• Anonym (Undra­r)
    Wed 17 Jul 2019 12:44
    1355 visningar
    27 svar
    27
    1355

    Män- varför är det upphetsande med porr?

    Killars version nu, inte vad ni kvinnor tror att er man tycker.

    Varför är det så spännande med porr att ni inte kan hålla er ifrån det?

    Tänder du lika mycket på din flickvän som på porrfilm?

    Vad har det för positiva respektive negativa konsekvenser?

    Kort och gott. Varför ser ni på porr även när ni är i en relation med någon som vill ja sex med er?

  • Svar på tråden Män- varför är det upphetsande med porr?
  • Anonym (K)
    Wed 17 Jul 2019 12:48
    #1
    +2

    Nu är jag kvinna som kollar porr så mitt svar kanske inte räknas.

    "Varför är det så spännande med porr att ni inte kan hålla er ifrån det?"

    - Varför ska man hålla sig ifrån det?

    "Tänder du lika mycket på din flickvän som på porrfilm?"

    - Jag tänder inte på personerna i porr, utan själva akten. Jag tänder mer på min man såklart.

    "Vad har det för positiva respektive negativa konsekvenser?"

    - inga. Eventuellt mer sexlust.

    "Kort och gott. Varför ser ni på porr även när ni är i en relation med någon som vill ja sex med er?"

    - För att onani och sex är inte samma sak. Ibland vill jag bara slappna av och kunna somna lättare. Med porr går det snabbare.

  • Anonym (Anony­m)
    Wed 17 Jul 2019 12:56
    #2
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-17 12:44:34 följande:

    Killars version nu, inte vad ni kvinnor tror att er man tycker.

    Varför är det så spännande med porr att ni inte kan hålla er ifrån det?

    Tänder du lika mycket på din flickvän som på porrfilm?

    Vad har det för positiva respektive negativa konsekvenser?

    Kort och gott. Varför ser ni på porr även när ni är i en relation med någon som vill ja sex med er?


    För att det lockar och hetsar tanken. Det genererar än mer lust.

    Varför ser jag på porr, tja har en fru som inte är intresserad av sex kanske mer än kl 8 en lördagsmorgon, en gång i veckan. Hon vill sällan experimentera och ändra sexet. Hon sitter hellre vid FB, köper nya krukor till fönsterna eller ligger och sover än att fundera på eller hitta på sexuella överraskningar eller äventyr. 

    Jag önskar att min fru hade haft samma sexuella drift/tankar, det hade nätporren minskat drastiskt. Nu blir porren en liten tillflykt att få vara helt fri och hämningslös i tanken. Att leva ut sin lust helt enkelt.
  • Anonym (Kisen­)
    Wed 17 Jul 2019 12:56
    #3

    Det är skönt, avkopplande och man blir glad.
    Jag tänder mer på att vara nära/på/under tjejer irl jämfört med att kolla på porr men vissa långa onanistunder till proffsporr ger kraftigare och längre orgasmer...
    Det har enbart positiva konsekvenser, jag blir mer sugen på porr irl om det åtminstone hinner gå några timmar efter porrtittande

    Solosex är ett bra komplement till vanlig tvåsex.

  • Anonym (Vaddå­?)
    Wed 17 Jul 2019 13:16
    #4
    -1 +2

    Konstig frågeställning. Varför frågar du bara män. Kvinnor kollar också på porr!

  • Anonym (H)
    Wed 17 Jul 2019 13:18
    #5
    -1 +2

    Jag är kvinna och kollar på porr. Får inte jag svara?

  • Wed 17 Jul 2019 13:24
    #6
    -1 +2

    Vadå "inte vad ni kvinnor tror att er man tycker"? Kvinnor kollar också på porr, vet du?

    Stor tumme upp på inlägg #1!

  • Wed 17 Jul 2019 13:30
    #7
    +1
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-17 12:44:34 följande:

    Killars version nu, inte vad ni kvinnor tror att er man tycker.

    Varför är det så spännande med porr att ni inte kan hålla er ifrån det?


    Jag kan men ser ingen anledning till att låta bli.
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-17 12:44:34 följande:

    Tänder du lika mycket på din flickvän som på porrfilm?


    Jag tänder inte på personerna i porrfilm, jag tänder på vad de gör. Personerna är för det mesta inte alls min typ.
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-17 12:44:34 följande:

    Vad har det för positiva respektive negativa konsekvenser?


    Positiva, jag blir mer upphetsad ich kommer snabbare vid onani. Negativa skulle väl vara att jag har lite dåligt samvete över att porrindustrin nog inte är alldeles rumsren.
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-17 12:44:34 följande:

    Kort och gott. Varför ser ni på porr även när ni är i en relation med någon som vill ja sex med er?


    För att det inte har med sex med någon annan än mig själv att göra. Det finns massvis med människor som vill ha sex med mig, jag har inte sex med en en liten bråkdel av dem, jag har sex med den jag vill, när jag vill, oavsett vilken relation vi råkar ha. Ganska ofta har jag sex med mig själv, ibland i sällskap av porr.
  • Anonym (G)
    Wed 17 Jul 2019 13:37
    #8
    +1

    Jag är man. Det rensar tankarna och man blir lugn och harmonisk av porr. Jag tittar ofta på porr tillsammans med frun för att det är inspirerande. Att läsa en bra sexnovell har ofta samma effekt.

  • Anonym (Anony­m)
    Wed 17 Jul 2019 13:45
    #9
    Anonym (H) skrev 2019-07-17 13:18:40 följande:

    Jag är kvinna och kollar på porr. Får inte jag svara?


    Nej för nu var det mäns tankar som ts var intresserad utav. Hur svårt kan det vara.
  • Anonym (H)
    Wed 17 Jul 2019 13:48
    #10
    +1
    Anonym (Anonym) skrev 2019-07-17 13:45:05 följande:

    Nej för nu var det mäns tankar som ts var intresserad utav. Hur svårt kan det vara.


    För att det enligt ts lät som om endast män kollar på porr och att de kvinnor som eventuellt skulle svara inte gör det och endast svarar i sin mans ställe. Hur svårt kan det vara.
Svar på tråden Män- varför är det upphetsande med porr?