• Anonym (Undra­r)
    Mon 15 Jul 2019 20:54
    1091 visningar
    6 svar
    6
    1091

    Sex efter missfall

    Hur snart efter ett missfall hade ni sex? Tidugt missfall v 6.

    Har slutat blöda men känner inte alls lust ännu...

    Hur var det för er?

    Innan missfallet hade vi semester och otroligt mkt sex, varje dag.

  • Svar på tråden Sex efter missfall
  • Anonym (Sex)
    Mon 15 Jul 2019 21:00
    #1

    Jag hade sex efter missfallet då jag slutade blöda. Hade mitt i v.9. Blödde i 8 dagar.

    Men jag var redo och hade lusten, det var inget jag tvingade mig igenom. Lusten kommer när den kommer, stressa inte.

  • Anonym (Hedda­)
    Mon 15 Jul 2019 21:02
    #2

    Tog nog nästan fyra veckor för mig (hade ett riktigt jobbigt missfall 11+5), var inte alls sugen. Men eftersom jag skrapades slutade jag blöda efter bara 5 dagar kanske så vi hade kunnat tidigare.

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 21:07
    #3

    Mest att jag saknar den inneliga intimiteten med min sambo, inte så mkt själva sexet egentligen. Saknar att vi är sådär 100% nära. Ev provar vi snart... Får se.

  • LLW
    Mon 15 Jul 2019 21:07
    #4

    Jag fick konstaterat MA i vecka 8. Gjorde medicinsk abort förra fredagen och slutade blöda rött blod i fredags. Har pyttelite bruna blödningar fortfarande, så tänker vänta med sex tills dom tagit slut. Kan väl inte säga att jag längtar efter sex, men vi gjorde ivf i mitten av maj och har inte haft sex sen innan dess, så känns som att det kanske är dags snart. Är bara rädd att det ska börja göra ont igen..


  • BDN
    Mon 15 Jul 2019 23:09
    #5

    Jag fick konstaterat MA för två veckor sedan, gjorde medicinsk abort för 1.5 vecka sen. Blödningar verkar ha avtagit och lär sluta helt inom de närmsta dagarna, då ska jag börja ligga igen för att förhoppningsvis bli gravid så fort som möjligt. Jag har lusten till sex men också en väldigt stark vilja att bli gravid snarast möjligt. Men hade såklart inte legat om jag inte verkligen känner för det.

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 23:26
    #6

    Vi har provat nu o så nice det var! Trots kondom, som vi aldrig brukar ha annars. Tydligen hade vi en längtan efter just det intima så det blev pang på och poff! Direkt. Bra, då var det lilla orosmomentet över.

Svar på tråden Sex efter missfall