• Anonym (Hanna­)
    Mon 15 Jul 2019 01:12
    1251 visningar
    10 svar
    10
    1251

    Kronisk gonorré sjukdom

    I mars blev jag behandlad för klamydia och hade inte sex på hela den perioden när jag åt min antibiotika kur, men med tiden märkte jag att flytningarna fortfarande fanns kvar. Jag läste och såg ?bakteriell vaginos? och tänkte att det var det.

    Nu i efterhand svider det när jag kissar och jag har haft sex med kondom 2 gånger sen dess.

    Grejen är att jag inte vågar testa mig igen för tänk om jag fortfarande har det? Då måste jag nämna alla jag legat med igen och då skickas ju samma brev ut igen?!

    Tänker inte nämna igen när jag inte haft oskyddat ens.

    Och flytningarna blir vita och torra i trosan (ganska luktfria men kisset luktar)

  • Svar på tråden Kronisk gonorré sjukdom
  • Mon 15 Jul 2019 07:09
    #1

    Testar du inte riskerar du att bli steril.

  • Anonym (Poste­n)
    Mon 15 Jul 2019 09:58
    #2

    Beställ ett gratis test på nätet från klamydia.se

    Då testas du för både gonorre och klamydia.

  • Anonym (svamp­)
    Mon 15 Jul 2019 16:24
    #3

    Låter som du har fått en typisk svamp av antibiotikakuren. Väldigt vanligt.

    Be läkaren skriva ut en Solona eller Diflucan, oftast bara en tablett eller under ett par dagar.

    Svamp är typiskt grynigt, svider och man kan bli svullen där nere och väldigt skör i slemhinnorna. Finns receptfritt på Apoteket men skulle inte rekommendera dem eftersom de ofta bara gör underlivet ännu svidigare och rinner ut och kladdar.

    Lycka till:P

  • Anonym (Hanna­) Trådstartaren
    Wed 17 Jul 2019 14:18
    #4
    Anonym (Posten) skrev 2019-07-15 09:58:31 följande:

    Beställ ett gratis test på nätet från klamydia.se

    Då testas du för både gonorre och klamydia.


    Fast alltså har jag det vill jag ju inte nämna alla mina ligg ytligare igen? Såhär har jag ju haft ända sen jag ens blev behandlad, så det sitter ju kvar..

    Har inte ens haft sex sen dess? Alltså oskyddat? Men ändå ska jag sitta och rabbla upp mina 10 ligg igen då som får brev efter brev isåfall
  • Clark7­3
    Wed 17 Jul 2019 16:13
    #5
    Anonym (Hanna) skrev 2019-07-17 14:18:58 följande:

    Fast alltså har jag det vill jag ju inte nämna alla mina ligg ytligare igen? Såhär har jag ju haft ända sen jag ens blev behandlad, så det sitter ju kvar..

    Har inte ens haft sex sen dess? Alltså oskyddat? Men ändå ska jag sitta och rabbla upp mina 10 ligg igen då som får brev efter brev isåfall


    Jag vet inte men du skall nog inte tvätta med tvål, eller väldigt försiktigt med mild tvål, helst så skall en fitta bara bli slickad ren, typ en gång om dagen tror jag.....
  • Anonym (svamp­)
    Wed 17 Jul 2019 21:58
    #6
    Clark73 skrev 2019-07-17 16:13:32 följande:
    Jag vet inte men du skall nog inte tvätta med tvål, eller väldigt försiktigt med mild tvål, helst så skall en fitta bara bli slickad ren, typ en gång om dagen tror jag.....
    Inte ens i sjukdomstrådarna kan killar hålla sig ifrån temat sex....hopplöst och perverst att ens komma på tanken i denna diskussion! 
  • Clark7­3
    Wed 17 Jul 2019 22:22
    #7
    Anonym (svamp) skrev 2019-07-17 21:58:29 följande:

    Inte ens i sjukdomstrådarna kan killar hålla sig ifrån temat sex....hopplöst och perverst att ens komma på tanken i denna diskussion! 


    Om du tror att det är bra att rikta duschmunstycke rätt upp i fittan och tvåla in hela musen med stark tvål, så kan jag tala om för dig att dom kan få problem med musen, den renar sig själv och det är väl trevligt om dom kan förena nytta med nöje genom att få musen slickad. Hanna har dessutom postat det i sex och samlevnad. Mvh Clark73
  • Anonym (Nix)
    Thu 18 Jul 2019 02:56
    #8

    Det tror du kanske, men personligen får jag nästan alltid urinvägsinfektion av oralsex. Inte kul, och ibland är det värt det (har profylaktisk antibiotika på recept) men inte ett hygientips.


    Clark73 skrev 2019-07-17 16:13:32 följande:

    Jag vet inte men du skall nog inte tvätta med tvål, eller väldigt försiktigt med mild tvål, helst så skall en fitta bara bli slickad ren, typ en gång om dagen tror jag.....


  • Anonym (Anna)
    Thu 18 Jul 2019 09:35
    #9
    Clark73 skrev 2019-07-17 22:22:51 följande:

    Om du tror att det är bra att rikta duschmunstycke rätt upp i fittan och tvåla in hela musen med stark tvål, så kan jag tala om för dig att dom kan få problem med musen, den renar sig själv och det är väl trevligt om dom kan förena nytta med nöje genom att få musen slickad. Hanna har dessutom postat det i sex och samlevnad. Mvh Clark73


    Så har jag gjort i hela mitt liv och jag har aldrig haft problem med underlivet. Så de gäller inte alla!
  • Anonym (svamp­)
    Thu 18 Jul 2019 11:26
    #10
    Anonym (Nix) skrev 2019-07-18 02:56:25 följande:

    Det tror du kanske, men personligen får jag nästan alltid urinvägsinfektion av oralsex. Inte kul, och ibland är det värt det (har profylaktisk antibiotika på recept) men inte ett hygientips.


    Samma här även fingrar som inte är helt rena. Inte så kul och lätt man undviker sex om man förknippar det med infektioner. Ganska vanligt med tjejer som har känsliga underliv men sånt fattar ju inte män som aldrig själv drabbas.
Svar på tråden Kronisk gonorré sjukdom