• Anonym (Lisa 32)
    Mon 24 Jun 2019 21:40
    25089 visningar
    104 svar
    +1
    104
    25089

    Killar- Hur gör ni om ni blir kåta på stranden??

    JAG ÄR INTE UTE EFTER ATT LIGGA MED NÅGON

    Jag undrar om jag är den enda som blir kåt en varm sommardag på stranden.
    Såg att en gubbe kollade in mig och blev as kåt. Började låssas- borsta bort sand från tuttat och bikinitrosa. Kände att jag blev blöt.

    Är det fler som blir kåta på stranden? Eller är det bara jag?
    På mig syns det ju inte men vad gör en kille..? Kan man få stånd?

    Igen- jag vill bara diskutera INGET mer.

  • Svar på tråden Killar- Hur gör ni om ni blir kåta på stranden??
  • Anonym (Kille­)
    Mon 24 Jun 2019 21:44
    #1

    Jag försöker vända mig åt annat håll eller i alla fall dölja ståndet så gott det går. Lite pinigt är det ju om de händer (och ja, det händer)

  • Prakti­sk58
    Mon 24 Jun 2019 21:44
    #2

    Ligga på mage

  • Anonym (Undra­r oxå:))
    Mon 24 Jun 2019 21:49
    #3
    Anonym (Lisa 32) skrev 2019-06-24 21:40:58 följande:

    JAG ÄR INTE UTE EFTER ATT LIGGA MED NÅGON

    Jag undrar om jag är den enda som blir kåt en varm sommardag på stranden.

    Såg att en gubbe kollade in mig och blev as kåt. Började låssas- borsta bort sand från tuttat och bikinitrosa. Kände att jag blev blöt.

    Är det fler som blir kåta på stranden? Eller är det bara jag?

    På mig syns det ju inte men vad gör en kille..? Kan man få stånd?

    Igen- jag vill bara diskutera INGET mer.


    Kul fråga,jag undrar oxå;)

    Sambon och jag pratade häromdagen om att vi skulle kunna tänka oss att gå till nudiststrand, men anledningen till att han inte vågar är att om han ser en snygg tjej eller speciellt om jag går runt nacken brevid honom Det skulle han aldrig klara:)
  • Anonym (Nudie­)
    Mon 24 Jun 2019 21:57
    #4

    Badar och solar helst naken på nåt nakenbad med min kk, och då gör det ju inget om man blir kåt och får stånd, tvärtom, det brukar hon uppskatta och hon gillar ju att suga och leka med kuken och jag ger henne samma behandling tillbaka. Så om du blir kåt av att herrarna kollar in dig så kan jag bara rekommendera ett besök på ett nakenbad. Prova vetja

  • Anonym (Undra­r oxå:))
    Mon 24 Jun 2019 21:58
    #5
    Anonym (Nudie) skrev 2019-06-24 21:57:04 följande:

    Badar och solar helst naken på nåt nakenbad med min kk, och då gör det ju inget om man blir kåt och får stånd, tvärtom, det brukar hon uppskatta och hon gillar ju att suga och leka med kuken och jag ger henne samma behandling tillbaka. Så om du blir kåt av att herrarna kollar in dig så kan jag bara rekommendera ett besök på ett nakenbad. Prova vetja


    Men är det verkligen ok för andra runtomkring?
  • Anonym (Nudie­)
    Mon 24 Jun 2019 22:03
    #6
    Anonym (Undrar oxå:)) skrev 2019-06-24 21:58:56 följande:

    Men är det verkligen ok för andra runtomkring?


    Nja, inte varsomhelst och hursomhelst, men på vissa av våra nakenbad är det mer accepterat och något de flesta är vana med, men man får kolla läget och känna av lite till en början. Och är det barnfamiljer där så är det såklart inte lämpligt, men då har man nog hamnat på "fel" ställe.
  • Anonym (Allti­d)
    Mon 24 Jun 2019 22:04
    #7

    Är för gammal för att få stånd bara sådär om jag är på stranden. Kan inte ens minnas om jag blev kåt när jag var yngre heller, av att se kvinnor i bikini t ex.
    Och skulle jag bli kåt, inte mycket att göra.

  • Clark7­3
    Mon 24 Jun 2019 22:20
    #8
    Anonym (Lisa 32) skrev 2019-06-24 21:40:58 följande:

    JAG ÄR INTE UTE EFTER ATT LIGGA MED NÅGON

    Jag undrar om jag är den enda som blir kåt en varm sommardag på stranden.
    Såg att en gubbe kollade in mig och blev as kåt. Började låssas- borsta bort sand från tuttat och bikinitrosa. Kände att jag blev blöt.

    Är det fler som blir kåta på stranden? Eller är det bara jag?
    På mig syns det ju inte men vad gör en kille..? Kan man få stånd?

    Igen- jag vill bara diskutera INGET mer.


    Jag blir kåt, jag får ligga på mage då :)
  • Anonym (Undra­r oxå:))
    Mon 24 Jun 2019 22:29
    #9
    Anonym (Nudie) skrev 2019-06-24 22:03:52 följande:

    Nja, inte varsomhelst och hursomhelst, men på vissa av våra nakenbad är det mer accepterat och något de flesta är vana med, men man får kolla läget och känna av lite till en början. Och är det barnfamiljer där så är det såklart inte lämpligt, men då har man nog hamnat på "fel" ställe.


    Tänkte väl det;) som jag skrev tidigare, något jag och sambon vill prova men han är rädd att han inte klarar att se mig naken:) hehe
  • Anonym (Undra­r oxå:))
    Mon 24 Jun 2019 22:33
    #10
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-24 22:04:06 följande:

    Är för gammal för att få stånd bara sådär om jag är på stranden. Kan inte ens minnas om jag blev kåt när jag var yngre heller, av att se kvinnor i bikini t ex.

    Och skulle jag bli kåt, inte mycket att göra.


    Hur gammal är man om mån är för gammal för sånt? Kanske är så att du behöver mer än att bara se någon?:)
Svar på tråden Killar- Hur gör ni om ni blir kåta på stranden??