• Ängelby

    Tvillingar 2020

    Någon mer som ska ha tvillingar tidigt nästa år?

    Jag gjorde tidigt UL nu i vecka 8 och är gravid led tvillingar BF 11/3-20

    Vore såå skönt att ha fler i samma sits att följas pt med.

    Detta bli om allt går bra mina femte och sjätte barn.

    Vår yngsta dotter är nio år i jul och denna graviditet var ej planerad så det blev chock på chock här hemma...

  • Svar på tråden Tvillingar 2020
  • Leiazn
    Ängelby skrev 2019-08-01 08:34:47 följande:

    Är det ngn som skulle vara intresserad av att vara med i en dolt privat fb-grupp?

    Tycker det är enklare att skriva i en sån är här...

    Jag kan skapa en i så fall...!


    Jag är jätte gärna med! Sanna leia Nilsson heter jag på fb :)
  • Ängelby

    Skriv privat meddelande till mig här ni som vill vara med på en grupp på fb, så lägger jag till er som tillfällig vän.

    Vill inte skriva ut mitt riktiga namn här i tråden då jag önskar hålla detta lite hemligt ännu ????

  • HannaEl

    Hej, även här är det tvillingar på G, är just nu i vecka 14... Har ett barn på 9 år så känns lite galet att vi går från tre till fem i familjen

  • LoveMandy
    HannaEl skrev 2019-08-02 15:57:59 följande:

    Hej, även här är det tvillingar på G, är just nu i vecka 14... Har ett barn på 9 år så känns lite galet att vi går från tre till fem i familjen


    Grattis :D Hur känns graviditeten än sålänge?
  • HannaEl

    Tack:) jo det känns bra:) illamåendet är borta och tröttheten bättre! Sen är det ju helt galet när man tänker på hur mycket som kommer förändras (dock bara roligt). Hur mår ni andra?

  • emmsanh

    Hej. Jag tänkte bara tipsa om gruppen "vi som väntar tvillingar med bf 2020" på Facebook. Den startades idag för oss med bf nästa år. Kram.

  • Solros80
    emmsanh skrev 2019-08-03 20:00:19 följande:

    Hej. Jag tänkte bara tipsa om gruppen "vi som väntar tvillingar med bf 2020" på Facebook. Den startades idag för oss med bf nästa år. Kram.


    Jag lyckas inte få fram gruppen när jag söker den. Är den hemlig eller offentlig? Tycker att det är bra med en offentlig grupp som kan växa. Man kan få väldigt mycket stöd av varandra. Är med i 2019 tvilling gruppen och har lärt mig oerhört mycket från de.
  • Ängelby

    Nu har jag ändrat gruppen så den är sök-bar på FB!!

    Tvillingar BF 2020 heter den!

    Välkomna!

    Om det inte fungerar att hitta den så skrov en rad här så löser vi det! ????

Svar på tråden Tvillingar 2020