• Anonym (Fredd­e)
    Tue 6 Aug 2019 22:26
    10058 visningar
    220 svar
    -1
    220
    10058

    Ett antal före detta dejter hör av sig till min flickvän

    Hej,
    Ställer frågan för att jag mest är nyfikna på hur andra hade tänkt i min situation.


    Träffade en tjej/kvinna för två månader sedan och det blev snabbt seriöst. 


    Men magkänslan har varit lite sådär. Så vi hade ett bra samtal förra veckan om hur vi såg på olika saker och vi var överens om det mesta.


    Bland annat skulle vi berätta om något ex, dejt med mera hörde av sig.


    Måndag


    En person som varit intresserad av henne tidigare kontaktar henne via Messenger


    Onsdag


    Hon kommer på att hon glömt att stänga av KiK när en person kontaktar henne där som varit intresserad tidigare. Dejtingsajterna har hon tagit bort för 5 månader sedan.


    Tisdag


    En person som hon tidigare chattat med i en singelgrupp på Facebook kontaktar henne via Messenger.


     


    Detta är alltså bara på drygt 1 vecka. Kanske inget konstigt alls!?

  • Svar på tråden Ett antal före detta dejter hör av sig till min flickvän
  • Anonym (Sakna­den)
    Mon 12 Aug 2019 22:47

    Hur gamla är ni?

  • Anonym (Fredd­e) Trådstartaren
    Mon 12 Aug 2019 22:51
    Anonym (Hmmm....) skrev 2019-08-12 21:53:52 följande:

    Jag tror hon är (ö)känd för att vara lätt att få i säng och att hon flirtar med alla män hon ser. Skulle inte satsa på den tjejen om du vill ha mer seriöst än ett kk förhållande.


    Min känsla är mer att hon är väldigt flörtig. Hela tiden. Med kompisars män. Med deras killar. Med killar på krogen (även när hon är i en relation). Med gifta män. Vilka är alla de här männen som hon kallar kompisar. Hon vet var gränsen går och passerar den tillräckligt mycket för att killarna ska bli intresserad men går inte längre. 


    Det gör att hon hela tiden har personer runt omkring sig som är intresserade. Gifta män, kompisars killar, före detta, personer på krogen (vi bor i en mindre stad där man ofta träffar "känt" folk sedan tidigare)  med mera.


    Vad man kallar ett sånt beteende vet jag inte.

  • Anonym (Fredd­e) Trådstartaren
    Mon 12 Aug 2019 22:52
    Anonym (Hmmm....) skrev 2019-08-12 21:53:52 följande:

    Jag tror hon är (ö)känd för att vara lätt att få i säng och att hon flirtar med alla män hon ser. Skulle inte satsa på den tjejen om du vill ha mer seriöst än ett kk förhållande.


    Min känsla är mer att hon är väldigt flörtig. Hela tiden. Med kompisars män. Med deras killar. Med killar på krogen (även när hon är i en relation). Med gifta män. Vilka är alla de här männen som hon kallar kompisar. Hon vet var gränsen går och passerar den tillräckligt mycket för att killarna ska bli intresserad men går inte längre. 


    Det gör att hon hela tiden har personer runt omkring sig som är intresserade. Gifta män, kompisars killar, före detta, personer på krogen (vi bor i en mindre stad där man ofta träffar "känt" folk sedan tidigare)  med mera.


    Vad man kallar ett sånt beteende vet jag inte.

  • Anonym (Fredd­e) Trådstartaren
    Mon 12 Aug 2019 22:54
    Anonym (Saknaden) skrev 2019-08-12 22:47:29 följande:

    Hur gamla är ni?


    Tyvärr är vi vuxna. Det låter som två småbarn. Det är jag fullt medveten om.

    Hennes barn har också problem. Dottern har borderline och killen har börjat med droger.
  • Anonym (Sakna­den)
    Mon 12 Aug 2019 22:55
    Anonym (Fredde) skrev 2019-08-12 22:52:14 följande:

    Min känsla är mer att hon är väldigt flörtig. Hela tiden. Med kompisars män. Med deras killar. Med killar på krogen (även när hon är i en relation). Med gifta män. Vilka är alla de här männen som hon kallar kompisar. Hon vet var gränsen går och passerar den tillräckligt mycket för att killarna ska bli intresserad men går inte längre. 

    Det gör att hon hela tiden har personer runt omkring sig som är intresserade. Gifta män, kompisars killar, före detta, personer på krogen (vi bor i en mindre stad där man ofta träffar "känt" folk sedan tidigare)  med mera.

    Vad man kallar ett sånt beteende vet jag inte.


    Du vill ju inte ha en sån tjej, eller hur?
  • Anonym (Sakna­den)
    Mon 12 Aug 2019 22:56

    Då vet du ju vad hon lider av ... fast odiagnostiserad, till skillnad från dottern.

  • Anonym (Fredd­e) Trådstartaren
    Mon 12 Aug 2019 23:00
    Anonym (Saknaden) skrev 2019-08-12 22:56:56 följande:

    Då vet du ju vad hon lider av ... fast odiagnostiserad, till skillnad från dottern.


    Ja det kan nog vara så. 
  • Anonym (Sakna­den)
    Mon 12 Aug 2019 23:00

    Borderline stämmer ju in i profilen tyvärr ... Gränslös bekräftelsesökare som halvljuger sig igenom livet. Kärleksbombande och klängig men kan klippa och gå vidare som ingenting. Lämna henne, borderline är verkligen skräp.

  • Anonym (Fredd­e) Trådstartaren
    Mon 12 Aug 2019 23:03
    Anonym (Saknaden) skrev 2019-08-12 22:55:11 följande:
    Du vill ju inte ha en sån tjej, eller hur?

    Absolut inte!

    Samtidigt vet jag inte om hon är sån. Men om hon är sån att hon hela tiden stöter på män i omgivningen utan att mena allvar så skulle det förklara väldigt mycket som har hänt henne.

  • Anonym (Sakna­den)
    Mon 12 Aug 2019 23:05

    Jo, du vet att hon är sån. Det är just detta du beskriver tråden igenom. Att hon sen har en dotter med borderline... hade du gett mig den infon från början hade jag gett rådet: S p r i n g! :)

Svar på tråden Ett antal före detta dejter hör av sig till min flickvän