• FrökenJ90

    BF April 2020

    Hej! Har precis plussat och enligt appen blir bf 5-6 april. Fler som precis plussat och vill följas åt? :)


    Gravid med andra barnet - Bf april 2020
  • Svar på tråden BF April 2020
  • Anonym (Bf2020)

    Heeej! Plussade idag! Är aåååå glad. Bf blir lite olika när jag kollat? Mellan 7-10 april får jag fram? Hoppas verkligen att det går vägen! Min Plutt hemma är redo för småsyskon!

  • missangelface2

    Grattis!!!! :)


    Anonym (Bf2020) skrev 2019-08-03 12:42:41 följande:

    Heeej! Plussade idag! Är aåååå glad. Bf blir lite olika när jag kollat? Mellan 7-10 april får jag fram? Hoppas verkligen att det går vägen! Min Plutt hemma är redo för småsyskon!


  • Guilly

    Plussade för 3 dagar sedan och tog CB digitalt test igår som visade Gravid 1-2 :)
    Beräknad någon gång i början av april.
    Har dock fått liknande mens nu så sjukt orolig och nojjig :(

  • Anonym (Hoppas)

    Hej!

    Fick missfall i vecka 9 i mitten på juni. Har ännu inte fått tillbaka min mens MEN tror verkligen på att jag är gravid igen. Jag har en dotter född -18 men har varit gravid 3 ggr innan och nu har jag samma känsla och symtom precis innan jag plussat som vid dem tidigare graviditeterna. Tog test idag som visade negativt men men inom 1 vecka max två vet jag helt säkert. Magkänslan hat stämt varje gång! Hoppas hoppas!

  • idetenklabordetvackra

    Hej !fick äntligen ett + igår kväll ,är nog i v4-5 , bf var 13 lr 15 april,men har tidig äl enligt tester så får se vart vi ev landar senare ???? väldigt oväntat då vi gett upp hoppet och skulle söka hjälp framöver , har en dotter på snart 3 år så har försökt mer än 1 1/2 år denna gång ,dottern tog 3 år innan vi + ???? hänger på här och hoppas det går vägen !!

  • FiaW

    Hej!

    Plussade på BIM i torsdags och BF är 9/4. Detta blir nummer två, om allt går vägen :)

    Stannar gärna här på Familjeliv istället för FB, hoppas någon mer vill stanna kvar.

    Grattis till er alla som plussat! :)

  • Anonym (Anonym)

    Hej allihopa! Plussade i förrgår och hittade denna tråd idag. Hänger gärna på! Enligt olika appar borde jag vara i vecka 6. Vågar dock inte hoppas på något då jag inte känner av några som helst symptom och är därför väldigt orolig för att det kommer sluta med missfall.. Hur mår ni andra? Finns det fler som inte känner av några symptom på graviditet förutom ett + på gravtest och utebliven mens?

Svar på tråden BF April 2020