• Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Sun 23 Jun 2019 18:17
    644 visningar
    9 svar
    9
    644

    Medial? Här kan vi diskutera

    Hej, vill gärna komma i kontakt med andra mediala föratt diskutera detta intressanta ämne vidare :)

  • Svar på tråden Medial? Här kan vi diskutera
  • Anonym (Hej)
    Sun 23 Jun 2019 18:18
    #1

    Är medial tror jag.

  • Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Sun 23 Jun 2019 19:05
    #2
    Anonym (Hej) skrev 2019-06-23 18:18:40 följande:

    Är medial tror jag.


    Vad kul, på vilket sätt märker du det?
  • Anonym (Hej)
    Sun 23 Jun 2019 19:09
    #3
    Dennadagdettaårdennastund skrev 2019-06-23 19:05:05 följande:

    Vad kul, på vilket sätt märker du det?


    Jag får ofta spontant upp ord eller ett namn i huvudet och dom orden eller namnen hör jag eller läser om senare. Ibland får jag även upp en låt i huvudet som jag senare hör.

    Ibland har det varit extremt ovanliga namn som jag får upp.
  • Sun 23 Jun 2019 20:29
    #4
    +1

    Jag vann på Triss idag. Hade det på känn redan när jag köpte lotten.

  • Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Sun 23 Jun 2019 21:17
    #5
    Anonym (Hej) skrev 2019-06-23 19:09:53 följande:

    Jag får ofta spontant upp ord eller ett namn i huvudet och dom orden eller namnen hör jag eller läser om senare. Ibland får jag även upp en låt i huvudet som jag senare hör.

    Ibland har det varit extremt ovanliga namn som jag får upp.


    Jag har också liknande! Speciellt låtar kan jag få som betyder något speciellt, om jag undrar över ngt så kan svaret komma i form av låtar. Ganska coolt! :)
  • Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Sun 23 Jun 2019 21:19
    #6
    Aikido skrev 2019-06-23 20:29:42 följande:

    Jag vann på Triss idag. Hade det på känn redan när jag köpte lotten.


    Kul att vinna pengar!
  • Anonym (Hej)
    Sun 23 Jun 2019 21:21
    #7
    Dennadagdettaårdennastund skrev 2019-06-23 21:17:27 följande:

    Jag har också liknande! Speciellt låtar kan jag få som betyder något speciellt, om jag undrar över ngt så kan svaret komma i form av låtar. Ganska coolt! :)


    Ja det är coolt. Man förstår inte just då varför det kommer upp men sen får man se varför. Förut kom namnet Sara upp.
  • Anonym (rengb­ågssyn­)
    Mon 24 Jun 2019 01:26
    #8

    Ibland hittar jag regnbågstrådar. Ibland följer jag dem till det de vill visa, om jag har tid. Olika färger visar olika saker. En röd tråd kan leda mig till en plats där någon har dött för 100 år sedan eller där någon grälade med någon annan förra veckan. En grön tråd vill oftast visa mig nytt liv, till exempel rävungar som kommer ut ur lyan första gången eller att något börjat växa på en plats där det har brunnit. 

    Oftast är det bara en eller ett par trådar som liksom viskar och kittlar men då och då, särskilda dagar och om jag tllåter det så är det som att hela regnbågen drar i mig med tusen trådar.

  • Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Mon 24 Jun 2019 07:21
    #9
    Anonym (rengbågssyn) skrev 2019-06-24 01:26:09 följande:

    Ibland hittar jag regnbågstrådar. Ibland följer jag dem till det de vill visa, om jag har tid. Olika färger visar olika saker. En röd tråd kan leda mig till en plats där någon har dött för 100 år sedan eller där någon grälade med någon annan förra veckan. En grön tråd vill oftast visa mig nytt liv, till exempel rävungar som kommer ut ur lyan första gången eller att något börjat växa på en plats där det har brunnit. 

    Oftast är det bara en eller ett par trådar som liksom viskar och kittlar men då och då, särskilda dagar och om jag tllåter det så är det som att hela regnbågen drar i mig med tusen trådar.


    Wow vad häftigt!!
Svar på tråden Medial? Här kan vi diskutera