat...men han var lika kort som mig och jag tänkte direkt. Han har liten kuk, ingen ide. 

  • Anonym (Kort Man)
    Wed 26 Jun 2019 10:29
    #3
    -1
    Anonym (Samma här) skrev 2019-06-26 10:00:20 följande:

    En kort man stötte på mig igår och jag hade gärna velat...men han var lika kort som mig och jag tänkte direkt. Han har liten kuk, ingen ide. 


    Finns ingen korrelation mellan kuk storlek och längd. Du kanske hade blivit överraskad.

    Min är större än alla undersökningar. Men vad hjälper det om kvinnor tror att man har liten...

    Samma med kvinnor . Hur trånga dom är har inget med längden att göra.
  • Anonym (Miss)
    Wed 26 Jun 2019 11:12
    #4
    Anonym (Samma här) skrev 2019-06-26 10:00:20 följande:

    Att säga till någon att göra knipövningar är bull shit därför att man ska inte behöva ligga och spänna sig under sex bara för att fittan ska bli tightare. Ja, det är nämligen BARA muskulaturen som blir starkare, fittan blir INTE mindre.

    Var försiktig med leksaker så ingen av er känner sig..."mindre bra".

    Olika ställningar spelar ingen roll för kuken kommer ju förbli liten oavsett. och fittan töjbar.

    En kort man stötte på mig igår och jag hade gärna velat...men han var lika kort som mig och jag tänkte direkt. Han har liten kuk, ingen ide. 


    Du kanske missade en jättekuk :) Det finns inget samband mellan längd och kuklängd
  • Anonym (Hkljg­h)
    Fri 28 Jun 2019 12:54
    #5

    Bullshit alltså?

    Nä, det fattar väl vem som helst att slidan inte blir magiskt mindre av knipövningar men gör man knipövningar får man större kontroll av musklerna där nere och får då möjlighet att, för både sin egen och sin partners njutning, knipa för ökad stimulans.

    Likaså är det med olika ställningar, som du så fint förklarar så ändrar de inte storlekar, (well daaaah...!) men du kommer åt olika punkter i olika ställningar och kommer olika djupt.

    Testa och ha kul!

    Låter som att det var tur för honom!


    Anonym (Samma här) skrev 2019-06-26 10:00:20 följande:

    Att säga till någon att göra knipövningar är bull shit därför att man ska inte behöva ligga och spänna sig under sex bara för att fittan ska bli tightare. Ja, det är nämligen BARA muskulaturen som blir starkare, fittan blir INTE mindre.

    Var försiktig med leksaker så ingen av er känner sig..."mindre bra".

    Olika ställningar spelar ingen roll för kuken kommer ju förbli liten oavsett. och fittan töjbar.

    En kort man stötte på mig igår och jag hade gärna velat...men han var lika kort som mig och jag tänkte direkt. Han har liten kuk, ingen ide. 


  • Anonym (Anna)
    Fri 28 Jun 2019 14:18
    #6

    Byt till en storlek större. Du kan hitta bra män med storlek medium eller large också.

  • Anonym (vad tål man)
    Fri 28 Jun 2019 15:46
    #7

    Har läst nånstans att själva slidan vänjer sig efter ett tag vid storleken på kuken.

    Min nuvarande man har betydligt mindre än mitt ex. Men det känns lika mycket  inuti mig och det skulle det troligen göra även om inte min nuvarande man vore en gud i sängen utan självisk som mitt ex (som mest beundrade sin stora kuk). 

    Så du kanske inte ska ge upp än? Och som andra har skrivit, olika ställningar är bra att prova. Särskilt att ha benen på olika sätt, olika vinklar osv. Även hur du rör dig kan spela in ganska mycket. 

  • Anonym (Samma här)
    Mon 1 Jul 2019 00:59
    #8
    Anonym (Hkljgh) skrev 2019-06-28 12:54:43 följande:

    Bullshit alltså?

    Nä, det fattar väl vem som helst att slidan inte blir magiskt mindre av knipövningar men gör man knipövningar får man större kontroll av musklerna där nere och får då möjlighet att, för både sin egen och sin partners njutning, knipa för ökad stimulans.

    Likaså är det med olika ställningar, som du så fint förklarar så ändrar de inte storlekar, (well daaaah...!) men du kommer åt olika punkter i olika ställningar och kommer olika djupt.

    Testa och ha kul!

    Låter som att det var tur för honom!


    Ja men sex ska inte behöva kännas som ett jävla träningspass. " Nu lilla maja, kniper vi i 3 min". 
    Olika punkter? Olika punkter. Är du en man? Slidan har ingen känsel. Det är vibrationerna/stötarna som fortplantar sig upp/bak till nervtrådarna. Testa och ha kul....tills man fattar att storleken har betydelse. 
  • Anonym (Samma här)
    Mon 1 Jul 2019 01:00
    #9
    Anonym (Miss) skrev 2019-06-26 11:12:47 följande:
    Du kanske missade en jättekuk :) Det finns inget samband mellan längd och kuklängd
    Jo det har det. Kollar man på händer/fötter så får man en ganska bra uppfattning. Har stämt 100% på dom jag haft. 
  • Anonym (Samma här)
    Mon 1 Jul 2019 01:02
    #10
    Anonym (Kort Man) skrev 2019-06-26 10:29:18 följande:
    Finns ingen korrelation mellan kuk storlek och längd. Du kanske hade blivit överraskad.

    Min är större än alla undersökningar. Men vad hjälper det om kvinnor tror att man har liten...

    Samma med kvinnor . Hur trånga dom är har inget med längden att göra.
    Ja, jag var otydlig. Nej, längden spelar ingen roll men om hela killen är liten..tex fötter/händer, hela hans kropp, då är kuken med det. 
    Hade en som var 1,83. Hans kuk var lika liten som mitt lillfinger..Hans händer/fingrar var små. 
Svar på tråden Liten penis/stor slida?!