• Fri 28 Jun 2019 18:37
    481 visningar
    5 svar
    5
    481

    Nån som har gamla biljetter från skara, Furuvik eller Kolmården

    Någon som varit där i år som har kvar gamla biljetter?

  • Svar på tråden Nån som har gamla biljetter från skara, Furuvik eller Kolmården
  • Fri 28 Jun 2019 20:29
    #1

    Åh, nu blev jag väldigt nyfiken.

    Vad hade du tänkt att använda biljetterna till? Varför vill du ha gamla biljetter för?

    En ännu större fråga är vad för slags person som sparar gamla biljetter och har koll på var de är.

  • Fri 28 Jun 2019 20:58
    #2
    Monchichier skrev 2019-06-28 20:29:37 följande:

    Åh, nu blev jag väldigt nyfiken.

    Vad hade du tänkt att använda biljetterna till? Varför vill du ha gamla biljetter för?

    En ännu större fråga är vad för slags person som sparar gamla biljetter och har koll på var de är.


    Har du biljetter från de så får du 30% rabatt på inträdet till en annan park. De som igår är Furuvik, Skara sommarland, Kolmården och gröna Lund. Så skulle tippa på att ts vill ha biljetter från ovan parker för att få 30%rabatt på entrén till gröna Lund. Detta erbjudande har funnits varje sommar i iallafall 4år.
  • Fri 28 Jun 2019 21:38
    #3

    Exakt, Ska till gröna Lund imorgon. Är väl inte helt ovanligt att man kanske har kvar i fickan sen helgen eller nåt.

  • JSQ
    Sun 30 Jun 2019 14:30
    #4
    mammatill6 skrev 2019-06-28 21:38:10 följande:

    Exakt, Ska till gröna Lund imorgon. Är väl inte helt ovanligt att man kanske har kvar i fickan sen helgen eller nåt.


    Kommer du ha användning för koderna du får/fick från Gröna Lund? Annars är jag väldigt intresserad av koder då vi i familjen har ett besökt på Kolmården planerat längre fram i sommar :)
  • Sat 6 Jul 2019 20:31
    #5

    Jag skulle jättegärna vilja ha koder att använda på Kolmården. Skulle bli supertacksam!

Svar på tråden Nån som har gamla biljetter från skara, Furuvik eller Kolmården