• sommartös

    Sambo som skriver till andra

    Hejsan!

    Jag och min sambo har haft en tufft förhållande. Vi har varit tsm i 1 år och 7 månader.

    Jag är svartsjuk, sjukligt tycker han. Jag frågar vad han gör på telefon dagligen.

    Han har nämligen skrivit till andra tjejer, han säger att det är tjejkompisar, ja några vet jag är det.

    Men här om kvällen tyckte jag att hans telefon vibrerar lite mer än vanligt. Det visar sig att han skriver till någon på Badooo och snapchat.

    Jag tittade bara på skärmen vet inte Ok att titta i andras telefon.

    Visst det är vanligt att andra snapchat idag men Badooo som är en dejting sajt.

    Jag väcker han och vi börjar bråka. Han vill inte ge mig några svar och jag är helt förstörd. ????

    Vad ska jag göra? Några råd?

    Mvh en krossad tjej

  • Svar på tråden Sambo som skriver till andra
  • Tecum

    Din svartsjuka bara triggar honom. Han kommer inte sluta skriva till andra och visar ingen förståelse för att du är obekväm med det. Du skriver att ni haft ett tufft förhållande, jag antar att det gäller även annat än hans tjejkontakter. Sammantaget ser jag ingen bra framtid för er, du bör överväga att lämna honom.

  • Twinmom13

    Min gubbe hade badoo på telefonen ett år efter att vi träffats. Han sa att han inte använde som dejtingapp utan hade kompisar där. Då sa jag att om det nu verkligen är kompisar så behöver han inte kommunicera via badoo utan kan använda messenger el sms. Han tyckte jag var löjlig, men tog bort appen för att det kändes bättre för mig.

Svar på tråden Sambo som skriver till andra