• Tue 30 Jul 2019 08:09
    627 visningar
    10 svar
    10
    627

    Fler som precis plussat?

    Plussade i lördags på äl+10. Fler omkring samma vecka ?:D

    Ska på vul 20/8 .. 3 veckor dit .. känns som en evighet !! :)

    Vad för symtom har ni?

  • Svar på tråden Fler som precis plussat?
  • Anonym (Härär­entill­)
    Wed 31 Jul 2019 21:41
    #1

    Jag plussade i söndags med fjärde barnet... Jag har ömma bröst, molvärk och är hiskeligt trött.

    Vad har du för symtom?

  • Anonym (Jag med)
    Wed 31 Jul 2019 22:38
    #2

    Plussade i förrgår! Andra barnet men 6e graviditeten, håller tummarna för bättre tur nu jämfört med de 4 senaste graviditeterna...

  • Anonym (Jag också)
    Wed 31 Jul 2019 22:44
    #3

    Plussade ordentligt förra onsdagen, är i v.5-6 Nu. Har noll symtom, kanske är tröttare än vanligt? Men det har ju varit rätt varmt och jag har jobbat många nätter. Hade kanske ömma bröst förra veckan men inte längre. Bokade in ett privat VUL här om 2v. Längtar ordentligt! Känner mig inte gravid alls just nu.

  • Thu 1 Aug 2019 08:35
    #4

    Mina symtom är ömma bröst, stickningar i livmodern och när jag vänder mig eller nyser så drar det i ligamenten. Är också lite illamående men inte så farligt.. än..:)

    Trött nå så kopiöst !! Orkar knappt jobba haha..

    Känns som jag bara väntar på vul nu så man ser att allt ser bra ut iallafall så kanske man tror lite mer på att man faktiskt är gravid

  • Anonym (Mizzi­z)
    Wed 14 Aug 2019 20:42
    #5

    Grattis tjejer! Plussade oxå precis <3 hur många barn har ni sen tidigare å hur gamla är dom?

  • Wed 14 Aug 2019 20:56
    #6

    Plussade 22 Juli, och går in i vecka 9 på lördag. Ska på VUL på måndag 19/8. Längtar, vill se så allt är bra!

    Har haft symptom som molvärk, ömma bröst, stickningar i livmodern, och även något illamående. Men tycker inte symptomen är extrema och kommer och går lite. Vissa dagar känns de verkligen, andra känns knappt något, som idag.

  • Wed 14 Aug 2019 20:59
    #7

    Jag va på vul idag och allt såg bra ut och hjärtat pickade :) vart framflyttad 1 dag också.

    Illamåendet börjar komma mer och mer och känner av mycket i livmodern.

  • Mon 26 Aug 2019 20:11
    #8

    Plussade med andra barnet i morse dock var jag gravid med första mellan 07-08 så det var ett tag sen. Kommer inte alls ihåg hur det kändes i början av graviditeten, känns fortfarande som att mensen borde komma för jag är konstant kissnödig och har mensvärk, men pluset sa något annat. Ska bli spännande att läsa om andras symptom osv då jag känner mig helt ny på det här igen

  • Mon 26 Aug 2019 22:23
    #9

    Plussade fredag 23/8. Idag är jag i 5+3.

    Symptom trött som tusan, hungrig, ömma bröstvårtor, yr när jag ställer mig upp, varm om kinderna.

    Idag kom även en brun flytning ... jag hade en blödning i förra graviditeten i v 7. Men jag blir ändå orolig. Men hoppas på det bästa. Vet ju att de är vanligt men ändå känns det superjobbigt.

  • Wed 28 Aug 2019 10:01
    #10

    Plussade i förrgår, andra barnet.


    Tonight is the night when we travel into the heart of the unknown....
Svar på tråden Fler som precis plussat?