• Anonym (utan hjärta­t)
    Sat 13 Jul 2019 00:58
    1574 visningar
    71 svar
    71
    1574

    Ni som har kk´s?

    Längtar ni aldrig efter kärlek och att någon stannar kvar efter sexet. Någon som bryr sig om annat än era kroppar?

    Ni som säger "men min kk sover alltid över och vi gör saker tillsammans även på vardagar och hörs på telefon hela tiden och pratar om allt"!!! Varför är ni då inte tillsammans istället?

    Varför vågar ni inte erkänna att ni är kära och egentligen vill vara ihop?

  • Svar på tråden Ni som har kk´s?
  • Xzx
    Sat 13 Jul 2019 01:52
    #1

    Så det finns bara dom ytterligheterna menar du? Inget spann emellan att knulla och "jag vill ha dig som en av dom absolut mest betydelsefulla personerna i mitt liv (eller hur man nu ser på att vara ihop)".

    Din syn på saken förefaller mig onödigt polariserad...

  • Anonym (utan hjärta­t) Trådstartaren
    Sat 13 Jul 2019 03:20
    #2
    Xzx skrev 2019-07-13 01:52:45 följande:

    Så det finns bara dom ytterligheterna menar du? Inget spann emellan att knulla och "jag vill ha dig som en av dom absolut mest betydelsefulla personerna i mitt liv (eller hur man nu ser på att vara ihop)".

    Din syn på saken förefaller mig onödigt polariserad...


    Du svarade ju inte på frågan? Jag skrev ju tråden för att jag var nyfiken...så varför berättar du inte din version?
  • Anonym (Swing for fun)
    Sat 13 Jul 2019 05:45
    #3

    Med en KK har man sex och inget annat. När jag var singel hade jag många KK i väntan på att träffa den rätta. Aldrig något sova över eller massa mys i soffan utan ett glas vin och/eller lite gott att äta sedan aktion och tack och hej. Lite samma upplägg när jag och gubben träffar extra killar för trekanter och gruppsex. Lite lätta upp stämningen och sedan gör man det man är där för och sedan skiljs man åt och kändes det bra tar man kanske kontakt igen.

    Gjorde några gånger misstaget att låta KK stanna kvar och mysa i soffan och någon gång även sova över. Ett stort misstag då det nästan alltid ledde till att killen fick för sig att det handlade om mer än sex med en massa stök med telefonsamtal och blombud både hem och till jobbet.

  • Anonym (Och)
    Sat 13 Jul 2019 06:23
    #4

    Vi är kk och har en nära, innerlig, ibland tät dialog som båda uppskattar väldigt mkt. Tack vare den dialogen vet vi båda att ingen av oss önskar en relation just nu. Vi har sex och väldigt skönt sex.

  • Anonym (Kisen­)
    Sat 13 Jul 2019 06:54
    #5

    Har mysigt med mina kk, har riktigt lång bra sex, sover över ibland, går på bio nån gång osv. Kan säga kärleksord och kysser.. men vi vet hela tiden att det inte ska bli nåt stadigt. Det funkar. Så absolut är det något mellan de ytterligheter du beskriver.

    Haft många ONS förstås, de funkar oftast likt det du beskriver som typiskt kk..

  • Anonym (Cykel­tjuv)
    Sat 13 Jul 2019 07:02
    #6

    Är jag helt ute och cyklar om jag påstår att kk främst passar män?
    Att de flesta kvinnor har svårt för in, ut och sprut?

  • Anonym (Vill ha mera)
    Sat 13 Jul 2019 07:58
    #7

    Jag förstår vad du menar, ts.

    Jag vill ha mer än bara sex, men i brist på annat så...
    Han har många barn & är ensamstående pappa, han har inte tid för mig mer än en timme då och då. 
    Men efter två år som kk:s börjar jag tröttna...

  • Anonym (Kvinn­a36)
    Sat 13 Jul 2019 08:47
    #8

    Jag har flera kkn just nu. En som jag även pratar med om mitt personliga liv med lite men han blir aldrig övernatten eller stannar mera än ett par timmar. Vi har ingen kontakt förutom när vi frågar varandra om vi har ti att träffas. Den andra pratar jag enbart sex med. Det är sex chatt mellan det att vi träffas osv. men vi pratar aldrig om något personligt och vi gör enbart en sak när vi träffas. Den tredje är helt ny och han har jag sovit i samma säng med o vi pratar personliga saker när vi träffas. Mellan träffarna har vi inte egentligen mycket kontakt mera än att bara kolla hur den andra mår ibland.

    För mig är sex skilt från känslor. Jag kan njuta av det utan att känna mera än vänskap för den andra personen. Förstås gillar jag även sex om jag är förälskad men då känns sex på ett helt annat sätt.

    Just nu vill jag inte ha ett förhållande. Känner inget behov av den närhet du pratar om. Jag tycker det är skönt att få sova ensam. Jag orkar inte ta en annan person i beaktande. Om jag vill göra vad jag själv njuter av i en vecka eller två behöver jag inte skriva är någon eller reservera min fritid åt den. Jag bara gör vad jag vill.

  • Anonym (Och)
    Sat 13 Jul 2019 08:56
    #9
    Anonym (Cykeltjuv) skrev 2019-07-13 07:02:02 följande:

    Är jag helt ute och cyklar om jag påstår att kk främst passar män?

    Att de flesta kvinnor har svårt för in, ut och sprut?


    Ja det är nog en förlegad sanning som inte håller idag.
  • Anonym (Warum­)
    Sat 13 Jul 2019 08:59
    #10
    Anonym (Cykeltjuv) skrev 2019-07-13 07:02:02 följande:

    Är jag helt ute och cyklar om jag påstår att kk främst passar män?

    Att de flesta kvinnor har svårt för in, ut och sprut?


    Ja det är du. Jag skulle säga att det är betydligt vanligare att killen inte kan hantera en KK situation utan att fucka upp det med känslor.
Svar på tråden Ni som har kk´s?