• Wed 24 Jul 2019 14:14
    15355 visningar
    559 svar
    559
    15355

    BF April 2020

    Hej! Har precis plussat och enligt appen blir bf 5-6 april. Fler som precis plussat och vill följas åt? :)


    Gravid med andra barnet - Bf april 2020
  • Svar på tråden BF April 2020
  • Anonym (Helen­a)
    Sat 28 Sep 2019 09:07
    Fruffe skrev 2019-09-27 20:54:12 följande:

    Önskar alla lycka till. Jag hoppar ur gruppen nu. Fick konstaterat MA igår på första ultraljudet... ska få hjälp att få ut fostret nästa vecka.

    Hoppas det går bra för er!!!


    Usch så trist :/ Kram till dig och fortsätt kämpa!
  • Sat 28 Sep 2019 20:21

    Tack för omtanken, det värmer!! Kärlek

  • Anonym (Längt­ar)
    Sun 29 Sep 2019 02:49

    Hoppar ur tråden. Åkte in akut pga magsmärtor och dem hittade inget hjärta. Förmodligen håller kroppen på att stötta ifrån sig fostret som legat dött i magen i ca 5 veckor ????

  • Sun 29 Sep 2019 07:57

    haha mitt klagoinlägg kom i fel grupp såg ja nu ... trodde jag var i gruppen för överviktiga ,hoppsan !

  • Anonym (Helen­a)
    Sun 29 Sep 2019 08:58
    Anonym (Längtar) skrev 2019-09-29 02:49:46 följande:

    Hoppar ur tråden. Åkte in akut pga magsmärtor och dem hittade inget hjärta. Förmodligen håller kroppen på att stötta ifrån sig fostret som legat dött i magen i ca 5 veckor ????


    Nej, nej, nej.. Vad ont det gör att läsa.. :( Stor kram!
  • Anonym (J)
    Mon 30 Sep 2019 12:06
    Anonym (Längtar) skrev 2019-09-29 02:49:46 följande:

    Hoppar ur tråden. Åkte in akut pga magsmärtor och dem hittade inget hjärta. Förmodligen håller kroppen på att stötta ifrån sig fostret som legat dött i magen i ca 5 veckor ????


    Beklagar verkligen
  • Anonym (B)
    Mon 30 Sep 2019 12:57

    Asså mina symtom har försvunnit helt. Jag har inte ont i brösten och mår inte illa längre. Är inte trött längre heller. Förut kunde jag få som blixtar i magen och små molnande mensvärkskänningar i kortare stunder men ingenting sådant är kvar. Det enda jag känner är magknip. Asså ont i mag-magen, tarmarna liksom. Är uppsvälld och magen är alldeles hård. Blir såklart orolig...

  • Mon 30 Sep 2019 15:25

    Det är nog inget att oroa sig för. Mina symptom har liksom avstannat också . Var på ul för en vecka sedan pga magsmärtor i nedre delen av buken och såg krabaten därinne och det såg jätte bra ut. Förmodligen växtvärk bara. Så inget att oroa sig för tror jag!:) boka ett ul om du annars om du känner att du behöver lugna nerverna. All lycka till dig!!!!^^)

  • DVQ
    Tue 1 Oct 2019 08:03
    Erinyh123 skrev 2019-09-30 15:25:46 följande:

    Det är nog inget att oroa sig för. Mina symptom har liksom avstannat också . Var på ul för en vecka sedan pga magsmärtor i nedre delen av buken och såg krabaten därinne och det såg jätte bra ut. Förmodligen växtvärk bara. Så inget att oroa sig för tror jag!:) boka ett ul om du annars om du känner att du behöver lugna nerverna. All lycka till dig!!!!^^)


    Bokar ni privat ultraljud och är det i så fall lätt att få komma in?
  • Tue 1 Oct 2019 08:59

    Det kan ju vara lite väntetid men jag åkte ju in akut och då gick det ju rätt så fort att få komma in liksom. Eller hör med din barnmorska om dina tankar och funderingar (: jag skulle boka in ett ul på vare sig det är privat eller inte för att lugna nerverna. Oftast är det inte nåt att oroa sig för att symptomen avstannat. Vilken vecka är du i ?? Kanske du skrivit men ja har missat det.

Svar på tråden BF April 2020