• Anonym (Hjäääp)

    Mitt underliv luktar väldigt mycket

    Hej!

    Jag tycker att mitt underliv luktar oerhört mycket, jag är ren och fräsch. Duschar av mig varje dag och nya underkläder men ändå så lutar det mycket ?kön? efter några timmar. Mitt urin luktar också väldigt mysko och mycket, det luktar inte som vanligt urin och det är också konstigt.

    Jag började med p-piller för ca ett år sedan och jag undrar ifall det är hormoner som påverkar.

    Mitt barn kan också påpeka att det luktar, det är ganska jobbigt och pinsamt.

    Jag hoppas ju att det är någon som känner igen sig och kan svara, har tänkt ringa min gynekolog men inte kommit så långt än,

  • Svar på tråden Mitt underliv luktar väldigt mycket
  • Anonym (pinsamt)

    Låter som typiska klimakteriebesvär eller infektion. Kanske har du åkt på nån UVI eller så är det hormonobalans. Har det kommit i samband med dina tabletter så är det nog sannolikt. Inte så kul att springa runt och oroa sig för allt lukta. Sånt gör ju att man undviker sex. En annan sa jag tänkte var om du har vätskebrist som kan få urin att stinka apa. Kanske ska du öka på med några glas vatten, minst 2 liter/dag - kaffe som är uttorkande.

  • Anonym (Bv)

    Du kanske går med en könssjukdom eller bakteriell vaginos. Ta dig till gyn och kolla upp de där.

Svar på tråden Mitt underliv luktar väldigt mycket