• Tue 9 Jul 2019 13:42
    393 visningar
    6 svar
    6
    393

    Folkhögskola

    Ska börja på folkhögskola till hösten och bo på internatet. Är det mycket knullande på dessa om någon känner till? Skolan ligger väldigt avskilt.

  • Svar på tråden Folkhögskola
  • Anonym (Ifall­)
    Tue 9 Jul 2019 13:54
    #1

    Ifall du är högvilt hemma så kanske du kan få till det nån gång. Men är du ett bittert Incel hemma så räkna med att bara titta på när andra har sex.

  • Anonym (Nä)
    Tue 9 Jul 2019 16:55
    #2

    Den utbildningen jag går är vi alla kring medelåldern, gifta och ointresserad av att snedknulla. Vi umgås med varandra och har kul men alla håller på sitt. Emellanåt är respektive partner med samt någons barn.

  • Tue 9 Jul 2019 19:08
    #3

    Har bott på många internat, men det äe abaolut inte som man ser på filmen, så det kan du nog glömma

  • Tue 9 Jul 2019 23:41
    #4

    Hur gammal är du förresten ts?

  • Anonym (Jorå)
    Wed 10 Jul 2019 00:04
    #5

    Min erfarenhet är att det hånglas och liggs en del på internat. Fast jag gick på fhsk för tjugo år sedan. Vi brukade skämta om att det var som att leva i en doku-såpa. Men sen är det ju som i livet i övrigt. Att somliga får mer än andra. Att man pluggar o lever så tätt inpå varann gör nog sitt till.

  • Anonym (Swing for fun)
    Wed 10 Jul 2019 00:16
    #6

    Har aldrig gått på folkhögskola men har erfarenhet från frikyrkliga läger och veckor på kursgårdar som fackligt och politiskt aktiv och har haft många sexuella erfarenheter kopplade till detta men personer som får knulla i dessa sammanhang är samma personer som inte har problem att hitta lekkamrater i något sammanhang. Att börja på folkhögskola för att komma tillrätta med ett liv där man har svårt med relationer som leder till sex är nog att bita sig rejält i svansen.

Svar på tråden Folkhögskola