• Anonym (maria­)
    Sat 29 Jun 2019 12:58
    3934 visningar
    62 svar
    62
    3934

    bisex

    hej ,jag är en kvinna på ca 40 här varit gift med min man i ca 20 år ,vi har det bra tillsammans och trivs ihop ,för några dagar sen under en diskussion vi hade om sex så kom det fram att min man hade när han va 17 år Gammal en (relation) med en äldre man och dom hade haft sex flera gånger ,alltså min man hade blivit påssat av honom flera gånger under ett års tid ,jag blev överraskad av att höra det för att min man ser så manlig ut ,har haft många tjejer innan mej ,han säger att det är en sak som han ångrar men det finns inget att göra åt det nu ,jag vet inte ,kan inte glömma det ,hur skulle ni kvinnor reagera ,please healp

  • Svar på tråden bisex
  • Anonym (Bee)
    Sat 29 Jun 2019 13:37
    #1
    +2

    "Bisex" låter som sex mellan två bin (insekter). Helt skevt att använda det om människor, för vad ska det betyda? Din man hade en samkönad (homosexuell) relation, inte en bisexuell relation.

    Är problemet här att du är homofob? Jag skulle sluta vara homofob.

  • Sat 29 Jun 2019 13:56
    #2
    +1

    Jag hade frågat om han ville prata mer om det eftersom han ångrar det, det och att han var tonåring och det var en äldre man gör ju att jag hade funderat på om det handlar om obearbetade övergrepp. Eller om han ångrar det bara för att det är tabu.

    Annars hade jag inte reagerat på att han haft sex med en man. Möjligtvis hade jag funderat på hur vår relation är eftersom han inte vågat säga något på 20 år. Antagligen känner han väl till dina fördomar eftersom du tror manliga utseenden betyder att en person är heterosexuell. 

  • Sat 29 Jun 2019 14:09
    #3

    Varför ska han behöva ångra det? Det var hans liv och han gillade det antagligen. Inget fel med samkönat sex. Säg att det inte är nått fel över det och kanske utveckla nått av det istället

  • Anonym (Bilat­eral)
    Sat 29 Jun 2019 14:09
    #4

    Tror att det är väldigt speciellt när det gäller män och deras sexualitet. Mäns sexdrift behöver inte vara kopplat till känslor och relationer. Det är sexuell upphetsning, utlösning samt spänning att vara med en annan människa vilken ger njutning åt penis (istället för bara fröken höger) . Relationen kan utvecklas till en homo relation där mannens sexuella identitet präglas mer och mer på det egna könet. Men det beror nog på personens läggning om det sker.  

  • Anonym (Tyra)
    Sat 29 Jun 2019 15:10
    #5

    Ringt upp den äldre mannen..kanske kan ni tre hitta på något trevligt..?

  • Sat 29 Jun 2019 21:59
    #6
    Anonym (Tyra) skrev 2019-06-29 15:10:50 följande:

    Ringt upp den äldre mannen..kanske kan ni tre hitta på något trevligt..?


    Män som har upplevt homosexuella möten har faktiskt nyfikenhet på cuckold relaterade träffar med frugan i centrum.
  • Anonym (...)
    Sun 30 Jun 2019 00:21
    #7

    Det enda han ångrar var nog att du fick reda på det. För det är uppenbart att det inte landade väl hos dig.

    Träffar man någon för sex under 1års tid, så är det ju knappast något som man ångrar.

  • Anonym (Nix pix)
    Sun 30 Jun 2019 00:26
    #8
    Quattro89 skrev 2019-06-29 14:09:17 följande:

    Varför ska han behöva ångra det? Det var hans liv och han gillade det antagligen. Inget fel med samkönat sex. Säg att det inte är nått fel över det och kanske utveckla nått av det istället


    Han behöver inte ångra det. Men som hans nuvarande partner hade det  räckt för att jag skulle säga tack och adjö.

    "Inget fel med samkönat sex" säger du. Nej må så vara, men jag vill inte ha sex med en man som haft det. Än mindre ett förhållande.
  • Anonym (maria­) Trådstartaren
    Sun 30 Jun 2019 02:04
    #9
    Anonym (Nix pix) skrev 2019-06-30 00:26:54 följande:

    Han behöver inte ångra det. Men som hans nuvarande partner hade det  räckt för att jag skulle säga tack och adjö.

    "Inget fel med samkönat sex" säger du. Nej må så vara, men jag vill inte ha sex med en man som haft det. Än mindre ett förhållande.


    så tänker jag också ,kanske skulle klara av om det va en gång av att han va nyfiken ,men att han va ihop med den manen i ett år ,det är svårt att handera
  • Anonym (H)
    Sun 30 Jun 2019 19:13
    #10

    Lämna han då så han kan få en bättre kvinna som inte är homofobisk.

Svar på tråden bisex