• Anonym (Tycke­r ni det?)
    Fri 12 Jul 2019 22:40
    558 visningar
    23 svar
    23
    558

    Tycker ni folk ska behandlas bra oavsett vad det handlar om?

    Tycker ni folk ska behandlas bra oavsett vad det handlar om?

  • Svar på tråden Tycker ni folk ska behandlas bra oavsett vad det handlar om?
  • Anonym (Reke)
    Fri 12 Jul 2019 22:42
    #1

    Nej.

  • Anonym (öga för öga tand mot tand)
    Fri 12 Jul 2019 22:46
    #2

    Nej absolut inte!Jag tycker man ska bli behandlad som man själv behandlar andra. Jag är för dödsstraff också för individer som är farliga för andra och begått allvarliga brott. Tycker vi är alldeles för slapphänta i Sverige och gynnar brottslingar snarare än skyddar befolkningen.

  • Fri 12 Jul 2019 22:48
    #3

    Nej, folk som avsiktligt bär sig illa åt ska behandlas som de förtjänar, alltså illa.

  • Fri 12 Jul 2019 22:52
    #4

    Nej

  • Anonym (Nope)
    Fri 12 Jul 2019 23:26
    #5
    +1

    Min sambo var super ego. Kallade mig hora och hotade mig. Han blev då utslängd på gatan utan ett öre på fickan. Så svar nej.

  • bastar­dized
    Fri 12 Jul 2019 23:35
    #6

    Konstig fråga men generellt sett nej, vissa förtjänar ett rejält kok stryk och vissa andra långa fängelsestraff och jag kan även tycka att dödstraff är ett rimligt alternativ för individer som begår riktigt bestialiska brott. 

  • Anonym (...?!­)
    Sat 13 Jul 2019 04:51
    #7
    +2

    Nej. Särskilt inte oskulder som spammar forumet med hundratals varianter på att sex är en rättighet och att tjejer borde tvingas ligga med honom eftersom han har Aspbergers, är överviktig och har liten penis. Önskar att jag inte hade all denna info men antalet trådar inom ämnet är överväldigande.

  • Anonym (Oyes)
    Sat 13 Jul 2019 06:57
    #8
    Anonym (...?!) skrev 2019-07-13 04:51:23 följande:

    Nej. Särskilt inte oskulder som spammar forumet med hundratals varianter på att sex är en rättighet och att tjejer borde tvingas ligga med honom eftersom han har Aspbergers, är överviktig och har liten penis. Önskar att jag inte hade all denna info men antalet trådar inom ämnet är överväldigande.


  • Sat 13 Jul 2019 14:19
    #9

    Generellt försöker jag behandla alla jag möter på ett sjysst och vänligt sätt MEN självklart finns det människor som uppför sig jävligt illa och då behandlar jag dom sämre. I samhället tycker jag absolut dom som begår grova brott mot andra ska straffas hårt. Tyvärr är det svenska samhället för slappt va gäller sånt.

  • Sat 13 Jul 2019 18:41
    #10
    Anonym (...?!) skrev 2019-07-13 04:51:23 följande:

    Nej. Särskilt inte oskulder som spammar forumet med hundratals varianter på att sex är en rättighet och att tjejer borde tvingas ligga med honom eftersom han har Aspbergers, är överviktig och har liten penis. Önskar att jag inte hade all denna info men antalet trådar inom ämnet är överväldigande.


    Hehe känns som det är ett par varianter varje dag.
Svar på tråden Tycker ni folk ska behandlas bra oavsett vad det handlar om?