• Mon 1 Jul 2019 23:33
    1349 visningar
    14 svar
    14
    1349

    Trekant, tjejer stämmer detta?

    Träffade en tjej i helgen som efter sexet frågade mig om vad jag har för sexfantasier.

    Typisk kille som man är nämnde jag såklart trekant med två tjejer..

    Till min förvåning får jag svaret att "-det löser vi om du vill det".. "hur menar du nu? ", svarar jag, tänkte att hon hade någon kompis som kanske ville vara med. Fick dock förklarat för mig att hon vid flera tillfällen tidigare gått på krogen med manliga "kompisar" och raggat upp tjejer som mer än gärna ville vara en del av detta.. Hennes förklaring var att "väldigt många tjejer" är nyfikna på tjejsex men inte riktigt vågar ta steget, men i en trekant blir de mer "tillåtet".

    Hon är alltså övertygad om att detta kommer hända men jag kan inte riktigt greppa situationen..(haha)..

    Så till frågan: Är detta vanligt? Hur tänker ni tjejer? Är det något ni upplevt eller fantiserat om?

  • Svar på tråden Trekant, tjejer stämmer detta?
  • Anonym (Swing for fun)
    Tue 2 Jul 2019 05:43
    #1

    Har upplevt massor med tjejsex men aldrig som ensam tjej tillsammans med ett par. Att som par hitta en extra tjej är oftast rätt hopplöst men att som par hitta ett annat par där båda tjejerna är lite nyfikna på tjejsex är inte jättesvårt. När man träffar par blir det ofta lite av trekanter i perioder då killarna oftast behöver lite paus då och då. Helt klart en stor fördel vid tjej, kille, tjej trekanter om båda tjejerna är bisexuella. Väldigt få killar klarar av att tillfredsställa mig och skall han dela uppmärksamheten på en tjej till blir det ganska trist sex om inte tjejerna aktivt leker med varandra. Som sagt en fantasi många killar har är två tjejer samtidigt, inte så lätt att få till och väldigt få killar klarar av det. Fungerar helt enkelt bättre på film där man klipper bort dötid.

  • Anonym (Hp)
    Tue 2 Jul 2019 06:08
    #2

    Tråkigt nog för min sambo så kommer jag aldrig någonsin ställa upp på en trekant. Jag är inte nyfiken på tjejer och jag vill inte ha en till i sängen. Har aldrig fantiserat om det heller.

  • Anonym (Stålm­usen)
    Tue 2 Jul 2019 08:25
    #3
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-02 05:43:29 följande:

    Som sagt en fantasi många killar har är två tjejer samtidigt, inte så lätt att få till och väldigt få killar klarar av det. 


    Tror aldrig jag haft den fantasin. Jo, att se två tjejer tillsammans. Men att tillfredsställa två tjejer... jag har fullt upp med EN Skrattande
    Trekant med en extra man däremot... jag är bisexuell så jag har inget emot kuk Flört
  • Anonym (Emur)
    Tue 2 Jul 2019 08:58
    #4

    Jag har provat trekant och tjejsex men det har alltid varit med kompisar, inte någon som man raggat upp på krogen.

  • Anonym (heter­okvinn­a)
    Tue 2 Jul 2019 10:06
    #5

    Är tjejen homo eller destruktiv är det en vanlig önskan. Annars inte. Killar vill dock gärna att det ska vara en önskan hos tjejer.

  • Anonym (Emur)
    Tue 2 Jul 2019 11:02
    #6
    Anonym (heterokvinna) skrev 2019-07-02 10:06:51 följande:

    Är tjejen homo eller destruktiv är det en vanlig önskan. Annars inte. Killar vill dock gärna att det ska vara en önskan hos tjejer.


    Bi känns väl mer troligt om hon har sex med en kille och en tjej. Eller så är hon bara nyfiken.
  • Tue 2 Jul 2019 11:25
    #7
    Anonym (Emur) skrev 2019-07-02 08:58:12 följande:

    Jag har provat trekant och tjejsex men det har alltid varit med kompisar, inte någon som man raggat upp på krogen.


    Man har väl inte sex med kompisar???
  • Anonym (Emur)
    Tue 2 Jul 2019 11:31
    #8
    TriC skrev 2019-07-02 11:25:38 följande:
    Man har väl inte sex med kompisar???
    Varför inte? Vi var unga och ville experimentera.
  • Xzx
    Tue 2 Jul 2019 12:15
    #9
    Anonym (heterokvinna) skrev 2019-07-02 10:06:51 följande:

    Är tjejen homo eller destruktiv är det en vanlig önskan. Annars inte. Killar vill dock gärna att det ska vara en önskan hos tjejer.


    Vilken tur att du är här och svart på vitt kan klargöra Exakt hur det funkar och känns för alla andra tjejer på planeten! Väldigt betryggande. Känner mig genast mycket lugnare och bättre till mods. Underbart!

    Jag som gått runt och trott att tjejer kan vara bi (och att det alltså inte bara finns dom två ytterligheterna i homo och hetero) eller helt enkelt bara lite nyfikna? Pff! Så befängt! Jag skäms nästan över att ha tänkt så. Men nu vet jag bättre tack vare dig!
  • Anonym (heter­okvinn­a)
    Wed 3 Jul 2019 07:04
    #10
    Anonym (Emur) skrev 2019-07-02 11:02:32 följande:

    Bi känns väl mer troligt om hon har sex med en kille och en tjej. Eller så är hon bara nyfiken.


    Jag skrev ju destruktiv, eller hur?
    Xzx skrev 2019-07-02 12:15:45 följande:

    Vilken tur att du är här och svart på vitt kan klargöra Exakt hur det funkar och känns för alla andra tjejer på planeten! Väldigt betryggande. Känner mig genast mycket lugnare och bättre till mods. Underbart!

    Jag som gått runt och trott att tjejer kan vara bi (och att det alltså inte bara finns dom två ytterligheterna i homo och hetero) eller helt enkelt bara lite nyfikna? Pff! Så befängt! Jag skäms nästan över att ha tänkt så. Men nu vet jag bättre tack vare dig!


    Japp, tur för dig. Bitjejer är nästan alltid destruktiva, bisexualiteten är en reaktion.
  • Anonym (Lovli­i)
    Wed 3 Jul 2019 08:02
    #11

    Jag och min bästa tjejkompis var båda bi och gick och raggade upp en eller fler killar för trekant eller gruppsex på krogen. Jättekul! Har tappat räkningen på hur många trekanter det blev!

  • Xzx
    Wed 3 Jul 2019 09:48
    #12
    Anonym (heterokvinna) skrev 2019-07-03 07:04:58 följande:

    Jag skrev ju destruktiv, eller hur?Japp, tur för dig. Bitjejer är nästan alltid destruktiva, bisexualiteten är en reaktion.


    Ja men eller hur! Det har du säkert någon källa som styrker som du mer än gärna delar med dig av! För jag menar, inte skulle väl du, av alla, sitta där på en hög sunkiga värderingar och basunera ut Åsikter som Fakta? Nej det kan jag väl aldrig tro, så jag emotser gladeligen bevis för ditt påstående! =)
  • Xzx
    Wed 3 Jul 2019 09:49
    #13
    Anonym (heterokvinna) skrev 2019-07-03 07:04:58 följande:

    Jag skrev ju destruktiv, eller hur?Japp, tur för dig. Bitjejer är nästan alltid destruktiva, bisexualiteten är en reaktion.


    Ja men eller hur! Det har du säkert någon källa som styrker som du mer än gärna delar med dig av! För jag menar, inte skulle väl du, av alla, sitta där på en hög sunkiga värderingar och basunera ut Åsikter som Fakta? Nej det kan jag väl aldrig tro, så jag emotser gladeligen bevis för ditt påstående! =)
  • älskam­igmuch­o
    Fri 5 Jul 2019 09:13
    #14

    Varit med hur många par som helst...no problems

Svar på tråden Trekant, tjejer stämmer detta?