• Anonym (Nyfik­en)
    Wed 17 Jul 2019 14:40
    296 visningar
    11 svar
    11
    296

    Tjejens orgasm

    Hej! Undrar vad ni tjejer gillar mest när det gäller orgasm. Min flickvän vill ALLTID komma innan själva sexet. Hon har lite svårt att komma under just penetrering och helst en vibrator. Jag tycker själv att det är mysigt att hjälpa henne. Det blir oftast ett långt förspel som slutar med orgasm för henne och efter det knullar vi. Vad föredrar ni andra tjejer? Kommer ni under själva sexet eller vill ni bli fingrade till orgasm först? Killar får självklart också svara utefter era erfarenheter.

  • Svar på tråden Tjejens orgasm
  • Wed 17 Jul 2019 14:54
    #1

    Min fru vill jag slickar henne till orgasm efteråt

  • Anonym (sist av allt)
    Wed 17 Jul 2019 15:40
    #2

    Vill ha slick och smek varvat med penetration och mys, men inte komma förrän allra sist. Sen gärna köra igen lite senare. Behöver inte komma varje gång alls är nöjd väldigt länge efteråt på den fronten.Kommer väldigt hårt och tappar känseln lite efter och lusten.

  • Wed 17 Jul 2019 18:36
    #3

    Själva sexet? Menar du penetrationen då, för alltihop är väl ändå sex? Jag kommer gärna lite då och då tills vi känner oss färdiga :)

  • Wed 17 Jul 2019 18:52
    #4
    Oerhörd skrev 2019-07-17 18:36:10 följande:

    Själva sexet? Menar du penetrationen då, för alltihop är väl ändå sex? Jag kommer gärna lite då och då tills vi känner oss färdiga :)


    reagerar också på uttalandet "själva sexet"
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Wed 17 Jul 2019 19:02
    #5

    Jag kommer oftast av att bli fingrad samtidigt som klitoris stimuleras av mig eller min sambo. (oralt eller fingrar)

    Om vi har penetrerande sex genom samlag gör vi ofta det före jag kommer, för jag tappar ganska mycket av den skönaste känslan en stund efter orgasm. Ibland kommer jag under samlag. Det händer att jag kommer före samlag också, men jag tappar som sagt känslan en stund efter orgasm... Första minuten(minuterna kanske) är det dock jätteskönt att bli penetrerad.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (?)
    Wed 17 Jul 2019 19:06
    #6
    Giftskåneman skrev 2019-07-17 14:54:10 följande:

    Min fru vill jag slickar henne till orgasm efteråt


    Efter vad?
  • Anonym (enrik­tigkar­l)
    Wed 17 Jul 2019 19:31
    #7

    Hustrun vill avsluta sexet med sin orgasm så vi avslutar alltid med att jag fingrar henne till orgasm, hon har aldrig kommit av penetration däremot har hon fått orgasm av att jag smekt hennes bröst.

  • Anonym (enrik­tigkar­l)
    Wed 17 Jul 2019 19:31
    #8

    Hustrun vill avsluta sexet med sin orgasm så vi avslutar alltid med att jag fingrar henne till orgasm, hon har aldrig kommit av penetration däremot har hon fått orgasm av att jag smekt hennes bröst.

  • Anonym (EN)
    Wed 17 Jul 2019 22:05
    #9
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-07-17 14:40:37 följande:

    Hej! Undrar vad ni tjejer gillar mest när det gäller orgasm. Min flickvän vill ALLTID komma innan själva sexet. Hon har lite svårt att komma under just penetrering och helst en vibrator. Jag tycker själv att det är mysigt att hjälpa henne. Det blir oftast ett långt förspel som slutar med orgasm för henne och efter det knullar vi. Vad föredrar ni andra tjejer? Kommer ni under själva sexet eller vill ni bli fingrade till orgasm först? Killar får självklart också svara utefter era erfarenheter.


    Föredrar att få orgasm av att smeka klitoris under samlaget eller använda vibrator. Ibland kombinerar vi oralt, knull, fingrar tills jag får fontäner vilket min man uppskattar mycket :) Är ingen fan av förspel, vill bli kommenderad och tagen
  • Thu 18 Jul 2019 11:48
    #10

    Hon kommer oftast under sexet vilket vi båda tycker är skönast och mest upphetsande. Ibland slickar jag henne till orgasm innan vi har sex men då brukar hon hinna komma igen under samlaget också.

  • Man343
    Thu 18 Jul 2019 12:39
    #11

    Min fru kommet alltid under sexet, blir svårt att få orgasm om man inte har sex.

    Däremot är det väldigt olika när. Ibland i början, ibland mitt i, ibland som avslutning.

Svar på tråden Tjejens orgasm