• Anonym (Kansk­e)
    Wed 10 Jul 2019 13:05
    3648 visningar
    25 svar
    25
    3648

    Åka på nudiststrand med annan tjej

    Jag är väldigt intresserad av nudist och börja bada/campa som nudist i Sverige men min sambo är inte alls intresserad av det överhuvudtaget.

    Sätt o skrev med en tjejkompis som jag känt i flera år långt innan jag träffade min sambo och vi kom in på ämnet nudism. Och hon berättade att hon och hennes döttrar har vart på sånna stränder innan och har inget emot det. Och nyfiken som jag är så kom man in på tankarna o diskussionen om jag o hon skulle åka iväg på sånna badstränder. Hon har pojkvän som är ok med det men är det fel av mig att åka o bada ihop med tjejkompisen med hennes döttrar utan min sambo? Eller ska jag låsa mig till textilstränder med sambon för det?

  • Svar på tråden Åka på nudiststrand med annan tjej
  • Wed 10 Jul 2019 13:21
    #1

    Som nudist kan jag bara säga att nudistbada är alltid bäst, din sambo kan väl hänga med och ligga i sina våta badbyxor?

    Varför undrar du om du ska åka med väninnan? Din sambos reaktion eller inför vara klädlös med väninnan?

  • Anonym (Mnb)
    Wed 10 Jul 2019 13:27
    #2

    Om din sambo är med på det visst, annars tycker jag att du inte borde åka med.

  • Wed 10 Jul 2019 13:33
    #3
    Anonym (Mnb) skrev 2019-07-10 13:27:11 följande:

    Om din sambo är med på det visst, annars tycker jag att du inte borde åka med.


    Är det för det är en nudistrand som sambon måste godkänna?
  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 14:35
    #4

    Detta är en tjejkompis man bastat ihop med innan och vart kk med. Men vi har aldrig rört varann när nån haft partner

  • Wed 10 Jul 2019 14:50
    #5

    Ok, din sabo misstänker du kommer vara otrogen med din väninna på stranden?

  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 15:02
    #6

    Har inte kommit så långt i diskussionen att vi SKA åka. Men ja jag kommer prata med henne att jag vill bada på nudiststrand. Jag o sambon har badat nakna ihop men då var klockan 23 på kvällen och ensamma vid en ganska öde sjö. Men skulle vilja sola och så naken. Men sambon har inte det behöver att gå naken

  • Wed 10 Jul 2019 15:08
    #7

    Hoppas det blir bra i slutändan

  • Anonym (Man)
    Wed 10 Jul 2019 15:25
    #8
    +3

    Åka iväg med fd kk på nudist strand ....

    Ska du bo kvar eller åka hem ??

    Tycker inte det är ok ....

    Om du är öppen sinnad person och känner stort behov att vara naken bland andra så kanske du ska försöka träffa en likasinnad .....istället ...

    Eller avstå om inte din partner gillar det ....

    Min åsikt

  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 16:07
    #9
    Anonym (Man) skrev 2019-07-10 15:25:10 följande:

    Åka iväg med fd kk på nudist strand ....

    Ska du bo kvar eller åka hem ??

    Tycker inte det är ok ....

    Om du är öppen sinnad person och känner stort behov att vara naken bland andra så kanske du ska försöka träffa en likasinnad .....istället ...

    Eller avstå om inte din partner gillar det ....

    Min åsikt


    Ne bara över dagen alternativt åker jag vidare ner till kompisar på kvällen. Som sagt hon har pojkvän och jag har sambo. Hennes kille är ok med att hon bastat med kompisar oavsett kön. Osäker vad min sambo skulle säga men hon kanske går med på det.
  • alfiea­ndie
    Wed 10 Jul 2019 17:45
    #10

    Den av oss här (vad vi vet) som känner din sambo bäst är ju - Du...!

    Om du inte tror hon kommer att uppskatta att du skall till en nudiststrand med din fd KK så tror jag du skall lita på den känslan.
    Det är ju ingen av oss andra som kan tolka henne baserat på det du skrivit.

Svar på tråden Åka på nudiststrand med annan tjej