• Anonym (Vad tror ni det?)
    Mon 15 Jul 2019 10:57
    565 visningar
    21 svar
    21
    565

    Reklam på Facebook. Vad tror ni om det?

    Reklam på Facebook. Vad tror ni om det?

    För att man ska uppfinna något för att odla fram nya penisar.

    Vet att partier i euvalet använde reklamtjänsten men det snarare slog tillbaka för 1 parti då artiklarna som de använde i reklamen var dåliga i vissa fall känns det som.

  • Svar på tråden Reklam på Facebook. Vad tror ni om det?
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:31
    #11
    sextiotalist skrev 2019-07-15 11:26:13 följande:

    Med tanke på att penisfixeringen är ett manligt problem (få kvinnor som har en sådan storleksfixering som män har) och att män i alla tider styrt inriktningen på sjukvården, så borde det funnits något eller några sådana ingrepp. Nu verkar det väldigt svårt att justera en penis och bibehålla funktionen. Så min tolkning är att det helt enkelt inte går att göra de ingrepp som du önskar, inte helt utan mer eller mindre besvärlig konsekvenser.


    Varit och är extremt tabu

    Många vågar inte prata om sina problem med andra.
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:32
    #12

    Det är ju uppenbart socialt accepererat mobbning mot killar med små eller förstörda penisar ifrån folk

    Det här har därför hamnat sist i kön typ av alla problem

  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:36
    #13
    Anonym (Vad tror ni det?) skrev 2019-07-15 11:32:28 följande:

    Det är ju uppenbart socialt accepererat mobbning mot killar med små eller förstörda penisar ifrån folk

    Det här har därför hamnat sist i kön typ av alla problem


    Sist i kön typ för problem som forskarna arbetar med.
  • sextio­talist
    Mon 15 Jul 2019 11:39
    #14
    Anonym (Vad tror ni det?) skrev 2019-07-15 11:32:28 följande:

    Det är ju uppenbart socialt accepererat mobbning mot killar med små eller förstörda penisar ifrån folk

    Det här har därför hamnat sist i kön typ av alla problem


    Alltså männens komplex när det gäller deras organ, var nog lika aktuellt för 30-40 år sedan.
    Att mobbing förekommer tvivlar jag inte alls på, men det är nog mest inom den manliga världen (penisen är ju inget som man viftar med offentligt direkt).

    Det jag har upplevt, när det gäller de gångerna samtalsämnet har kommit upp, det är att man skakar på huvudet när det pratas om stora ska vara det vi kvinnor vill ha. Under min studenttid, så kontrade vi snabbt när sådant kom upp, "hellre liten och rapp än stor och slapp"
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:46
    #15
    sextiotalist skrev 2019-07-15 11:39:28 följande:

    Alltså männens komplex när det gäller deras organ, var nog lika aktuellt för 30-40 år sedan.

    Att mobbing förekommer tvivlar jag inte alls på, men det är nog mest inom den manliga världen (penisen är ju inget som man viftar med offentligt direkt).

    Det jag har upplevt, när det gäller de gångerna samtalsämnet har kommit upp, det är att man skakar på huvudet när det pratas om stora ska vara det vi kvinnor vill ha. Under min studenttid, så kontrade vi snabbt när sådant kom upp, "hellre liten och rapp än stor och slapp"


    Folk har inte brytt sig tydligen

    Även barnlöshet kan glömmas bort och tas på allvar för män inom vården enligt media
  • Anonym (???)
    Mon 15 Jul 2019 14:13
    #17

    PS: och att tro att man ska kunna odla fram fungerande penisar med alla de nervtrådar som finns i en penis är ju bara så dumt att man blir stum. Stamcellstekniken är på väg, men att tro att ett organ kan odlas fram, den gamla penisen kapas och en ny penis kopplas på med nervbanor och allt är ju ren science fiction som ingen normalbegåvad person skulle tro på.

  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 15:10
    #19

    Jag vill ha en stor kuk

  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 15:16
    #20
  • Anonym (tiyu)
    Mon 15 Jul 2019 18:30
    #19
    Anonym (Vad tror ni det?) skrev 2019-07-15 11:30:23 följande:
    Bevisligen har ju andra manliga problem inte tsgit på allvar

    Exempelvis är orsaken varför manlig preventivmedel inte funnits ska vara för det är inte ger stora inkomster till läkermedelbranchen
    För att män inte vill använda detta. Är det då en fråga som en till större delen manlig läkemedelsindustri har prioriterat? Nej såklart inte. För det efterfrågas inte.
  • Anonym (Kalle­)
    Mon 15 Jul 2019 18:52
    #20
    Anonym (Vad tror ni det?) skrev 2019-07-15 10:57:16 följande:

    Reklam på Facebook. Vad tror ni om det?

    För att man ska uppfinna något för att odla fram nya penisar.

    Vet att partier i euvalet använde reklamtjänsten men det snarare slog tillbaka för 1 parti då artiklarna som de använde i reklamen var dåliga i vissa fall känns det som.


    Du var ju bra på trolla bara det att du glömde trollspöt hemma mig lurar du inte..
  • Anonym (Kalle­)
    Mon 15 Jul 2019 18:53
    #21

    [quote=79760573][quote-nick]Anonym (???) skrev 2019-07-15 14:13:37 följande:[/quote-nick]PS: och att tro att man ska kunna odla fram fungerande penisar med alla de nervtrådar som finns i en penis är ju bara så dumt att man blir stum. Stamcellstekniken är på väg, men att tro att ett organ kan odlas fram, den gamla penisen kapas och en ny penis kopplas på med nervbanor och allt är ju ren science fiction som ingen normalbegåvad person skulle tro på.[/

    Ingen idé att mata trollet.

Svar på tråden Reklam på Facebook. Vad tror ni om det?